Když auto zastavilo zastavilo u domu, odpoutala jsem se a vylezla z auta i s Louisem v autosedačce. Po chvíli Adrien obešel auto a objal mě kolem ramen. ,,Naše krásná rodina." řekl a dal mi pusu do vlasů. Šli jsme spolu k vchodovým dveřím, které po chvíli odemkl a otevřel. Usmála jsem se na něj a vešla dovnitř. Položila jsem spícího Louise v autosedačce na gauč a sundala si bundu. Sedla jsem si vedle něj a hladila ho po vlasech. ,,Marinette." řekl Adrien a přišel k nám s mobilem v ruce. ,,Ale no tak." řekla jsem a zakryl si obličej. ,,Musíme se snad pochlubit no ne! A Alya chtěla, abych ji poslal fotku tebe a Louise." řekl a já se jen zasmála. ,,Když už tak se v fotíme všichni tři. Plus až bude starší tak už jsi naplánoval focení.." řekla jsem a opatrně vyndala Louise z sedačky. ,,Počkej! Mám nápad." řekl a pose ptal mi jeho nápad do ucha. ,,Aw.. To by bylo roztomilý, ale nemám pro něj nic bílýho." řekla jsem a on se jen zastavil. Viděla jsem jak přemýšlí. Po chvíli se rozběhl ke dveřím a řekl ať tu počkám a převleču se. ,,Ach jo, Adrien, Adriene." řekla jsem a zasmála se. Po chvíli jsem ucítila Louise, který mě chytil za prst. ,,Ahoj lásko. Vyspanej?" řekla jsem a zvedla ho. Ty jeho krásný oči se na mě koukaly. Dala jsem mu jeho dudík do pusy a vzala jsem sedačku do druhé ruky. Vyšla jsem s Louisem i se sedačkou nahoru. Položila jsem sedačku na postel v ložnici a Louise do ní. Chvíli jsem si s ním povídala a přitom ho houpala. On po chvíli zní a usnul a já se v klidu převlékla.
Vzala jsem si černé kalhoty a bílou halenku s krátkým rukávem. Udělala jsem si culík a na chvíli si lehla na postel vedle Louise. Jen jsem zavřela oči a odpočívala. Takovej klid.. na tohle jsem se těšila. Žádný doktoři, monitory, sestry. A jen klid. Po chvíli jsem ale uslyšela auto. Že by se Adrien vrátil? Sešla jsem rychle dolů po schodech. Jo, Adrien se vrátil. Podal mi celej schvácenej tašku ve které byl pro malýho větší bílej světě a černé kalhoty. ,,Aw můj bože! To je tak roztomilý." řekla jsme a objala Adriena. ,,Děkuju." řekla jsme a dala mu pusu. Vzala jsem ho za ruku a šli do ložnice. Adrien se převlékla do bílé košile a já opatrně vyndala Louise z sedačky. Jemně jsem ho převlékla a položila mezi polštáře. ,,On vypadá jak andílek." řekla jsem a usmála se. ,,Ano, náš andílek." řekl Adrien a dal mi pusu na tvář. Vzal mě za ruku a otočil mě. ,,Sluší ti to." řekl a dal mi pusu na čelo. ,,Hihi. Tobě taky." řekla jsem a lehli jsme každej z jedný strany vedle Louise. Chvíli jsme se s ním mazlili a Adrien mi sundal gumičku. ,,Sluší ti, když máš rozpuštěný vlasy." řekl a jsme se jen pousmála. Dala jsem mu ruku na tvář a pohladila ho. Takhle jsme asi půl hodiny mazlili, zatímco náš malej andílek spal.
Po nějaké té chvíli vyndal Adrien telefon z kapsy a vyfotil nás všechny tři spolu. Viděla jsem jak tu fotku posílá Alye a ještě ji přidává na sociální sítě. Po chvíli se na mě jen nesměle podíval. Otočil se směrem ke mě a usmál se. Chvíli se na mě tak díval a já jsem jen nesměle řekla: ,,Co je?". Po chvíli se jen usmál. ,,A v nejmenším snů jsem si nemyslel, že má lady bude tak krásná." řekl a usmál. Já jsme se jen zasmála. ,,A já jsem netušila, že můj Chaton bude ten nejkrásnější muž pod sluncem." řekla jsem a zasmála se. Vyskočila jsem z postele a dívala se na Adriena. Usmála jsem se a opřela o futra dveří. Po chvíli vstal z postele a přišel ke mě. Vzal si mě kolem boků a dal mi hlavu na čelo. Dala jsme mu ruce kolem krku a zašeptala: ,,Miluju tě.". ,,Já tebe taky." řekl po chvíli a přitiskl si mě na sebe.
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanfictionPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...