,,A co ty Angie?" řekl Adrien a já se nenápadně zasmála. ,,Jak se ti žilo s Hidem?" zeptal se Adrien a Angeliqua se zasmála. ,,No bylo to úžasný. Setkání s jeho rodiči, společný dům a starání se o firmu, plánování společné rodiny.. Bo toho hodně." řekla a usmála se. Hide ji pak chytil za břicho a řekl: ,,A možná bude další přírůstek!" řekl a usmál se. ,,Aw! Gratuluji. To samý vlastně čeká i nás." řekla jsme a Adrien mi dla pusu na tvář. ,,Aw gratuluju i tobě, Mari! V kolikátým jsi?" zeptala se. ,,To nevím, ale asi tak ve třetím typuji, podle toho jak mi bylo ty tři měsíce špatně." řekla jsme a ona se usmála. ,,Taky to mám tak nějak stejně." řekla a zasmály jsme se. Kluci pak vzali děti nahoru a k nám se po chvíli připojili kwamis. ,,Ti dva se tam chovaj jak dva postihové.. Jdu si radši dát Camembert." řekl Plagg a zaletěl do kuchyně. Začala jsem se smát. ,,Plaggu!" krikla jsem se smíchem v hlase. ,,Hah maminka taky měla takového kwamiho. Byl ale trochu jiný." řekla a já se na ni podívala. ,,A otec?" zeptala jsem se. ,,Ted taky. Pak nám řekl, že je to jen v naší představivosti a zapomněli jsme na ně." řekla a já se podívala na zem. ,,Nemůžu uvěřit, že nám celý léta lhal, že máma umřela dalo by se říct kvůli jeho chybě! Tu brož neměl brát domu.. Natalie se kvůli němu celá léta teď trápí a naše mamka je pohřešovaná! A ještě k tomu je to padouch a bude ve vězení!" řekla a začala brečet. ,,Proč nám nic neřekl.." řekla utrpěla si slzy. ,,Možná protože vás chtěl chránit?" řekla jsem a chytla ji za rameno. ,,To je asi pravda.. Ale nehodlám mu v blízký době odpustit za mrhání tolika životů." řekla a utřela si slzy. ,,To chápu.." řekla jsme a kwamis ji objaly. ,,No mohly by jsme se jít podívat na ty dva." řekla a já kývla. Šly jsme nahoru a otevřely do Lousisova pokoje. Děti usnula na tatínkách, kteří usnuli na zemi. ,,Aww!" řekla jsem a došla pro mobil. Vyfotila jsem je a šla k nim blíž. ,,Tohle je tak roztomilý!" řekla jsem a zapla chůvičku, kterou jsme položil mezi kluky. Druhou část tý chůvičky jsem vzala z ložnici a odnesla ji dolu, kde jsme si pomalu dopily čaj. Po nějaký chvíli ta námi přišli Adien a Hide, kteří nám řekli, že děti daly do ložnice, kde jeste spějí. My jsme se jen usmály a Hide ihned přiběhl k Angelique, které se ihned zeptal: ,,Ty jsi brečela?" a cyhtil ji za ruku. ,,Jo, ale nic to není! Jen jsme si na něco vzpomněla." řekla a já se usmála. Pak jsem se porozhlédla a pak řekla: ,,Kde jsou kwamis?". ,,Ale chtěli hlídat děti a zase u jich usnuli." řekl Adrien a sedl si vedle mě. ,,Aha tak dobře. Snad ti spáči nebudou zase spát 3 dny." řekl Adrien se smíchem v hlase a pak jsme se ho rychle zeptala: ,,A dali jste jim tam chuůvičku, kdyby se náhodou vzbudili?" přičemž Adrien přikývl. Pomalu se stmívalo a my si povídali o všem možným od dětí a rodině až po jejich svatbu. Po nějaké době se děti vzbudily a oni už se pomalu připravovali na odjezd. Dopili čaj, oblékli děti a my se s nimi rozloučili. Pak jsem dala Louisi najíst a šla ho vykoupat. Dala jsem ho do pyžama a pak jsme ho s Adrienem uspali, jako každou noc. Zapla jsme mu chuůvičku a podložku, dala mu pusu na čelo a mi se s Adrienem šli koukat na seriál do obýváku, kde ještě pořád stála chůvička. Vzala jsdm hrnky, dala jsem je do dřezu a umyla. Adrien za mnou po chvíli přišel a objal mě rukama kolem pasu. ,,Jseš skvělá teta." řekl a dal mi pusu na krk. ,,A ty skvělej strejda." řekla jsme a on mě posadil na linku. ,,Samozřejmě! Jsem přeci i skvělej táta." řekl a oba jsme se zasmáli. Po chvíli mi dal pusu a pak jsme šli do obýváku, kde jsme se koukali na seriál, při kterém jsem usnula.
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanfictionPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...