S Tikki a Trixx jsme pracovaly do noci.. a to několik dní. Dokonce jsem i při úklidu přes den usnula, ze šití do noci. Ale naštěstí byli Plagg a Wayzz vzhůru. Kontrolovali za mě Louise, zatímco já jsem si sem a tam lehla a usnula. Co jsme tak párkrát od nich slyšela neměli moc na vybranou protože mě nešlo vzbudit. A tak se o něj museli postarat. Takhle to šlo asi ještě 2 týdny. A pak? Naše firma se začala rozjíždět. Bylo oficiální otevření, na kterém paní Schamacková udělala interview a reportáž. Do naší firmy se nahrnulo dost lidí. Možná si říkate: "Vždyť je to jen firma! Uvidí tam jen jak se dělají šaty!". Ale to se tak trošku mílíte. Dobrá část toho je pravda, ale ne úplně. Řekli jsme se, že by jsme mohli spojit něco co máme oba rádi a něco z naše dětství. Z mého jsme udělali něco na způsob pekárny mých rodičů a z Adrienova návrhářské studio, s molem a foto-místností. Takže naše firma, byla daloby se říct taková.. kavárna, pekárna a modelingová agentura dohromady. Což zaujalo dost lidí a taky nám tento nápad hodně lidí pochválilo. A na mě už se také pomalu začalo objevovat moje těhotenství. Už jsem skoro ve 3. měsíci a bříško... se už pomalu zvětšuje. Teď už jsme si byli jisti, že náš budoucí přírůstek, bude malá Emma Rose Agreste. Ale stejnak jsme to nechali v tajnosti.
A z nás byla pomalu šťastná rodinka. Louise byl nejsladší a neposlušnější malý chlapeček, kterého jste kdy mohli vidět. Adrien byl samozřejmě úžasný manžel, který měl teď práce až nad hlavu... ale i přesto si na nás vždy udělal čas. Jak na naše noční procházky, tak i na Louise a jejich pohádkový maraton před spaním. Naše kwamis budou bohužel jít zpátky k mistrovi... Tikki mu bude chybět. Ale sem a tam za nimi budeme moct jít na návštěvu. A co jsem tak slyšela, Mistr už se taky necítí moc dobře.. takže si hledá nástupce.
A Adrienův otec? Jak slíbil své ženě, s Nathalie plánují svatbu. Musím říct, že podle mě jim to moc sluší. A Angeliqua s Hidem se také budou brát. Bude teď z nich šestičlenná rodina. A Alya s Ninem? Její j trojčata jsou tak strašně roztomilá! Strašně moc se napodobují. A hlavně Nina. Ale taky jsou moc hodná a veselá. A nejmenší, Faith. Tak ta je ta nejsladší že všech! Její vlásky jsou tak sladce kudrnatý... a její oči? Zářivě šedé. Její oči jsou tak strašně krásné, že se nemůžu přestat usmívat. Sophie zase měla vlnité vlásky. A její oči byly taky tak strašně krásné! A Noah? Kudrnaté vlasy samozřejmě! A jako vždycky nádherné oči. Vždycky, když ty tři vidím, nemůžu odolat tomu říct: "Aww". Jsou nejvíc roztomilá miminka! Ale pro mě je stejnak nejhezčí můj malej Louise.. můj nádhernej, silnej klučina. Jeho vlásky a oči jsou tak nádherný! Prostě celej Adrien. A jeho zoubky? No naučili jsme ho se usmát. Sice to neumí použít, ale když se na něj usmějeme, usměje se nazpátek. Což mi tak strašně zahřeje srdíčko. I když z jeho úsměvu vidíme jen dva zoubky. Ale nejvíc roztomilé je, když se v pokoji mazlí s plyšáky či kwamis. Nebo když dělá svoje kotrmelce. Prostě největší roztomilost.
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanfictionPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...