Přijela jsem k domu, zaplatila řidiči a pak vešla dovnitř. ,,Jsem doma!" krikla jsem a Adriden mě pozdravil zpátky. ,,Ahoj!" řekl a po chvíli po mě skončily kwamis. ,,Mari!" křikly a já se na ně podívala. ,,Vždyť jsem byla pryč jen chvilku!" řekla jsem a šla s nimi nahoru. Otevřela jsem dveře a uviděla jak Adrien sedí hned vedle smontované postýlky, zatímco Louise spokojeně spinká v ní. ,,Aw Adriene. Udělali jste s Ninem výtečnou práci." řekla jsem a dala mu pusu na čelo. ,,Jo. Ale zapomněli si tady kwamis." řekl a ukázal do postýlky. Ležely hned za Louisem, takže jsem je neviděla. ,,Aha.. No nevím jestli se Alya s Ninem budou moct postarat..." řekla jsem a Adrien se zasmál. ,,A to proč?" zeptal se. ,,No Alya má 3 děti. Je velmi slabá a byla možnost to 3. dítě odebrat. Ale ona řekla, že mu chce dát šanci a tak bude až do porodu v nemocnici." řekla jsem a on mě objal. ,,Tak proto ty červený oči a cestičky slz pod očima." řekl a utřel mi tváře. ,,Alya je silná, no ne? A kdyby něco, tak se zatím o ně postaráme my! Napiš to Alye a Ninovi, dobře? Aspoň s něčím jim pomůžeme a až se ty malý narodí, půjdou zase k nim." řekl a já ho objala. ,,Dobře Adriene." řekla jsem a šla napsat Ninovi. On i Alya s tím souhlasili a moc nám děkovali. Zašla jsem zpátky do pokoje, vzala Trixx A Wayzze na ruku, a jemně je vzbudila. ,,Dobré ráno Marinette." řekla Trixx. ,,Spíš dobrý večer. Trixx ty a Wayzz, budete u nás, dobře?" řekla jsem a sedla si s nimi. ,,A proč?" zeptal se Wayzz. ,,To proto, že Alye není dobře.. A nebudou mít dvě, ale tři děti." řekla jsem a postupně jim všechno vysvětlila. Oni souhlasili pod podmínkou, že je někdy přijdeme navštívit, s čímž jsem souhlasila. Po chvíli jsem je položila na okenní římsu, která byla hned vedle mě a zašla vedle do ložnice. Našla jsem krabici a dala do ní měkkou výplň, která by nahradila matraci. Pak jsem našla kus látky, kterou jsem nechala jako deku a pak jsem přeložila pár dalších kousků, které měly být místo polštářů. Pak jsem to donesla zpátky do ložnice, kde byla i Tikki a Plagg. ,,Bohužel nemám nic lepšího v čem by jste spali, ale zítra bych vám ušila polštáře a měkkou dečku." řekla jsem a všichni se zasmáli. ,,To je dobrý Marinette!" řekla Tikki a všichni si vletěli pod deku. A po chvíli zase všichni spali. ,,Chtěl bych dělat to co oni, furt spát." řekl Adrien a dal mi pusu na tvář. ,,Já taky." řekla jsem a pak se na něj podívala. ,,Musíme sem ještě dát chůvičku." řekla jsem a došla pro ni do skříně. Dala jsem jednu k Louisovi do postýlky a druhou k nám do ložnice na můj noční stolek. ,,Půjdeme zítra nakupovat?" zeptal se a já se zasmála. ,,A co přesně máš na mysli?" řekla jsem a on ke mě přišel blíž. ,,Nějaký věci pro Louise, oblečení pro tebe, nějaký věci pro mě." řekl a já se zasmála. ,,Tak dobře." řekla jsme a objala ho. ,,Ah... Já zapomněla. Než bude mít všechny očkování, neměl by jít ven.." řekla jsem a lehla si na postel. ,,Klídek. Postarám se o něj a ty si dáš chvilku pauzu." řekl a vytáhl mě za ruce. ,,To nejde musím s ním být. Co když bude mít hlad? Jak ho nakojíš?" řekla jsem a on se podrbal na zátylku. ,,Na to jsem nemyslel." řekl a já se na něj podívala vážněji. ,,Víš co. Půjčíme ho tvým rodičům. Pozveme je k nám a mi dojdeme nakoupit jídlo a věci." řekl a já zakroutila hlavou. ,,Hmm.. To taky ne. Nechci je obtěžovat, mají přece pekárnu." řekla jsem a on didsedl vedle mě. Chvíli přemýšlel a pak řekl: ,,Co kdyby jsme se na nákupech střídali? Nejprve já dojedu nakoupit jídlo a něco na sebe a ty potom dojedeš nakoupit něco pro sebe a Louise." řekl a já se usmála. ,,No to by šlo." řekl jsem a on mi dal pusu na tvář. ,,Vidíš, že to jde. A teď by jsme asi měli jít spát." řekl Adrien a já zakroutila hlavou. ,,Ne, ne, ne musím ještě dát Louisovi najíst. A někde tu je ta podložka co jsme dostali v nemocnici, na detekci dechu. Takže mu ji tam budu muset ještě dát." řekla jsem a Adrien se zasmál. ,,To je práce pro experta." řekl a já se zasmála. ,,Dobře, dobře pane experte, uděláte to vy." řekla jsem a vzala si ze skříně oblečení na spaní a šla do koupelny.
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanfictionPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...