🌵

157 7 2
                                    

Uběhlo už pár dní a já s Ninem jsme začali zapíjet jeho tři děti. Pozvali jsme spolužáky a udělali si pánskou jízdu, ale i přesto jsem viděl v Ninovi, že se o Alyu bojí.. Od porodu je v kómatu. Je slabá, narozdíl od dětí, které rostou rychle před očima. Dávají jim sice příkrmy, ale pokud se nevzbudí.. může se stát, že s ní ztratí kontakt nebo něco takového.. Což jsou podle mě kecy, jen aby ještě víc Nina vydeptali.. Seděl celou dobu u okna baru ve kterém jsme byli a koukal se směrem k nemocnici. Po chvíli jsme k němu přišel a chytl ho za rameno. ,,Bude to dobrý.. Alya to zvládne." řekl jsem a usmál se. ,,Jo.. Ale stejnak je tu šance, že ne.." řekl a já se chytil za hlavu. ,,*povzdych*.. Kde je ten optimista Nino? Hm? Víš co kašli na ty jejich kecy.. Vím, z tě to deptá.. Ale Alya s nimi žádný kontakt neztratí, to je jen jejich kec. A taky to, že může umřít? Jo sice je tu šance, ale ona je silná! Nenechá se jen tak, no ne? Znám ji až moc dobře a ty bys měl taky." řekl jsem a on se lehce zasmál. ,,To sice jo.. Ale teď myslím, jen na tu malou jen.. 5% šanci.. Že by to nepřežila." řekl a videljsme mu na očích slzy. ,,Dneska se mají oslavit tvoje děti, Nino! Nemělo by se oplakávat.. A jestli se nemýlím, tohle je jen to nejhorší co se jí může stát.. Říkali o ní a jejím stavu hodně dalších věcí.. třeba to, že bude na vozíku. Ale i přesto, bude naživu.. Je větší šance a tohle než na její smrt, ale největší šance je na to, že přežije! A to je hlavní, ne?" řekl jsem a on se na mě podíval. ,,Nic neříkej.. Vím, že tě to trápí Nino.. Ale jsme tu pro tebe.." řekl jsem a ukázal na celou místnost. ,,..všichni.." dořekl jsem větu a dal Ninovi ruku na rameno. ,,Zítra uděláme tvým dětem.. ten nejkrásnější pokoj co jen můžou mít.. usnadníme Alye práci se sháněním věcí a vezmeme její návrh dětského pokoje.. Uvedeme její vysněný dětský pokoje ve skutečnost, co ty na to?" řekl jsem a on se s úsměvem a tváří rozbrečel. Po chvíli mě se smíchem objal. ,,Děkuju Adriene." řekl a odtáhl se. ,,To nic brácho." řekl jsem a rozcuchal mu vlasy. ,,Pojď dáme si něco ať se trochu víc pobavíme, dobře?" řekl jsme a on kývl. Sedli jsme si k baru, kde byla celá třídní parta. Dávali jsme si válku v panácích.. a taky jsme si dali pivní-pong.. Byla sranda, dokud mi Alya neposlala zprávu, že Alya se konečně vzbudila. Bylo by to v pohodě, kdyby mi Nino neukradl ze srandy telefon a nepřečetl si to. ,,A-Alya je *škyt* vzhůru?" řekl a já se plácl do obličeje. Vzal jsme mu mobil a vzal ho pod ramenem. Musím ho dostat domů, než ho ty panáky nabudí energií. Rozloučili jsem se s kluky a zavolal taxík. ,,Adriene, jedeme *škyt* za holkama?" zeptal se Nino. ,,Jasně, jen nejprve k tobě pro něco zajedeme." řekl jsem a po chvíli ho naložil do taxíku a řekl řidiči kam jet. ,,A-Adriene.. Já potřebuju A-Alyu.." řekl a položil si na mě hlavu. ,,Jo já vím Nino, vždyť jo.." řekl jsem a v duchu počítal kdy dojedeme. Po chvíli jsem dal řidiči peníze za odvoz a vytáhl jsme Nina z auta. Zavřel jsem dveře a zatímco jsme Nina jednou rukou držel, druhou jsme mu z bundy vyndal klíče. Odemkl jsem klíče od jejich domu a poté do jejich bytu. Položil jsme ho na postel a chvíli ho pozoroval, jestli se rozhodne usnout. Což jsem si myslel špatně. Začal vstávat a jediný co mě napadlo jo strkat zpátky do postele, dokud se nepřestane. Což se mi nakonec povedlo. Napsal jsem Mari, že přespím u Nina a že se za Alyou zítra přijdeme podívat. Sundal jsme si bundu a lehl si na gauč. Až teď jsme si uvědomil, že jsem toho ani moc nenapil.. anebo mám až moc vysokou tolerantnost k alkoholu. Ať už to nebo to, usnul jsme jako blesk, samozřejmě, měl jsme oči pootevřené, kdyby se Nino náhodou probudil. Ale i tak jsem se dost pěkně prospal.

Between the episodes - MLB FF (CZ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat