Sevřel jsem Marinette v náručí a držel ji jak pevně to jen šlo. Vím, že si dělá starost a Louise, protože pro něj chce to nejlepší.. ale nemůžeme s tím bohužel nic udělat. Chvíli jsem tak s Marinette pohupoval až na mě usnula. Nad tím jsem se jen pousmál a dal jsem ji pusu na tvář. Louise jsem vzal a položil ho vedle sebe na těm, zatímco jsme Marinette opatrně zvedl a položil ji na gauč. Přikryl jsem ji dekou a vzal si do náručí Louise. ,,Co kdyby jsme si vyrazili na procházku, co ty na to?" řekl jsme a Louis se na mě jen podíval. Jen jsem se zasmál, dal jsem mu pusu na čelo a šel ho obléct. Dal jsme mu bundu, čepici, kalhoty a boty. Posadil jsme ho na zem a já si doběhl do ložnice pro šálu. Vzal jsem pak Louise do náruče, jednou rukou si na sebe vzal šálu a našel kus papíru, na který jsme pro Mari napsal vzkaz. Sešel jsem s Louisem po schodech, vzkaz dal Marinette na stůl a pak dál Louise do kočárku, zatímco jsem se mezitím oblékl. Zkontroloval jsem, jestli máme všechno a vyjeli jsme z domu. Šli jsme se projít a nakonec jsme si sedli k Eifellovce. Začaly tu růst třešně a ten pohled na růžové okvětní lístky, snášející se na zem i s Eifellovkou v pozadí, je k nezaplacení! Vzal jsem si mobil a nafotil pár fotek pro Mari. Najednou jsem za sebou uslyšel známé hlasy. ,,Čau brácho!" řekl Nino a dal mi ruku kolem ramen. ,,Ahoj Nino. Ahoj Alyo!" řekl jsem a podíval se na Louise, který vzorně seděl v kočárku. ,,Ahoj Adriane! Kde máš Mari?" zeptala se Alya. ,,No usnula, tak jsme ji nechal doma se prospat a šel jsme se s Louisem projít." řekl jsme a vzal si Louise do náruče. ,,Zamávej tetě Alye." řekl jsem a Louise po chvíli zamával. ,,Aw ten je sladkej! Jseš šikovnej Louisi!" řekla Alya a naa chvíli si ho vzala. ,,Jestli chcete můžete se jít s Ninem projít kolem Eifellovky. Já bych zatím pohlídala Louise." řekla Alya a já jsme souhlasil. ,,Louise buď na tetu hodně, hned přijdu, dobře?" řekl jsem a on jen kývl. Vzal jsem kočárek kde spali Sophie s Faith, zatímco Nino vezl Noaha. Pomalu jsme šli kolem Eifellovky věže a povídali si. ,,Tak co Marinette? Jak ji je?" zeptala se Nino. ,,No celkem dobře. Akorát se jí furt honí hlavou, že Louise necítí emoce.. Je jí ho líto, ale na druhou stranu je ráda, že je naživu." řekl jsem a Nino se jen nesměle zasmál. ,,Jednou se bude zase smát jako dřív." řekl Nino a podíval se na Noaha. ,,A víš co, myslím, že se směje uvnitř... A taky, že naše děti budou dobří přátelé. Jako my dva a Alya s Mari." řekl a já se zasmál. ,,Máš pravdu Nino." řekl jsem a pokračovali v naší procházce.
Sice kratší část, ale snad se líbí :') pokusím se být víc aktivní, když už mám po přijímačkách a jsem přijata ^^ snad se líbí! ✨
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanfictionPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...