Popíjeli jsme s Adrienem kafe v kuchyni a povídali si. Ten můj blbec mě normálně začal rozesmívat, vždy když jsem začala mluvit. ,,Přestaň!" řekla jsem a zase se začala smát. ,,Ale no tak má lady, přeci nebudeme vážní, no ne?" řekl a já se snažila dosmát. ,,J-jasně, klidně jen už mě nerozesmívej.." řekla jsem a dosmála se. ,,Tak, copak budeme dělat? Nebudeme přeci celý den jen pít kafe do té doby, dokud se Louise nevzbudí, no ne?" řekl Adrien. ,,Máte snad jiný nápad, pane?" řekla jsem a nahnula se k němu. ,,Navíc jediný co by jsme tak mohli dělat je dívat se na televizi.." řekla jsem, stoupla si a odnesla hrnek do dřezu. ,,Nebo.." řekl Adrien a objal mě zezadu. ,,Se takhle mazlit? Jako jsme dělali když jsme čekali Louise.." řekl a já se zasmála. ,,Jo tohle se mi líbí.." řekl jsme a otočila se k němu. Celou dobu mě objímal a sem tam mi dával malé polibky na tvář, krk či čelo, zatímco mi říkal sladké věci. ,,Jestli Louise bude po tobě taky takový "romantik" tak to potěš pán bůh." řekla jsem a zasmála se. Zabořila jsme hlavu Adrienovi do hrudi a smála se. ,,Hej! To nebylo hezký..." řekl a dělal, že se urazil. ,,Ale no tak Adriene.." řekla jsme a dala mu ruce kolem krku. ,,..nemyslela jsme to špatně. Náhodou, jestli bude Louise po tobě, tak bude ta.. nebo ten, nejšťastnější člověk na světě." řekla jsem a on se zasmál. ,,Jak jsi dodala "ten"..." řekl a opřel si čelo o mé, zatímco s námi pohupoval že strany na stranu. ,,Ale jo máš pravdu.. on nebo ona budou šťastní s naším Louisem, protože bude i po tobě." řekl Adrien a já se usmála. ,,Přesně tak.." řekla jsme a dala mu pusu. ,,Půjdu se podívat na Louise. Hned přijdu." řekla jsem a odběhla za roh, kde jsem poté po schodech vyšla do druhého patra. Otevřela jsme dveře a šla se podívat k jeho posteli. Jen tam ležel v postýlce, mazlík se s plínkou a v pusu cumlal dudlík. ,,Ale, ale? Kdopak se nám to vzbudil?" šeptla jsem směrem k Louisovi a sedla si k němu na postel. Vzala jsem si ho na klín a začala si s ním povídat. ,,Ahoj Louisi." řekla jsem a pohladila ho po tváři. ,,Vyspinkanej?" zeptala jsem se a on kývl. ,,Aw ty tak strašně rychle rosteš." řekla jsem a on mi dal chytil ruku. ,,Máš hlad, že jo? Tak počkej.." řekla jsem a sedla si s ním do křesla v druhém rohu, kde jsem ho začala kojit. Po chvíli se v pokoji objevil Adrien a díval se na nás mazi dveřmi. ,,Proč jsi mi neřekla, že je vzhůru? Chtěl jsem si s ním hrát." řekl a založil si ruce. ,,Chtěla jsem mu dát najíst a pak ho odnést dolů, aby jsi si s ním mohl hrát dole." řekla jsem a on se zasmál. ,,V klidu Mari, dělám si srandu." řekl a po chvíli si vzal Louise, zatímco jsem se oblékla. ,,A wee!" řekl Adriena dělal s Louisem letadlo. ,,Adrien pozvrací se, nech ho aspoň půl hodiny ať se mu sklidní břicho." řekla jsme a on se zasmál. ,,Jasně Mari!" řekl a pak se rozběhl po schodech. Stoupla jsem si k zábradlí v druhém patře a koukala se na ně. Adrien odsunul stůl a sedl si s Louisem na koberec. Zapl na televizi pohádky a koukal se s ním na televizi. Jen jsem se nad tím pousmála a pak jsem se šla podívat co bych tu mohla dělat, zatímco si ti dva hrají. Po nějaké chvíli jsem začala různě uklízet a pak jsem se zní a podívala dolů že zábradlí. Oba dva usnuli ve stejné pozici.. tohle jsem si prostě musela vyfotit, bylo to tak roztomilý. Když jsme pak sešla dolů ze schodů na chvíli jsme vypla televizi, lehla si za ně na gauč a četla si články na mobilu dokud se nevzbulili.
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanfictionPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...