Rozdział 16

57 16 7
                                    

~~~Mel~~~

Zawołałem Artema z samego rana do swojego domu .Musiałem z nim porozmawiać... Dość szybko mu to poszło niż zwykle. Tak się zastanawiałem co z tym koncertem ,ponieważ był Lwów a tam poznałem Weronikę.

Ja:Artem jutro jest ten koncert prawda jeśli nie mylę?!

Artem: No tak a o co chodzi ?

Ja: No bo jak jutro jest Lwów... A tam poznałem pierwszy raz Weronikę i mam prośbę. Mógłbyś nagrać mnie z piosenką Wonder .To ważne!

Artem : No nie ma problemu .

Chwilę jeszcze rozmawialiśmy na temat koncertów i poszliśmy do biura Artema. Gdy weszliśmy Artem powiedział mi ,żebym podszedł bliżej monitora i zobaczył zdjęcia z poprzednich koncertów ale naciskając myszką nacisnął w pocztę i zobaczyłem że pisać z Weroniką. Spytałem o czym z nią pisze. Odpowiedział mi ,że to chodzi na temat wakacji ...ale nie chciało mi się w to wierzyć .Znudzony poszedłem po mrożoną kawę .Nie wyspałem się i potrzebuje trochę energii i pomyślałem, że pójdę dziś na siłownię. Przyszedłem do Artema podałem mu kawę i usiadłem na przeciwko niego. Miałem ciągle myśli co on mógł pisać z Weroniką... Niewiem dlaczego ale coraz bardziej mi na niej zależy. Wpadłem na pomysł, że do niej zadzwonię. Wyszedłem z biura i wszedłem na korytarz. Usłyszałem z mojego telefonu jej piękny głos ... Zapytałem się jej czy będzie oglądać ten wywiad -zapytałem nieśmiało.
- Z chęcią obejrzę - powiedziała radośnie.
Pojawił mi się uśmiech na twarzy. Jeszcze chwilę rozmawialiśmy i musiała już kończyć bo Wiktoria potrzebowała pomocy i obiedzie . Zadałem sobie wtedy pytanie " Czy ja się nie zakochałem? " Jestem tego bardzo ciekawy co na ten temat myśli Weronika ... Zadzwoniłem do Artema i powiedziałem mu że wracam do domu i idę na siłownię żeby się nie martwił że byłem w biurze i mnie nie ma. Wszedłem do domu wziąłem spodenki ,bluzkę, buty sportowe oraz wodę .Włożyłem wszystko do torby i wyszedłem. Przebrałem się w stroju sportowy i zacząłem od bieżni . Zauważyłem ,że ktoś się do mnie zbliża i pyta się czy może zdjęcie. No dobrze że dopiero zacząłem bo był bym po chwili rozgrzewki cały czerwony. Dziewczyna ,która chciała ze mną zdjęcie zapytała jeszcze czy nie chciał bym gdzieś wyskoczyć po treningu .Odmówiłem mówiąc, że mam bardzo napięty grafik ,ale może kiedy indziej .Bardzo lubię rozmawiać z fanami ,ale wtedy nie miałem czasu. Ona obrażona na mnie powiedziała, że pewnie mam jakąś dziewczynę i dlatego już niechce z nikim rozmawiać. Nie chciałem się w drażać z nią w dalszą rozmowę bo wtedy zakończyło by się to kłótnią a tego ne chciałem więc powiedziałem ,że o 17 będzie miała że mną wywiad i tam się dowie. Po ciężkim treningu wróciłem do domu domu i wziąłem odprężający prysznic . Po kąpieli podszedłem do szafy i ubrałem świeże ubrania. Bluzkę na krótki rękaw i czerwone spodnie .Byłem dość zmęczony więc położyłem się na kanapę i zasnąłem.

~~~Weronika~~~

Usiadłam na kanapie czekając z  niecierpliwością na wywiad z Kostją. Szukałam Wiktorię oczami po salonie i znalazłam ja siedzącą przy biurku .Rozmawiała z Artemem przez kamerkę. Oni są nierozłączni poprostu. Niewiem jak Artem znajduje czas na swoją pracę i na wszystko. Wiktoria zawołała mnie i powiedziała, żebym podeszła do niej i przywitała się z Artemem. Stałam i zrobiłam to . Przez jakąś chwilkę rozmawialiśmy wszyscy wspólnie do czasu aż dostałam powiadomienie o wywiadzie. Szybko usiadłam na kanapie i zaczęłam oglądać. Niby to nic takiego co powiedział, ale zrozumiałam co miał na myśli. Położyłam rękę na moich ustach z niedowierzania. Miałam łzy w oczach. Dopiero po chwili zobaczyłam że Wiktoria od samego początku miała kamerkę skierowaną na mnie i widzieli moja reakcję na ten wywiad.
Wzięłam laptopa i koc i poszłam do swojego pokoju . Pomyślałam, że napiszę do Kostji i powiem mu wszystko co zrozumiałam z tego wszystkiego ale pomyślałam, że powiem mu jak się z nim spotkam . Przeglądałam jeszcze chwilę social media i zasnełam.

~~~Artem~~~
-Ej Werka chyba coś ...

-No też tak mi się wydaje, ale nie chce o to ją pytać bo i tak mi nie powie prawdy . Jak widziałam jak zamawiała lot to na jakieś 2 dni więc może zrobimy im jakąś niespodziankę co ty na to ?

-Dobry pomysł! Poszukam jakieś dobrej restauracji czy coś i zarezerwuję stolik .To musi być jakieś wyjątkowe miejsce bo w Odessie się pierwszy raz zobaczyli ... Dobra pomyślę na tym co i jak .Dobra kochanie kończę bo jeszcze sporo pracy .Zadzwonię z samego rana ! Buziaki !

-Okej to ci juz nie przeszkadzam!  Papa -powiedziała i się rozłaczyła się.

Wziąłem telefon do ręki i napisałem Kostji wiadomość bo bardzo nalegał że gdy będę coś wiedział to mam mu napisać na temat reakcji Weroniki .To był zwykły  wywiad ,ale miał coś na myśli lecz nie chciał tego powiedzieć głośno np.w telewizji.

~~~Mel~~~
Obudził mnie sms od Artema.
" Weronika była dość zszokowana tym co powiedziałeś oczywiście pozytywnie i domyśliła się  zapewne co miałeś na myśli . I myślę ,że wie o tym że nie chciałeś mówić o swoich uczuciach publicznie... Posłuchaj mnie teraz bardzo uważnie : Tak sądzę z Wiktorią oczywiście możemy się mylić ale zdaje się nam że czujecie do siebie coś więcej niż tylko bycie tylko przyjaciółmi .  Taki ze mnie mały jasnowidz hehe.  Dobra jak narazie dowcipy mi nie wychodzą ... Lecę bo mam dużo pracy odezwę się później. Aha bym zapomniał jutro spotykamy się pod moim biurem o 14 ,bo odrazu jedziemy na miejsce gdzie masz grać koncert. Wyśpij się i do jutra !"

Po przeczytaniu poprawił mi się odrazu humor .Poszedłem do kuchni zrobić sobie kolacje i poszedłem spać

/\/\/\/\/\
Gwiazdkujcie i komentujcie!  To bardzo motywuje do dalszego pisania!  : * .

My Dreams || Melovin Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz