4.5

5.3K 238 1
                                    

Birbirlerini çok zorluyorlardı biri gol atınca diğeride hemen ardından atıyordu. Ama artık maçın bitmesine 3 dakika kalmıştı. Açıkçası onları izlerken hem sıkılmıştım hem de terlemiştim bu yüzden saçlarımı tepeden at kuyruğu yapmıştım.

Sonunda Emir bir gol atıp Oğuzu yenmişti. Göl sevincini söylemiyorum bile. Tek kelime ile çıldırmıştı.

"Üzülme senlede oynarız." Dedim Oğuzla yer değiştirirken.

"Ne üzülücem ya o hile yaptı ben bir şey demedim."

Emirle ikimizde ona gülüp geçtik.

"İlk defa oynayacağım biraz kibar olursak sevinirim." Dedim Emire.

Heyecanlanmıştım garip bir şekilde.

~¿~

Oyunun on beşinci dakikasındaydık az da olsa Emiri zorluyordum. Ve acayip streslenip terlemiştim. Oğuz da bana neler yapacağım hakkında taktikler veriyordu.

"Ya Oğuz az oynasın alican geri diyip Oğuz a verdim ve bir hışımla üstümü çıkardım içimde zaten askılı vardı. Oyun kolunu alırken ikiside bana şaşkınca bakıyordu.

"Ne? Sıcak oldu." Diyip omuz silktim.  Emir sırıtarak önüne döndü.

~¿~

Maçın altmışıncı dakikasındaydık ve Emir beni iki-sıfır yeniyordu.

"Ya ben sıkıldım." Diyip kolu attım. Emir de aynen diyip attı.

"Ya yemek yesek mi ben acıktım." Dedim Oğuza doğru.

"Olur da evde bir şey yok."

"Benim araba var gidelim yemeye." Diyince Emir el çırptım. Ayağa kalkıp geri kazağımı giydim. Oğuz da kalkıp o da giydi.

Biz odadan çıktık.

"Oğuz bana burayı gezdir hadi." Diyip kolunu tuttum Oğuzun.

"Tamam." Diyip Emirin odasının yanındaki kapıya gitti. İçeride yine çift kişilik yatak, dolap, koltuk ve bilgisayar masası vardı.

"Burası da benim odam." Kafa salladım.

"Oğuz Defne! Araba hazır hadi gidelim!"

"Ya gezemedik." Diyip dudak büzdüm. Oğuz beni belimden çekip yanağımı öptü. Sonra aşağı indik.

ANONİM:DEFUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin