5.4

4.2K 181 25
                                    

Ne ben Oğuzu anlıyordum ne Oğuz beni anlıyordu. Emir ile Açelya yardırıyordu. Bir tane daha bildiklerinde söylendim.

"Kaç şeydir sevgilisiniz ya?"

"3 haftadır." Dedi ikisi birlikte.

"E tamam haksızlık biz daha 1 gündür birlikteyiz."

"Oyunun sevgililikle alakası yok ki."

"Hayır var siz çok birbirinizi tanıdığınızdan bir şey söyleyince hemen biliyorsunuz."

"Tamam o zaman başka bir oyun oynayalım?"

"Oyun oynamayalım artık." Dediğimde herkes onaylar mırıltılar çıkardı. Açelya Emire yaslanmış şekilde oturuyordu bizde Oğuzla yan yana oturuyorduk.

Biz sessizce otururken kapı çaldı. Resmen biri kapıyı kırarcasına yumrukluyordu. Herkes panikle birbirine baktı. Emir ayağa kalkıp:

"Ben açarım." Dedi Açelya onun elini tutup gitti.  Oğuz da kalkıp benim elimi tuttu bizde kapıya gittik. 

Emir kapıyı açtığında bir adam içeri daldı. Oldukça kirli ve kanlıydı.  Herkes şaşkınca ona bakıyordu.

"Çocuklar biliyorum korkuyorsunuz ama lütfen beni içeri alın."

Zaten içeri girdin amca dedim içimden. Emir kapıyı kapatıp adamın yüzüne baktı.

"Neden bu haldesiniz? Niye bu kadar korkmuş görünüyorsunuz?" Dedi Emir. Adam ellerini dizilerine koyup soluklandı.

"Peşimde bir mafya var..." adam bunu dediğinde Açelya ile "ne?!" Diye çığlık attık.  Adam bize bakış atıp tekrar konuşmaya başladı.

"Bilirsiniz borçlandım işte ve ödeyemedim.  İlerde bir depo var orda beni baya bir dövdüler. 1 gündür depodaydım.  Sonunda kaçmayı başardım ama peşimdeler. Sadece 1 gün, 1 gün kalıp gitsem sizin için sorun olur mu? Zaten buraya bakmazlar yaralarıma pansuman yapmam gerek sonra gideceğim."

Herkes kabul etmişti. Ama benim içimde bir huzursuzluk vardı. Adam benim içime sinmemişti. Neyse diyip geçtim. 

Biz salona geçtiğimiz de adam temizlenmek için banyoya gitti. Koltuklara oturduğumuzda söylendim.

"Çocuklar emin miyiz? Belki adam bizi 1 gün içinde öldürebilir. Peşinde bir mafya olan bir adamdan ne bekleyebiliriz?"

Oğuz beni kafasıyla onayladı.

"Sanmıyorum adam cidden canından olmak istemiyor." Dedi Emir.  Omuz silktim. Bu sırada adam gelmişti gerçekten temizlenmişe benziyordu şimdi daha insan gibiydi.

"Pansuman aletleri ve gecelik için teşekkür ederim çocuklar."

Emir başını eğip kaldırdı. Emir adama çok iyi davranıyordu sanki onu tanıyormuş gibi.  Bu durum kaşlarımı çatmama sebep olmuştu.

"Bebeğim neden kaşlarını çatıyorsun?" Demişti Oğuz bana dönüp fısıldayarak.

"Hiiiç." Uzatarak cevap verdim.  Elini tutup başımı omzuna koydum. Kapı çaldığında adam panikle ayağa kalktı.  Adamın ayağa kalkmasıyla herkes yayıldığı yerden doğruldu.

"Açmayın!" Demişti adam korkarak.  Ben de ayağa kalktım.

"Siz saklanın ben açacağım. Eve girecek halleri yok ya?" Diyip kapıya ilerledim.

Kapıyı açıp baktığımda 3 tane takım elbiseli adamlar iğrenç sırıtışıyla bana bakıyorlardı.

"Selam güzelim, buralarda böyle kanlı pisli bir adam gördün mü? Ya da sakladın mı demeliyim?"


ANONİM:DEFUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin