5.5

4K 179 31
                                    

"Selam güzelim, buralarda böyle kanlı pisli bir adam gördün mü? Ya da sakladın mı demeliyim?" *

Adam sarı dişleri ile konuştuğunda kusacak gibi olmuştum ama kendimi tutup konuştum. 

"Hayır görmedim saklamadım da." Dedim sakin bir şekilde.

"Hay Allah az önce öyle biri girmişti sanki buraya." Dedi üzülerek ardından ciddileşerek "tutun kızı!" Dedi. Korkuyla geriye kaydım arkasındaki iki adam öne geçip kollarımı arkaya alıp tuttular. 

"Bırakın beni!" Diye bağırdım. Oğuz korkuyla buraya gelmişti. Oğuzu göstererek "onuda tutun." Dedi adam.

Oğuz da çırpınarak "bırak!" Dedi üzüntüyle ona baktım. Arkadan bir kaç adam daha içeri girdi. Bazılarında ip bile vardı.

"Ferhat! Çık ortaya gençlerin zarar görmesini istemeyiz değil mi?" Adam salona girdiğinde bizide peşinden götürmüşlerdi.

Emir ile Açelya ayaktaydı. Açelya Emirin koluna sarılmış hem üzülmüş hem ağlıyordu.

"Şunları da tutun ayrımcılık olmasın." Diyip kahkaha atmıştı adam. Emir onları tutmaya gelen adamın bir tanesine yumruk atmıştı. Ama adam biraz geriye savrulup Emirin kolunu sıkıca tutmuştu. 

"Erkekleri bağlayın, kızları da sıkıca tutun kaçmasınlar."

Oğuz ile Emiri salonun ortasına diz çöktürüp arkadan ellerini ve ayaklarını bağladılar. Bizide Açelyayla yan yana koydular.

"Şimdi çocuklar Ferhatın Nerede olduğunu söyleyin tadımız kaçmasın."

"Ne Ferhatı Ferhat kim?" Dedi Açelya ağlamaklı sesle.

"Şu sakladığınız adam. Nasıl bilmezsin?"

"Bırakın bizi! Biz bir şey bilmiyoruz!" Dedi Açelya ardından. Adam arkasından silah çıkartıp Emir ile Oğuza dorulttu. Adamın öyle yapmasıyla öne doğru savurdum kendimi. Ama adamlar o kadar sıkı tutuyordu ki aynı yerde tepindim gibi bir şey oldu.

Gözlerimden yaşlar yavaş yavaş süzülüyordu. 

"Bırak bizi it!" Dedim çırpınarak.

"Sevdiğiniz çocukların ölmesinide istemeyiz değil mi?" Adam silahını Oğuzun kafasına bastırdığında bağırdım.

"Açelya söyle şu sikik adamın yerini!" Dediğimde adam saklandığı yerden çıktı.

"Poyraz bırak onları. Al beni götür gidelim." Dedi Ferhat sinirle ona baktım. 

"Hani bilmiyordunuz! Sıkayım mı kafanıza?!" Adam silahı etrafa sallayıp bağırdığında korkuyla daha çok ağladım. Siren sesleri geldiğinde adam şaşkınca etrafına baktı. Kapı gürültüyle çalıp ses geldi.

"Açın kapıyı polis!"

ANONİM:DEFUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin