5.6

4.1K 190 19
                                    

"Açın kapıyı polis!"*

"Aha şimdi sıçtınız." Dedi Emir gülerek.

"Sıkarım kafana öyle giderim hapse lan!"

"Kapıyı açın! Aksi takdirde kıracağız!"

"Poyraz git teslim ol. Avukatlığını da yaparım cezanı indiririz. Ama beni de öldürmeyeceksin."

Kapı gürültüyle düştüğünde arkama baktım. Polisler içeri girmişlerdi bile. Poyraz denilen adamla birlikte herkes ellerini havaya kaldırdı.  Polis silahını Poyraza doğrultarak:

"Adam gasp etmekten tutuklusunuz!" Polis teker teker adamları çıkardığın da Oğuza koştum. İpleri çıkartıp ona sarıldım.

"Sana bir şey olacak diye çok korktum." Diye fısıldadım ağlayarak. Sırtımı sıvazladı.

"Şihht, bak bir şey olmadı ağlama."

~¿~

Olaylardan sonra 1 gün geçmişti. O günde sıradan bir gündü.  Pek fazla kalmak istemediğimden Oğuzla ben yola çıkmıştık. Açelyanın da arabası olduğundan Emirin arabasını ödünç almıştık.

Şimdi eve doğru yol alıyorduk. Yanında arkadaş olmayınca yol sıkıcı oluyordu.  Oğuzlada araba sürdüğünden konuşamıyordum pek.

Dışarı bakıp arabaları sayıyordum ya da bütün tabelaları okuyordum. Bundan dolayı başım ağrımıştı.

"Oğuuz, sıkıldım ben." Dedim ona dönerek.

"Ne yapalım hayatım?"

"Kedi alalım." Dedim bir anda. İçimden kedi sevmek gelmişti. Ve bakabilirdim sanırım.

"Ne? Ciddi misin?"

"Evet. Alalım çok istedim. Hmm, ama barınaktan alalım!"

"Nerde bulabiliriz ki barınak?"

"Bilmiyorum, araştıralım işte."

Peki diyerek kafasını salladı.

"Siri bana en yakın barınak adreslerini söyle."

"Aman Aman havalara bak iyi ki iphone kullanıyor."

Bana gülümseyip telefonuna bakmaya devam etti.  Arabayı kenara çekmişti.  Kemerimi çözüp dışarı çıktım. Havayı içime çektim.  Ormanlık alan gibi bir yerdeydik. Güzel bir havası vardı.

Oğuz arabadan çıkıp bana seslendi:

"Defne hadi gel buldum bir tane barınak." Kafamla onaylayıp arabaya geri bindim.

~¿~

"Ya ama bu çok sevimli! Şuna baksana ya!" Sevinçle yavru kediyi gösteriyordum.  Oğuz yanıma gelip kediye baktı.

"Sevdiysen sahiplenelim." Gülümseyerek kafamı salladım. Adam kedinin kapısını açtı. Eğilip kediyi kucağıma aldım. Kafasını okşadım. Hemen gırlamaya başladı. Ama oldukça pis görünüyordu. Bu kediyle işimiz vardı bakalım.

ANONİM:DEFUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin