4.9

4.7K 208 18
                                    

Oğuza yavaş yavaş yaklaşmaya başladım. O da benden cevap bekliyordu. Cevabımı onu öperek verecektim. Yeterli mesafeye yaklaştığımda ellerimi kaldırıp yüzünü avuçladım. Oğuz bana şaşkınca bakıyordu.

Gözlerimi kapatarak dudaklarımı onunkilerle birleştirdim.  Yavaş yavaş öpmeye başladım. Oğuz da karşılık verince işler ileri boyuta geçiyordu.

Oğuz tişörtümün arasından ellerini sokup beni kucağına aldı. Ben de ellerimi saçlarına geçiriyordum. Saçları nemliydi ve şampuanın kokusunu hissedebiliyordum.

Son bir kez daha öpüp ayrıldım. Oğuzun yüzüne baktığımda mutlu görünüyordu.

"Seni seviyorum." Dedi Oğuz.

~¿~

Zil çaldığında gözlerimi açtım. Saate baktığımda dokuzu gösteriyordu. Yatakta doğrulup gözlerimi kaşıdım. Zilin çaldığını hatırlayınca kalkıp terliklerimi giydim ve odadan dışarı çıktım.

Ben merdivenlerden inmeye başlayınca zil bir daha çaldı.  Hızla merdivenlerden inip kapıya koştum. Kapıyı bir hışımla açıp karşımdaki kişiye baktım. 

Sarışın güzel bir kız bana şaşkınlıkla bakıyordu. Kıza baktığımda cidden güzel olduğunu fark ettim. Kısa eteği ve kürküyle oldukça hoş duruyordu. Arkasındaki bavulu görünce Emirin sevgilisi olduğunu anladım. Kız tek kaşını kaldırarak:

"Sen de kimsin?"

"Ah ben mi? Ben Oğuzun sevgilisiyim."

"Oğuz da mı burada?" Diyip içeri girmişti bile. Bavulunu kenara koyup botlarını çıkardı. Arkadan ona bakarak:

"Cidden üşümüyor musun?"

"Ah evet üşüyorum. Ama tarz bunu gerektirir." Diyip gülümsemişti. Montunu pardon kürkünü askılığa asıp merdivenlere yöneldi.

"Ben Emirin yanına gidiyorum." Diyip merdivenden çıkmaya başlamıştı bile. Ben de lavaboya gidip elimi yüzümü yıkamıştım. Yüzümü kurulayıp banyodan çıktım. Zaten uyanmıştım bir daha yatmaya gerek yok diyerekten mutfağa gittim. 

Bir kahvaltı hazırlasam güzel olurdu. Derken aklıma evde bir şey olmadığı geldi.  Mutfaktan çıkıp yukarı Oğuzun odasına yol aldım.

Kapıyı açtığımda Oğuz kim bilir kaçıncı uykusundaydı. Mışıl mışıl uyuyordu. Yanına yaklaşıp "Oğuuz?" Diye seslendim.

"Ihm... Imm..." diyerek sırtını bana döndü.

"Ya kalk Emirden arabasını isteyelim de kahvaltılık bir şeyler alalım." Diyerek yatağa oturdum ve onu dürttüm.

Uyku mahmurluğuyla "Defne?" Diyip kısık gözlerle bana baktı. Sonra devam etti. "Sabah sabah ne kahvaltılığı ya?"

"Of ben anahtarı isteyeceğim sen de ben gelene kadar hazır ol." Diyip kalktım. Emirin kapısının önüne gelip kapıyı tıklattım. Bir ses gelmeyince pek bir sorun olmayacağını düşünüp kapıyı açtım.

Açmaz olaydım Emir ile Açelya gayet kendinden geçmiş bir şekilde öpüşüyorlardı.

"Öhöm," dediğimde ayrılıp ikiside bana döndü "pardon ama şey Emir arabanın anahtarını alabilir miyim kahvaltı için bir şeyler almak için?" Gergince gülümsedim.

"Tabii masada alabilirsin." Dediğinde masaya döndüm. Anahtarı kaptığım gibi dışarı çıktım.

ANONİM:DEFUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin