4.6

5.2K 218 3
                                    

Arabaya bindiğimizde "soğukmuş" diye mırıldandım. Oğuz bana dönüp "ısıtayım?" Diyip kollarını açtı. "Oluur." Diyip gülümsedim. Ön koltuktan kalkıp yanıma geldi ve bana sarıldı. Başımı göğsüne koyup gözlerimi kapatıp gülümsedim.

"Ah Açelya nerdesin bebeğim." Diye mırıldandığını duydum Emirin.

"Açelya kim?" diye sormadan edemedim. Oğuzun göğsünden kalkıp doğruldum. Daha fazla öyle dursaydım uyuyabilirdim.

"Sevgilim. Tabi biz akıl edemedik sizin gibi sevgili olarak gelmeyi."

"Çağırsana. Hem biz daha sevgili değiliz." Diyip Oğuza baktım.

"Dimi Oğuzcum?"

"Malesef. Ama en kısa zamanda oluruz bebeğim dert ettiğin şeye bak." Diyip göz kırptı.

Umarım diye geçirdim içimden.

"Ancak burayı bulabildim." Diyip park etti arabayı Emir. Camdan baktığımda bir karavan vardı.

"Gezmedin bile lan." Diye çıkıştı Oğuz.

"Burası güzel kardeşim gelirsin tepe tepe balık ekmeğini yersin." Diyip çıktı arabadan Emir.

"Hadi bizde çıkalım baya açım ben." Diyip çıktım. Hava soğuktu. Oğuzun yanıma gelmesini bekledim. Geldiğinde de Emirin arkasından yürümeye başladık. Karavanın önüne geldiğimizde bir kaç kişi masalarda yemek yiyiyordu.  Ortada ateş vardı. Koşarak ateşe gittim ve ellerimi uzattım. Oğuz da yanıma gelip o da ellerini uzattı. Emir ekmeklerimizi alıyordu.

"Hadi gelin aşk böcükleri." Diyip masaya oturdu Emir. Masaya doğru ilerledim. Oğuz da peşimden gelmişti.

"O ne ya öyle?"

"İnan derken ben de kendimden iğrendim."

"Random gülüyorum." Dedi Oğuz.

Gülüp ekmeğimden bir ıssırık aldım. Imm diye ses çıkardım tadı güzeldi.

ANONİM:DEFUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin