True love! (Minho love story, SHINee)

2.1K 33 4
                                    

Capitolul 1: Intalnirea...

Era ora 06:15 dimineata , iar lumea abea acum se trezea pentru a merge la lucru. Soarele era deja pe cer trimitand razele lui calduroase asupra Coreei de Sud. Intr-o incapere dormeau linistiti 5 baieti, fara nicio grija. O liniste asurzitoare domina intreaga incapere, dar aceasta liniste a fost distrusa de un zgomot infernal. Acest zgomot provenea de la ceasul care era situat pe masa de la capul baietilor. In scurt timp baietii au inceput sa se miste putin, dar niciunul nu se ridica-se sa il opreasca.
J: Se ridica cineva sa opreasca acel lucru enervant?
T: De ce nu o faci tu? Daca tot te-ai deranjat sa vorbesti?
J: Bine , bine. Mereu trebuie sa fac eu totul. Jonghyun se ridica din pat si se indrepta spre masuta unde se afla sursa acelui zgomot, dar cand sa il opreasca , Key tocmai lua ceasul in mana si il arunca cu viteza mare in peretele din fata lui. Ceasul a fost aruncat cu o putere imensa si se sfarama in mi se bucatele la impactul cu peretele. 
J:De ce ai facut asta?
K: Imi pare rau , dar te misti atat de incet....nu am mai rezistat sa aud acel zgomot nicio secunda, asa ca a trebuit sa fac ceva. Jonghyun a ramas cu gura cascata si se mai uita odata la ceasul care era acum bucatele.
O: De ce esti asa surprins? Mereu face asa. In fiecare dimineata.
T: Si pana la urma de ce ne-am trezit atat de devreme?
O: Trebuie sa filmam un nou videoclip. Am vorbit aseara despre asta. Nu imi spuneti ca ati uitat. 
T: Ne pare rau Onew. 
O:Ok , nu mai conteaza sa ne pregatim. Baietii au inceput sa se pregateasca. Fiecare si-a aranjat patul in care a dormit inca o noapte si si-au cautat haine cu care sa se imbrace. Acum trebuiau sa isi astepte randul la baie. Taemin a intrat primul deoarece era cel mai tanar. Pe rand fiecare au intrat in baie si s-au echipat pentru plecare. Acum toti se aflau in sufragerie stand pe canapea si uitandu-se la Tv. Plictisit de televizor Minho se ridica de pe canapea si se du-se langa geam. Privea afara. Avea sa fie o zi minunata. Cerul era senin, fara niciun nor pe el. Se uita la lumea care se grabea sa ajunga acasa , la scoala sau la locurile lor de munca. Nu stia de ce , dar acum se simtea relaxat, era calm. Dupa cateva secunde linistea lui a fost distrusa de Taemin ,care a mers langa el.
T: Minho, vin-o trebuie sa plecam. 
M:Da. Au iesit afara din casa, iar acum se indreptau spre studioul in care trebuiau sa filmeze noul lor videclip. Pe drum s-au distrat de minune, Onew se pare ca sa trezit bine de dimineata si avea sa faca glume toata ziua. Fiecare cuvintel care iesea din gura lui era spus ca o gluma si nu puteai sa nu razi. Nu aveau niciun gand , nicio grija. Viata lor era ideala. Dupa 30 de minute de calatorit au ajuns la destinatie. 
K:Sper ca o sa fie bine la filmare. 
O: Da. Sa speram ca nu o sa mai fac din nou vreo prostie. 
J:Ai dreptate. Mai stiti cand liderul nostru drag ,Onew, s-a impiedecat de acel fir cand filmam videoclipul pentru Lucifer?
T:Cum am putea uita o intamplare atat de hilara ca aceea?
O:Asa , asa. Ce sa fac daca sunt mai neindemanatic? Nu e vina mea. Au inceput sa rada toti in hohote.Au trecut cateva secunde , iar acum se indreptau spre cladirea din fata lor. Minho era din nou in lumea lui. Dus departe cu gandul. Azi nu avea sa fie ziua lui buna, sau asa credea el. Toti cu exceptia lui Minho, au trecut pe langa o fata care se ducea cu capul intr-o hartie. Nici ea nu era atenta. Au ocolit-o ca sa nu dea peste ea, dar Minho nu facu-se acest lucru si se izbi de acea fata. In acel moment au cazut amandoi la pamant. Minho cazu peste ea. El nu s-a lovit , dar fata se lovi destul de rau la cot. A inceput sa ii curga sange. 
Y:Ah! Minunat. Minho se ridica din nou in picioare si o ajuta si pe fata sa se ridice. 
M:Imi pare rau. Este vina mea, nu eram atent, si .....
Y:Nu mai conteaz, in fond este si vina mea deoarece nu m-am uitat pe unde merg. 
M:Sunt Minho din trupa SHINee. 
Y:Da, stiu cine esti. Eu sunt Yuri. Imi pare bine MInho. Imi pare , dar trebuie sa plec. Chiar ma grabesc. 
M;Bine. Poate o sa ne mai vedem. 
Y:Poate. Bafta baieti. Sunt o mare fana. Yuri incepu sa fuga , iar Minho se uita dupa ea. Fata aceasta era atat de frumoasa. Avea parul brunet si lung, ochii ei aveau o culoare ciudata , un negru prea inchis, iar fata ei avea niste trasaturi dragalase si atat de frumoase. 
J: Se pare ca Minho al nostru s-a indragostit. 
M; Ce tot spui acolo? Nici vorba , nu m-am indragostit de nimeni. 
K: Da , sigur cum spui tu. Au inceput sa rada in hohote. In urmatoarele ore au lucrat la acel videoclip nou. Iar acum erau din nou acasa facand fiecare ce vroia sa faca. 

True love! (Minho love story, SHINee)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum