Capitolul 27: Vacanta
Yuri: Minho era nebun sau mi se parea doar mie? Cum sa mergem in America? Tocmai in cealalta parte a lumii. Acum nu mai puteam sa dau inapoi, eram deja in aer si ne indreptam spre America. Oh....de ce nu am intrebat mai devreme? Oh....Ma simtem ciudat. Nu eram nici suparata nici fericita. Eram oarecum indiferenta. Oh...trebuia sa ma pregatesc mintal pentru o calatorie lunga si foarte plictisitoare. M-am ridicat de langa Minho si am mers langa Taemin si Kaid.
Y: Kaida, sti unde ne duc?
K: Nu stiu nimic.
Y: Mergem in america.
K: Poftim? Taemin....de ce nu mi-ai spus. Ce Dumnezeu va apucat sa mergem in cealalta parte a lumii?
T: Haide, o sa fie amuzant. O sa vezi. Te rog sa nu te superi.
K: Nu ma supar doar ca este prea departe.
T: Va trece repede. Si experienta pe care o castigi o sa fie de neuitat. Crede-ma pe cuvant.
I-am lasat pe cei doi sa vorbeasca si m-am intrs din nou langa Minho. Se uita la mine cu o privire ciudata. Probabil credea ca sunt suparata pe el , sau ceva de genul. Dar eu nu eram suparata. M-am asezat pe locul de langa el si l-am luat de mana. Incercam sa ii arat ca nu eram suparata pe el.
M: Estii suparata?
Y: Nu....de ce sa fiu suparata?
M: Pentru ca nu ti-am spus unde mergem , si imi pare rau pentru asta, dar am vrut sa iti fac o surpriza. Dar se pare ca nu a iesit asa cum ma asteptam eu.
Y: Minho....sunt fericita. Nu iti face griji pentru mine. Oriunde merg cu tine eu sunt fericita.
Se indrepta spre mine incet si ma saruta dulce pe buze. Am raspuns imediat sarutului , simtindu-ma minunat. Acum mi-am asezat capul pe umarul lui si am inchis ochii savurand momentul. Dupa cateva secunde am simtit cum capul lui se aseza incet peste al meu. Puteam sa stau asa intreaga mea viata. Imi placea. Nu mai avem nevoie de nimic in acest moment. Am adormit asa, iar cand m-am trezit eram cu totii intr-o masina. Nu stiam unde ma aflam, dar am reusit sa imi dau seama ca acum eram chiar in America.
M: Hei....te-ai trezit. Cum ai dormit?
Y: Foarte bine, dar unde ne aflam?
M: In Los Angeles.
Y: Waw......
M: Acum mergem pe plaja....esti de acord sau vrei sa te mai odihnesti?
Y: Putem merge pe plaja pentru ca eu am dormit, depinde de voi daca sunte-ti odihniti.
M: Nu suntem obositi. Si noi am dormit pe avion.
Y: Atunci sa mergem.Am mers pe plaja. Nu imi venea sa cred cata frumusete putea sa existe in acest loc. Caldura domina intreaga locatie. Soarele era puternic trimitandu-si razele sale calduroase si stralucitoare spre noi. Ne simtem foarte bine....ne plimbam pe plaja cu picioarele in apa. Apa era calda si placuta, imi placea acea senzatie pe care mi-o dadea. In scurt timp am intrat cu toti in apa si am inceput sa ne stropim. Mie de obicei imi era frica de apa, dar aici nu stiu de ce ma simteam in siguranta. Am sarit pe Minho , iar noi doi am intrat sub apa. Am simitit cum mainile lui puternice m-au cuprins si am iesit la suprafata. Ma tinea in brate si se uita la mine.
M: Te simti bine?
Y: Desigur. De ce nu m-as simti bine?
M: Am crezut ca ai baut apa. Imi pare bine ca nu ai patit nimc.
L-am sarutat pe obraz si am inceput sa fug de el. Ma jucam. Aveam chef sa ma joc. Exact asa a fost tot timpul in care am stat in America. Dupa doua saptamani de distractii am ajuns din nou in Coreea de Sud. Aceasta experienta nu o sa o uit niciodata. Ii multumesc atat de mult lui Minho si celorlalti baieti. Am acum o adevarata familie. Eram fericita. Si ma simteam minunat.
Yuri:
Kaida: