Capitolul 29: Adevarul......
Minho: Eram in camera mea cu Saya.....desi nu prea imi placea aceasta idee nu aveam de ales.....Nu putaem sa ii spun nu sau sa o refuz deoarece, aceasta poate sa faca vreo prostie. Stiu ca inca ma iubea, stiam asta, dar eu nu simteam nimic pentru ea de ce ma obliga mereu sa fac ceea ce nu vroiam. Data trecuta, acum cativa ani cand ea a trebuit sa plece m-a obligat sa o sarut. Mi-a spus ca daca o sa ma impotrivesc se va arunca de pe bloc. Nu vroiam sa se raneasca din cauza mea. Stiam ca o sa ma simt vinovat pentru asta asa ca am sarutat-o. Asa a facut si de data aceasta. Eram in camera mea si se uita la mine. Stiam ca vroia ceva, probabil vroia sa ma sarute.
S: Si ce ai mai facut in acest timp in care eu am fost plecata?
M: Foarte multe....M-am indragostit.
S: De cine? De fata aceea care a vrut sa facem cunostinta? Fi serios Minho.....credeam ca ai gusturi mai bune de atat.
M: Cum ar fi?
S: Eu......Sunt mult mai potrivita decat ea.
M: Fi serioasa.....
Mi-am pierdut concentrarea si ea a frofitat de acest lucru. Ma prins cu mainile de corp si m-a tras mai aproape de ea , sarutandu-ma intr-un final. Am incercat sa scap de acea teroare, dar nu am reusit. Nu a durat mult sarutul nostru....mai bine zis al ei, deoarece Yuri intra in camera si ne-a vazut. Avea fata crispata si plina de tristete. Ne era ceea ce credea ea. Nu as putea sa ii fac niciodata asa ceva. O iubeam prea mult, ca sa ii fac una ca asta. Imi pare rau Yuri, nu trebuia sa vezi asta. M-am uitat mai bine la ea si am vazut ca a inceput sa planga. Lacrimile ei au inceput sa curga din ce in ce mai multe pe fata ei fina. Ma simteam ingrozitor, dar ce puteam sa mai fac acum? Nu puteam sa dau timpul inapoi. Nu puteam sa mai fac nimic. Dar puteam sa incerc sa o fac sa asculte adevarul. Se intoarse cu spatele la mine si a inceput sa alerge. Nu a ajuns prea departe deoarece am ajuns-o si am prins-o de mana. Ochii ei erau rosi, plini de oboseala si incecati in lacrimi. Ma durea sa o vad asa, dar in fond era vina mea. Nu ar fi trebuit sa o las pe Saya sa faca asa ceva.....Imi pare rau Yuri, iubirea mea...Te-am facut prea mult sa suferi.....Meriti ceva mult mai bun, meriti pe cineva mult mai bun ca mine.
Y: Da-mi drumul.
M: Nu…trebuie sa vorbesc cu tine.
Y: Nu am timp chiar acum….ma cam grabesc.
M: Stai….
Y: Minho lasa-ma. Veziti de treaba ta. Am ceva de facut. Nu pot vorbi chiar acum.
M: Daca ai ceva de facut , de ce plangi?
Y: Ma dor ochii. Azi noapte nu am putut dormi….dar ce te intereseaza pe tine?
M: Yuri, asculta-ma…. Nu am putut sa mai spun nimic deoarece ea a fugit in camera ei. Ma simteam atat de rau incat nici nu puteam sa exprim ceea ce simteam in cuvinte. Nu puteam face nimic. Vroiam sa se termine odata pentru totdeauna. Am mers din nou in camera mea si m-am asezat in pat. Saya inca era acolo si se uita la mine. Nu am bagat-o in seama deoarece totul s-a intamplat din vina ei. De ce a trebuit sa vine tocamai acum? De ce a venit? De ce nu a putut sa ramana undeva departe de mine, pierduta in aceasta lume imensa. De unde Dumnezeu a aflat unde locuim? Habar nu am , dar nu puteam sa dau inapoi acum. Ceea ce sa intamplat nu mai putea fi dat inapoi. Eram nervos, pentru prima data in viata am acesti nervi in mine. Nervi care ma fac sa tremur si sa imi pierd calmul.
S: De ce esti nervos? Hide iubitule.....
M: In primul rand nu sunt iubitul tau......poti pleca naibi de aici si nu ai decat sa te omori.....nu ma mai intereseaza. Din cauza ta am pierdut singura fata pe care am iubit-o cu adevarat in toata viata mea, iar din vina ta am pierdut-o....Pleaca din fata mea....sa nu te mai vad pe aici.
Am luat in mina un bibelou.....nici nu stiu ce cauta acest bibelou in camera mea si cum am reusit sa il iau atat de repede in mana. L-am izbit cu putere de geamurile care desparteau balconul de camera mea....Gemurile s-au spart in mi de bucatele cazand pe podea scotand un zgomot asurzitor...... Cu totii au fost ingroziti de acel zgomot si au venit speriati in camera mea....
O: Ce s-a intamplat?
M: Din cauza lui Saya Yuri s-a despartit de mine....
O: Nu imi spune ca te-a obligat din nou sa o saruti....
M: Intocmai asta a facut.
O: Saya....noi te credeam prietena noastra....de ce ai facut una ca asta?
S: Pentru ca il iubesc pe Minho....
O: Te inteleg, dar gandeste-te ca si Minho o iubeste pe Yuri, si Yuri il iubeste foarte mult pe Minho.....De ce faci una ca asta?
S: Sunt geloasa.....
O: Vreau sa mergi si sa ii explici totul lui Yuri.....vin-o cu mine....
S: Bine...
Am mers cu ei in casa celor doua. Kaida a venit la noi si se uita nedumerita. Onew i-a explicat totul si aceasta ne-a lasat sa mergem in camera surori lui. Am dat sa o deschid, dar era inchisa.
M: Yuri.....deschide usa....vreau sa vorbesc cu tine.
Nu se auzea nimic. Niciun raspuns.
M: Yuri.......deschide.
K: Nu raspunde...poate a patit ceva. Trebuie sa intram cumva.
Nu aveam de gand sa o las acolo. Poate ca intradevar a patit ceva, asa ca am decis sa intru in camera. M-am dat putin mai in spate , iar dupa aceea m-am izbit cu putere in usa.....Aceasta iesi din balamale si cazut jos....Am intrat cu totii in camera, dr Yuri nu era nicaieri. Kaida intra in baie si scoase un tipat atat de puternic incat am tresarit. Am alergat repede in baie si am vazut-o pe Yuri intansa pe jos.....Era alba ca varul, corpul ei era rece ca gheata si nu misca. M-am speriat atat de tare incat am cazut jos si ma uitam ingrozit la trupul ei fara vlaga......
O: Inca ii bate inima....trebuie sa o ducem repede la spital....
Onew o lua in brate si a inceput sa fuga spre masina. Eu nu eram capabil sa o mai car pe Yuri deoarece eram in stare de soc. Nu imi venea sa cred ca sa intamplat asa ceva.....era doar vina mea. De ce mereu trebuia sa o ranesc.,.....De ce mereu ea? Nu am mai rezistat si am inceput sa plang. Intr-un final am ajuns la spital, iar doctoti au inceput imediat sa o examineze. Sufeream enorm....Inima urla ingrozita de durere. Lacrimile imi curgeau necontenite pe obraji. Tot ce puteam sa fac acum era sa sper ca se va face bine.....Toti pieteni imi erau aproape.....ma sustineau si ma incurajau.....cu totii ne rugam pentru sanatatea fetei pe care o iubeam atat de mult.....