Capitolul 8: Descoperirea noului talent.
Minho s-a dus inapoi acasa cu Yuri. Au intrat inauntru si nu era nimeni. Baietii erau plecati pe undeva prin oras. Acum aveau tot timpul ca sa poata vorbi putin. Minho se descalta si intra inauntru. Fata a ramas langa usa si se uita dupa baiat. Era timida, se simtea stanjenita si a ramas in loc. Nu vroia ca prezenta ei sa ii deranjeze pe ceilalti. Chiar nu vroia asta. Minho se intoarse spre ea si ii zambea dulce. Vroia sa o faca sa se simta cat mai bine posibil, sa nu se simta stanjenita. A mers din nou langa ea si o lua de mana.
M: Haide...de ce eziti?
Y: Nu vreau sa va deranjez. Sti bine ca as putea sa dorm la Yoona. De ce vrei sa dorm neaparat aici?
M: Yuri nu fi prostuta. Vin-o inauntru , nu deranjezi pe nimeni. Si oricum tu vei dormi in camera oaspetilor. Nu o sa incurci pe nimeni.
Y: Esti sigur?
M: Cel mai sigur.
Y: Ok.
Fata se descalta si pana la urma intra in casa. Minho inca o tinea de mana si o tragea incet dupa el.
M: Trebuie sa iti fie foame, nu-i asa?
Y: Putin....
M: Haide in bucatarie atunci.
Partea 2 o so pun mai tarziu pentru ca acum trebuie sa plec ....multumesc pt intelegere
Au mers in bucatarie si acolo Minho se uita in frigider.....Nu era nimic , gatit. Doar legume, carne si oua.
M: Of minunat . Se pare ca baietii au halit tot din frigider. Imi pare rau , dar va trebui sa astepti pana voi pregati ceva.
Y: Ok. Pot sa te ajut?
M: Desigur.
Minho a scos din frigider toate alimentele si le aseza pe masa. Acum se gandeau amandoi ce sa gadeasca.
Y: Nu vrei sa facem Kimchi? Ma pricep destul de bine.
M: Ok, merg pe mana ta .....in fond sunt varza la gatit.
Minho incepu sa rada , incerca sa fie haios, dar el era haios tot timpul, nu trebuia sa incerce. Yuri incepu sa pregateasca mancarea. Se misca foarte repede. Se vedea de la o posta ca fata chiar stie ce face. Chiar stia sa gateasca mancare. Acum taia varza , iar Minho a mers langa ea si se uita la ceea ce face. Era uimit de ce viteza avea. Parca era bagata in priza. Nu statea locului nici macar o secunda. Un zambet impecabil ii aparu din nou pe fata , iar in acel moment fata se opri si se uita la el. '
Y: Ce faci Minho?
M: Ma uit la tine. Vreau sa invat si eu meserie. Fetelor le place un baiat care stie sa gateasca.
Y: Da asa este.
Yuri se intrista dintr-o data si se intoarse inapoi la lucrul ei. Statea cu capul in panamt si nu il mai privi pe Minho. Se pare ca ceea ce a spus el a deranjat-o destul de tare. Dar de ce? De ce a deranjat-o? Minho si-a dat seama ca a facut-o sa se simta prost , iar acum incerca sa o inveseleasca , dar nu i-a cam iesit. Incerca sa vorbeasca cu ea , dar aceasta nu mai raspundea la intrebari. Tot ce facea era sa isi vada de treaba ei. A pregatit sosul iute , iar mancarea va fi gata in cateva minute. Lua farfuria plina cu apa vroind sa goleasca apa din ea , dar aceasta aluneca si cazu pe gresie. Farfuria se sparse in mi de bucatele la impactul cu gresia. Un zgomot asurzitor cuprinse toata incaperea. Minho se sperie si a mers la ea. O ajuta sa se ridice de jos si a inceput sa stranga cioburile.
M: Esti bine? Ai patit ceva?
Y: Sunt bine....nu am nimic....
M: Acum ce s-a mai intamplat? De ce esti suparata ? Am spus ceva gresit?