Capitolul 25 : Taemin se indragosteste
Minho: Eram cu totii in magazine uitandu-ne dupa mobiliere. Yuri a vazut un pat superb. Sa indragostit pe loc de el. Era foarte mare , de culoare albastru deschis si era acoperit cu dantela tot albastra. Se uita la el, dar cand a vazut pretul sa razgandit. Mie unul nu mi se parea foarte scump. !5 milioane pentru un asa pat chiar se merita, asa ca l-am cumparat. Aveam noroc ca era si Key cu noi , deoarece el se pricepe la cumparat lucruri si la moda. Cu ajutorul lui am reusit sa decoram casa fetelor. Era foarte moderna si bine mobilata., Acum eram cu totii in scoala de dans ascultand muzica. Kaida canta si dansa neincetat. Se distra, in sfarsit am reusit sa ii readucem zambetul pe buze. Toata lumea se distra , dar lipsea cineva. Intr-un colt statea singur Taemin. Era ciudat. El de obicei nu lipseste de la distractie si mai ales de la dans. Se purta ciudat , asa ca am mers langa el.
M: Tu de ce nu te distrezi?
T: Nu prea am chef.
M: Haide Taemin, spune-mi ce ai. Tu nu lipsesti niciodata de la dans.
T: OK. Bine. Imi place de Kaida. Chiar o plac si nu stiu ce sa fac. Chiar nu stiu cum sa ii spun acest lucru si mi-e fica . Poate ea nu ma place.
M: Fi serios Taemin , cum sa nu te placa? Esti super dragut. Dute si spune-i.
T: Asa o sa fac , dar nu acum.
M: Dar atunci cand?
T: Intr-o zi.
M: Haide Taemin, nu ma dezamagi. Spune-mi ce iti place la ea?
T: Totul . Felul in care danseaza, vocea ei, cum arata , parul, corpul....totul. Totul este perfect la ea.
M: Atunci de ce nu mergi odata la ea?
T: Nu pot face asta. Sunt prea timid.
M: Bine , asteapta putin.
M-am ridicat de langa Taemin si am mers la Yuri.
M: Avem o problema cu Taemin.
Y: Adica?
M: Este indragostit de Kaida pana peste cap, si este prea timid sa ii spuna asta.
Y: Ce prostut e. Si Kaida il iubeste.
M: Am o idee. Sa iesim la o intalnire in patru. Mergem la karaoke, unde vreti voi , numai sa ii facem pe cei doi sa isi recunoasca sentimentele
Y: Este o idee buna. Deci asa ramane. Esti genial.
M: Bine, acum dute si convingeo pe Kaida, eu merg sa vorbesc cu Taemin.
M-am dus langa Taemin. Era cu capul in pamant si se plictisea.
M: Hei Taemin....
T: Buna Minho.
M: Ce mai faci?
T: Nu prea bine.
M: Asculta, vrei sa vi cu mine , Yuri si Kaida in oras diseara?
T: Mi-ar face placere.
M: Bun. O sa ne distram.
T: Dar ce ai de gand sa faci?
M: Vei vedea.
T: OK
Timp de doua ore am tot dansat, iar dupa aceea am mers in camera mea ca sa ma pregatesc. M-am imbracat cu un tricou albastru si o pereche de blugi negri , iar in picioarea mi-am luat o pereche de adidasi de firma. Dupa cateva minute veni si Taemin la mine in camera. Era imbracat cu un tricou negru ci o pereche de blugi albi, iar in picioare avea o pereche de adidasi de aceeasi culoare ca si tricoul.