Capitolul 7

270 12 0
                                    

Capitolul 7: Conflictul

Astazi se implinea o saptamana de cand Minho a plecat in Japonia si tot aze iesea si Yuri din spital. Ranile ei s-au vindecat in totalitate, iar acum era libera. Putea sa se plimbe pe strazile orasului. Yuri a mers din nou acasa. Fratele ei, Lee, se pare ca nu era acolo asa ca se puse pe un scaun si astepta in liniste intoarecerea lui. La aeroport baietii tocmai au ajuns in oras. Dupa o saptamana de absenta lui Minho i s-a facut dor de Yuri. Vroia sa o vada cat mai repede posibil. 

M: Baieti , eu merg pana la Yuri. Vreau sa vad daca se simte mai bine.

K: Ok....ne vedem mai tarziu. 

Minho porni pe jos spre casa fetei. Intre timp fratele fetei, Lee, tocmai s-a intors acasa. Cand a vazut-o pe Yuri a ramas nemiscat. Nu se astepta ca aceasta sa se mai intoarca vreodata.

L: Deci ai avut curajul sa te intoric. unde naiba ai umblat timp de o saptamana? Nu a mai facut nimeni curat. Apuca-te si fa acum. 

Y: Imediat Lee. 

Dupa cateva minute, aproximativ 15 Minho a ajuns in fata casei. A batut la usa si astepta un timp pana ce usa a fost deschisa. A vazut-o pe Yuri plangand si avea din nou obrazul invinetit. Yuri cand il vazut pe MInho l-a luat in brate si a inceput sa planga mai tare. Baiatul nu o respinse, si o lua si el in brate. I se sfasia inima vazand-o atat de trista. Se enerva si incepu sa tremure cu putere.

M:Este inauntru?

Y: Da. 

M: Asteapta aici te rog. 

Y: Dar ce vrei sa faci?

M: Vreau doar sa vorbesc cu fratele tau. 

Minho intra in casa si il gasi pe Lee stand pe canapea si uitandu-se la Tv. Minho se aseza in fata lui si se uita la el cu ura. Lee sari in picioare si il analiza pe Minho din cap pana-n picioare. 

L: Cum ai intrat inauntru? Yuri vin-o imediat aici. 

M: Nu mai conteaza cum am intrat, dar vreau sa vorbesc putin cu tine. 

L: Despre ce?

M:Nu imi place cum o tratezi pe sora ta . De ce ii faci una ca asta?

L: Aha deci....ea te-a chemat. Sa vezi ce o sa-i fac cand o prind. 

M: Asculta , nu vreau sa ajungem la violenta , asa ca te rog sa o lasi in pace. 

L: Nu vreau sa o las in pace. Cine esti tu sa imi spui cum sa imi dresez eu "cainele"? Fac ce vreau cu ea pentru ca imi apartine. Este sclava mea si asa va fi mereu.

Minho se enerva cand a auzit cuvintele lui si nu s-a mai putut abtine. A sarit pe Lee si a inceput sa il loveasca cu brutalitate. Nu se mai putea controla. Nu mai vroia ca Yuri sa sufere. Ar fi facut orice pentru ea, indiferent de consecinte. Loviturile lui Minho erau puternice , iar unde lovea, partea aceea se inrosea puternic. Yuri intra in casa si ii vazu pe cei doi. In acel moment a mers langa Minho si il lua in brate.

Y: Opreste-te. Nu-l mai rani. Te rog. 

Minho se opri din lovit si o lua pe Yuri in brate. O strangea cu putere la pieptul lui tare. Se uita la Lee care era pe jos vaitandu-se de durere. Ii era scarba de Lee, ii era sila. Asemenea oameni nu merita sa traiasca. 

M: Te simti bine? Acum vezi si tu cum se simte Yuri de fiecare data cand o bati. Asculta-ma bine....daca te mai atingi vreodata de ea nu vei fi atat de norocos ca si acum. Vin-o Yuri. 

L: Yuri , daca pleci sa nu te mai intorci aici niciodata. 

Acum avea de louat o decizie foarte grea. Ce o sa faca? Va merge cu Minho sau va ramane cu fratele ei? Se gandi mai bine si a ales varianta care i se parea mai buna. Se intoarse cu spatele la fratele ei si il lua pe Minho de pana plecand din casa. L-a lasat singur pe Lee. Singur , doar asa era bun. 

True love! (Minho love story, SHINee)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum