Capitolul 10

231 10 0
                                    

Capitolul 10: inregistrarea pieselor

Yuri se trezi din nou cu noaptea in cap , de data aceasta nu din cauza ca a visat urat. Era odihnita si nu mai putea sa doarma asa ca a dat drumul la Tv-ul din camera ei si a mers in baie facand un dus rapid. Se uita la ceas si a vazut ca era doar 02:34 dimineata. Nu stia ce sa faca se plictisea. La Tv a inceput un reportaj despre vedetele din Coreea de Sud. Yuri era curioasa sa vada daca si trupa baietilor era nominalizata printre cele mai bune trupe. Si asa a si fost. Ei erau pe locul 2 dupa Super Junior. Era fericita. S-a bucurat va vada ca prieteni ei erau iubiti de oameni, in fond o meritau , deoarece erau niste baieti forte buni. Dupa aceast clasament a aparut la Tv o femeie cam de 28 de ani carea avea sa anunte ceva. 

A: Buna, eu sunt Ayame reporterita care va face un interviu in exclusivitate cu trupa SHINee. Miercuri la ora 20:00 pe canalui Show tv va fi difuzat in direct. 

Trupa lor va avea un interviu maine? Baietii oare stiuau despre asta sau au uitat totul? Numai conta, o sa le spuna astazi cand se vor trezi. Minho se trezi si el. Se uita in camera. Nu era nimeni, se pare ca Yuri nu va veni in camera la el in seara aceasta. Vroia sa o atinga din nou sa ii priveasca trupul zvelt si minunat. Avea nevoie de ea mai mult ca orice. O iubea si nu stia ce sa mai faca ca fata sa isi dea seama de asta. Singura opriune ramasa era sa ii spuna asta in fata. Se ridica din pat , iar acum se indrepta spre camera fetei. Se opri pentru cateva momente in fata usii, iar dupa aceea intra inauntru. Yuri se uita la baiat uimita. Nu stia ce cauta acesta aici. Minho se sperie cand o gasi pe fata treaza. Se simti putin jenat pentru ca a fost prins, dar pana la uram a mers langa ea asezandu-se in pat. 

Y: Ce cauti aici? De ce nu dormi?

M: Pentru ca nu mai pot dormi. Nu mi-e somn, sunt bine, dar tu de ce nu dormi?

Y: Pentru ca nu pot. Asculta, am vazut mai inainte o femeie care spunea ca maine o sa faca un interviu in exclusivitate cu voi. E adevarat?

M: Da, de ce? Va veni aici si ne va pune cateva intrebari.

Y: Vroiam sa stiu, atata tot. Deci au maine voi sta in aceasat camera . Nu vreau sa va deranjez.

M: Cum vrei tu. Oricum nu ne deranjezi.

Y:Ma bucur sa aud asta. 

M: He, he....

Y: Minho....iti multumesc pentru ce ai facut pentru mine. Iti voi ramane datoare toata viata mea. 

Minho o lua in brate si o saruta dulce pe frunte . Nu era nevoie sa ii ramana datoare. tot ce a facut pentru ea , a facut-o cu placere.

Y: Minho....sti ce esti tu pentru mine?

M: Nu am nici cea mai mica idee.

Y: Esti ingerul meu pazitor. Esti o binecuvantare pentru mine. 

Yuri incepu sa planga si il strange in brate si mai tare. 

M: Nu imi vine sa cred ca ai spus asa ceva. Chiar crezi ca sunt ingerul tau pazitor?

Y: Nu cred, eu stiu asta. Sunt sigura. 

M: Esti incredibila....Chiar nu stiu ce sa spun. 

Y: NU e nevoie sa spui nimic.

M: Trebuie sa iti spun si eu ceva....Yuri eu te.....

Nu a reusit sa spuna ceea ce vroia deoarece Taemin intra in camera si ii vazu pe cei doi imbratisati. 

T: Stiam eu ca esti aici. Veniti trebuie sa plecam. Onew vrea sa inregistram piesele. 

M: Acum?

T: Da....studioul de inregistrari doar acum este liber. 

M: Bine. Venim in cateva minute. 

Cei doi s-au imbracat si s-au spalat pe fata , iar dupa aceea au plecat cu totii spre studio la inregistrari. Au inregistat piesele , iar acum Onew impreuna cu ceilalti vor trebui sa le lanseze, facand un concert de lansare peste putin timp

True love! (Minho love story, SHINee)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum