Capitolul 34: Socul.
Yuri: Eram in masina indreptandu-ne spre casa. Eu eram insarcinata? Nu eram pregatita pentru asa ceva. Nu aveam idee cum sa cresc un copil. Iar acum problema mea cea mai mare era ca trebuia si el sa afle de acest lucru. Era in jur de ora 04:24, iar noi am ajuns acasa. Am iesit din masina vroind sa ma duc in camera mea, dar am fost intrerupta de vocea calda a Kaidei.
K: Stai, este lumina la ei in casa. Inseamna ca s-au trezit. Ar trebui sa mergem sa-i spui.
Y: Nu poate astepta pana maine?
K: Nu, trebuie sa afle acum.
Y: Bine, bine.....
Ne indreptam spre casa lor. Corpul meu a inceput sa tremure. Imi era frica. Oare cum va reactiona? Nu vroiam sa il fac sa sufere. Daca nu isi va dori acest copil? Daca ma va respinge? Of.....nu aveam puterea sa ii spun asta. Nu puteam sa fac acest lucu, simteam. Am intrat in casa, iar baietii erau in camera de zi imbracati in pijamale stand pe canapea. Cu totii si-au indreptat privirea spre noi cand ne-au vazut. Minho sari speriat in picioare si veni langa noi. Nici nu avea idee ce sa intamplat cu mine. Durerea de burta a venit din nou, iar eu m-am pus jos in ghenunchi incercand sa ma calmez. Aceasta durere ma scotea din minti, dar stiam ca era provocata de copilul meu. De copilul lui Minho asa ca aveam de gand sa sufar, sa sufar in continuare pentru el. Nu m-am gandit niciodata la un copil, nu imi doream, insa acum avand copilul lui Minho inauntrul meu mi-l doream foarte mult. Vroiam foarte mult acest copil. Minho se lasa incet in jos si ma lua in brate.
M: Unde ati fost, si ce sa intamplat cu Yuri?
K: Am fost pana la spital.....
M: Si pe mine de ce nu m-ati cheat?
Y: Vroiam sa te odihnesti. In ultimul timp ai fost foarte ocupat.
M: Inteleg. Si ce ti-a spus ca ai?
Y: Nu ai vrea sa iti spun doar tie? Sa vorbim intre 4 ochii?
M: Poti spune de fata cu baietii, nu e nicio problema.
Y: Esti sigur?
M: Da......spune.
Nu puteam sa spun nimic. Pur si simplu am impietrit si corpul meu a inceput sa tremure. Imi era teama de raspunsul lui? Daca isi va respinge copilul? Daca nu era pregatit sa devina tatic si ma va parasi? Imi era frica de asta cel mai tare. Nu vroiam sa raman singura sa imi cresc copilul doar eu.
J: Haide, spune odata. Orice ar fi noi nu o sa radem sau mai rau. Nu ne mai tine atat in suspans.
Y: Minho eu sunt........of nu pot sa o spun.
Am inceput sa plang si m-am intors cu spatele la baieti vroind sa plec, dar Kaida m-a prins de mana si se uita la Minho.
K: Yuri vrea sa spuna ca este insarcinata.
Toti: CE?????????
KEY: Trebuie sa fie o gluma nui asa?
K: Nu este nicio gluma. Vorbesc foarte serios.
O: Minho ce ai facut? E adevarat? Voi doi........Nu poate fi adevarat. Te cunosc, tu nu esti asa.
M: Este adevarat. Eu si Yuri.........si din prostia mea, acum ea trebuie sa sufere.
A venit langa mine si ma luat in brate. Sa sufar? Eu nu sufeream. Ma bucuram foarte tare ca o sa am acest copil. O sa avem propria noastra familie. Ce era rau in asta? Copilul acesta este rezultatul iubiri noastre. Vroiam sa aflu ceea ce gandeste in legatura cu acest lucru asa ca m-am intors cu fata spre el. Se uita la mine si mi-a sters lacrimile de pe obraz.