Capitolul 31

179 6 1
                                    

Capitolul 31: Aniversarea Kaidei

Yuri: Astazi era 22 Iulie. Maine era a surori mele. Vroiam sa irganizez o petrecere surpriza, deoarece ii eram recunoscatoare pentru tot ceea ce a facut pentru mine. Acum eram in camera mea impreuna cu Minho. stateam in pat si ma tinea in brate. As da toti banii din lume pentru acestclipe, pentru acestesentimente. Iubirea pe care io rtam era imensa. Mainile lui se plimbau libere pe corpul meu. Eram fericita. Zambetul meu nu putea sa dispara de pe fata mea. Eram mult prea fericita sa imi dispara zambetul. Minho era atat de frumos. Fata lui radia de fericire. Eram imbatata de frumusetea lui aparte. Aproape ca am uitat de aniversarea Kaidei.

Y: Minho, maine e aniversarea Kaidei si as vrea sa ma ajuti sa ii organizez petrecerea. Adica....daca vrei bineinteles.

M: desigur ca te ajut si pun pariu ca si Taemin va fi mai mult decat fericit sa ne ajute.

Y: Esti sigur?

M: Normal. El o iubeste foarte mult. Ar face orice pentru ea asa ca s-ar supara pe noi daca el nu at fi implicat in planurile noastre.

Y: Da, ai drepate. Atunci sa vorbim cu Taemin.

M: Ii voi trimite un mesaj sa vina aici. Kaida oricum este ocupata cu pregatirea cinei asa ca avem timp.

Y: Ma simt prost pentru ca o sa gateca singra.

M: Stiu, dar trebuie sa te odihnesti. Inca esti slabita.

Minho a trimis mesajul care Taemin, iar cum a inceput sa ma sarute pe frunte. Buzele lui imi apasauincet frunteasi cobora tot mai jos pana mi-a gasit buzele. In momentul in care le-a atins, Taemin tocmai intra in camera. Am inceput sa rad si ma uitamla ei. taemin se simtea putin stanjenit, iar Minho zambea.

T: Imi cer scuze, am uitat sa bat la usa....

Y: Nu e nicio problema. I-a loc te rog. Vreau sa iti spun ca maine e ziua Kaidei si as vrea sa ii organizez o petrecere surpriza. Deci am nevoie de ajutorul tau.

T: Puteti conta pe mine.

Y: Bun, deci va rog sa ascultati.Am deja un plan. Deci ne prefacem ca mergem la culcare devreme si mergem in oras si cumparam tot ce avem nevoie. organizam totul la voi in casa, deoarece nu vrem sa fimi prinsi de Kaida. Bun, deci organizam totul, iar la 00:00 ii trimitem Kaidei un mesaj de pe telefonul tau Taemin si ii spui sa vina repede pentru ca s-a intamplat ceva grav. Ii trezim pe toti, iar dupa aceea o sa petrecem ore intregi.

T: Imi place ideea ta.

M: Normal, doar iubita mea e geniala......dar totusi vom avea o singura problema.

Y: Care?

M: Onew......stiti ca daca adoarme el nu se va trezi usor...

Y: Ma voi descurca eu cu el. Bine, sa punem planul in aplicare. Taemin nu uita ca la ora 22:00 ne intalnim la masina lui Minho.

T: Ok. Voi fi acolo.

Taemin iesi din camera, iar noi doi am ramas din nou singuri. Minho se apropie de mine, iar de data aceasta ma saruta mai dulce si mai apasat.

Y: Trebuie sa ne facem ca dormim. Kaida va veni imediat ca sa ne cheme la masa.

M: Eu spun sa mergem la masa. Asa nu o sa suspecteze nimic, iar dupa ce terminam de mancat mergem la "culcare".

Y: Ai dreptate. Mereu ai dreptate.

Minho: Dupa ce am luat masa ne-am intors in camera mea de data aceasta si ne-am facut ca dormim. Imi placea nespus de mult sa o tin pe Yuri in brate. Imi doream sa stam asa pentru eternitatea, dar nu aveam nicio sansa. Am asteptat pana sa facut ora 22:00, iar dupa aceea am mers la masina mea, care era parcata in fata casei fetelor. Taemin era sprijinit de masina mea cu un zambet pe fata. Se pare ca acesta a ajuns inaintea noastra.

True love! (Minho love story, SHINee)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum