Capitolul 4: O veste proasta.
Dimineata pe la 11:25 , Minho se trezi singur in dormitor. A dormit foarte bine in aceasta noapte. Baiatul nu avea nicio idee despre ceea ce s-a intamplat cu Yuri. Intra in baie si incepu sa isi faca siesta de dimineata. Dupa aproximativ 20 de minute iesi din baie si se aseza din nou pe patul lui. Isi lua telefonul in mana si avea de gand sa o sune pe Yuri, dar se gandi ca poate aceasta inca doarme asa ca a mers in bucatarie si a luat micul-dejun impreuna cu prieteni lui.
J:Si cum ai dormit Minho?
M: Mai bine ca un bebelus. Dar voi?
O: La fel....Azi avem o sedinta foto. Cam pe la 15:00 incepe , deci putem face ce vrem pana atunci , iar maine seara trebuie sa plecam in Japonia.
M: E bine de stiut. Va rog sa ma scuzati. Minho se ridica de la masa si intra in dormitor. Isi lua telefonul in mana si o suna pe Yuri. Prima data nu a raspuns nimeni. Mai incerca inca o data , iar de data aceasta raspunse Yoona, care plangea.
YO: "Alo?"
M: Buna , o caut pe Yuri , pot sa vorbesc cu ea?
YO:"Ma tem ca nu poti'.....Yoona izbugni intr-un plans plin de durere.
M: Dar ce s-a intamplat?
YO:"Yuri este la spital. Nu stiu ce s-a intamplat , dar este grav. In acest moment se afla in sala de urgente si lupta pentru viata ei."
M: Tu vorbesti serios, sau este doar o gluma?
YO: "Ti se pare ca glumesc?"
M: Asteapta, vin imediat acolo.
Minho inchise telefonul si il tranti undeva prin camera. Iesi-se afara din casa fara sa le spuna baietilor ce s-a intamplat.
Lua un taxi si se indrepta spre spital. In scurt timp ajunse acolo si intra inauntru. Pe coridor a intalnit o asistenta care fugea si a intrebat-o:
M: Scuza-ma , dar am auzit ca a fost adusa azi o fata in acest spital si a fost bagata in camera de urgente. Mai exact unde se afla aceasta camera?
Asistenta: Urmeaza-ma!
Minho o urma pe asistenta pana au ajuns in fata unei sali. Asistenta intra grabita in acea camera, iar Minho a ramas pe hol asteptand. Acesta a mers langa ea si se aseza pe ciment.
M: tu trebuie sa fi fata cu care am vorbit la telefon.
YO: Da. Tu esti Minho de la SHINee , nu?
M: Da , si ce mai conteaza asta acum?Cum poate fi posibil asa ceva? Ieri cand ne-am despartit mi-a spus ca trebuie sa se grabeasca acasa deoarece fratele ei este suparat. Este posibil ca fratele ei sa fi facut asta?
YO: Nu stiu ce sa spun...
M: Si cat de grava este situatia?
YO: Este grava, tu de ce crezi ca au bagat-o in sala de urgente? A pierdut aproape tot sangele din corp, are lovituri pe intreg corpul si are fracturi de coaste.
M: Nu pot sa cred asa ceva. Cine ar fi putut face asa ceva?
YO: Nu stiu , dar acum cel mai important lucru este sa ne rugam pentru ca ea sa se faca bine.
M: Ai dreptate.
Minho inchise ochii si incepu sa se gandeasca intens. Incerca sa isi ascunda durerea, dar nu putea. Se observa pe fata lui cat de mult sufera. Cei doi au stat ore intregi pe acel hol. Asteptau cu nerabdare v4estile de la medici. Era 16:05. Minho a si uitat de stedinta foto la care trebuia sa mearga, dar Yuri era mult mai importanta decat aceasta sedinta foto. La stedinte putea sa mai meraga , dar doar una este Yuri si daca avea sa o piarda nu mai exista inca una ca sa o inlocuiasca. Dupa inca 15 minute de asteptare doctorii au iesit din acea sala. In acel moment Minho sari in picioare si a mers langa ei.
M:Va rog sa imi spuneti cum se simte.
Doctorul: Si-a revenit. este constienta, dar trebuie sa se odihneasca.
M: Este treaza? Exclama Minho mirat.
doctorul: Da, dar nu te pot lasa inauntru. Doar maine vei putea merge la ea. Imi pare rau tinere. Du-te acasa , odihneste-te si vin-o maine.
M: Nu , nu voi pleca. Vreau sa raman aici.
Doctorul:Cum doresti tu, dar te rog sa intelegi , nu te pot lasa inauntru . Daca mergi la ea o sa ii faci si mai mult rau. Si vrei sa se intample asta? Vrei sa o faci sa sufere mai mult?
M: Nu, nu vreau asta.
Doctorul: Asculta , Minho. stiu cum te simti, am trecut si eu prin asa ceva. Fi tare.
M: I-a stai putin, ne cunoastem de undeva?
Doctorul: Tu nu ma cunosti , dar eu da. Am doua fete care sunt inebunite dupa trupa voastra. Bafta pustiule si fi tare.
M: Multumesc.
Se aseza din nou pe ciment si astepta ca noaptea sa treaca. La un moment dat a adormit acolo. A refuzat sa mearga acasa. A preferat sa doarma singur pe cimentul rece.