Capitolul 17

200 7 0
                                    

Capitolul 17: Conflictul. 

Totul mrgea bine. Zilele treceau cu repeziciune , iar cei 6 tineri se distrau inpreuna si cutreerau tara de sus in jos. Concertele si emisiunile la care erau invitati in fiecare zi le ocupau tot timpul . Iar cand aveau cateva ore libire erau prea epuizati pentru a mai face si altceva. Era 24 august. O zi calduroasa de vara. Totul a inceput bine, dar avea sa se intample ceva care o sa le strice intreaga zi. Erau cu totii in camera de zi si se uitau la un film. Se simteau bin si profitau de timpul liber care il mai aveau. Toata lumea era fericita. Dupa cateva ore , filmul s-a terminat , iar acum baietii au inceput sa se bata cu pernele. Taemin sarise din pat pe Key si il dobora jos la pamant. Tipau si fugeau de colo colo prin camera ca si niste copii mici. La un moment dat lui Jonghyun i s-a facut pfta de ceva dulce , iar in casa nu mai aveau nimic dulce. 

J: Eu vreau sa ma duc la magazin. Vreau ceva dulce , indiferent ce este. 

O: Ok. Haide-ti sa mergem la magazin. 

Y: Eu nu vin, mergeti voi. 

M: Raman si eu. 

O: Cum vreti voi.

J:Minho , Yuri vreti ceva de la magazin?

M: O ciocolata. 

J: S-a facut. 

Ceilalti au iesit din casa , iar Yuri si Minho au ramas singuri. Baiatul a mers langa ea si o saruta pe obraz. Se uita la ea si ii studie fata minunata. O iubea foarte mult, si chiar nu mai stia cum sa ii spuna acest lucru. 

Y: Ma duc sa fac curat si dupa aceea sa gatesc. 

M: Ok. Intretimp eu merg sa fac o baie , calda. 

Y: Bine. 

Yuri a inceput sa mature in camera de zi , iar Minho a mers in camera lui intrand in baie. Dupa ce a terminat de maturat a sters praful si tot asa. In mai putin de 25 de minute camera stralucea. Acum a mers in bucatarie si se gandi ce sa le mai gateasca baietilor. Chiar nu stia ce sa mai faca. Se aseza pe scaun si se gandea intens. Intre timp un baiat urca scarile casei si se opri in fata usii de la intrare. Studie putin usa , iar dupa aceea scoase din buzunar o agrafa si umbla la inchietoarea usii. Se chinui cateva minute sa o deschida pana ce incuietoarea cedase si lasa usa deschisa. Acesta intra inauntru si mergea pe hol pana ce a ajuns in bucatarie vazand-o pe fata stand pe scaun cu ochii inchisi. A mers incet lanag ea si o atinse usor pe mana. Fata crezand ca e Minho nu a deschis ochii si a inceput sa zambeasca. Darzambetul a disparut in momantul cand mainile celui care a atins-o au prins-o de gat. Deschise ochii speriata . Nu ii venea sa creda. Baiatul de mai devreme nu era Minho, era chiar Lee. Dar cum a gasit-o? Si de ce o cauta-se? Baiatul vea ochii rosii de oboseala si plini de ura si violenta. Yuri incepu sa planga. Se temea. Fiorii frici au inceput sa ii strabata prin corp. Coloana ei a pcnit la impactul cu peretele. Fratele ai vitreg a izbit-o in perete cu brutalitate. Incerca sa scape de acea stransoare. Incerca din rasputeri sa ii inlature mainile din jurul gatului ei. 

L: Credeai ca poti sa fugi de mine? 

Y: Dar nu fugeam de tine. Tu mi-ai spus atunci ca daca plec sa nu ma mai intorc , nu? 

L: Nu vorbeam serios. Credeam ca baiatul acela o sa te paraseasca si tu o sa te intorci la mine, dar in schimb el ce a facut? Te-a primit in casa lui si mai presus de asta te-a facut si vedeta. Te-am vazut la Tv. Cred ca ai castigat multi bani de la concerte. Ii vreau. Acum!

Y: Imi pare rau, dar nu pot face asta. Nu am castigat mult si pe langa acest fapt am dat banii baietilor. SI eu locuiesc aici si eu consum. Trebuie sa platesc. Tu au bani, lucrezi . Ce s-a intamplat? 

L: Am fost dat afara de la munca si acum nu am bani nici de o paine, si asta este doar din cauza ta. 

Y: De ce este vina mea ca ai fost dat afara? Eu nu am facut nimic. 

Baiaul se enerva la culme si o lovi peste obraz. Din greseala o zgarie cu inelul pe gat si pe piept. Zgarietura era destul de serioasa , iar sangele a inceput sa ii curga. Se sperie si lua de pe masa o carpa si o puse in jurul gatului. Era speriata , se vedea asta pe fata ei. Cazu in fund pe gresia rece si incepu din nou sa planga. Lee se enerva mai tare si lua farfuria de pe masa trantind-o de pamant. In acel momant farfuria sa spart in bucatele scotind un zgomot infernal. Minho se sperie si iesi in graba din camera lui. Acesta alerga spre bucatarie si il vazu pe Lee. In acel moment a vuazut negru in fata ochiilor. Se uita la Yuri care era pe jos si se sperie vazand prosopul alb de la gatul ei plin de sange. A mers langa ea si se uita la gatul ei. Avea o zgarietura destul de urata. Il durea sa o vada suferind atat de mult. S-a enervat si se ridica in picioare. 

M: Cum iti permiti sa intri aici? Si mai ales de ce ai ranit-o pe Yuri? 

L: Pentru ca vreau sa se intoarca acasa si ea nu vrea sa vina. 

M: Normal ca nu merge. La ce sa mearga acasa? La bataie si la suferinta? Scuteste-ma. Haide iesi afara pana nu ma enervez. 

L: De parca mi-ar fi frica de tine. 

M: Tu nu auzi ce iti spun? Iesi afara!

L: Nu vreau. 

Minho se enerva si mai tare si se napusti asupa baiatului. Il tranti la pamant si incepu sa loveasca cu brutalitate. Yuri inchise ochii si incepu sa planga. Nu vroia sa vada acea imagine ingrozitoare. Nu vroia sa mai creeze durere si suferinta. De ce mereu trebuia sa se termine asa? De ce nu putea sa aiba si ea putina fericire? Intre timp baietii au ajuns acasa si cand au vazut ceea ce se intampla in bucatarie au ramas socati. Jonghyun il lua pe Minho de pe Lee , iar Taemin il ajuta pe Lee sa se ridice de jos. 

O: Imi spune si mie cineva ce se intampla aici? 

M: Acest nemernic a intrat in casa si a ranit-o pe Yuri. 

O: Lasa-ma sa vad. 

Onew a mers spre fata si se uita si el la rana provocata de Lee. Era destul de grava. Taietura era adanca si destul de mare. I se facu mila de biata fata si simtea cum ii trece un fior de groaza prin tot corpul. 

T: Cum este Onew. Rana este grava? 

O: Din pacate da. 

Yuri incerca sa isi opreasca sangerarea , dar in zadar. La un momant dat lesina. Lee a plecat de acolo destul de agravat, iar cand baietii s-au intors in bucatarie au vazut-o pe Yuri intinsa pe jos si cu ochii inchisi. In acel moment Minho o lua in brate indreptandu-se spre masina , iar dupa aceea au mers cu toti la spital. Acolo asistenta i-a asigurat pe baieti ca fata va fi bine. Motivul pentru care a lesinat este ca a pierdut prea mult sange. In rest totul era in regula. Rana fuse-se dezinfectata si bandajata. Acum baietii se aflauin salonul ei privind-o dormind. Minho era nervos pe el insusi. De ce a trebuit sa mearga sa faca baie chiar in momantul acela? De ce a lasat-o singura? Nici el nu putea sa gaseasca raspuns la aceste intrebari. De unde avea sa stie ca Lee o sa vina in casa chiar in acel moment? In fond nu putea sa citeasca viitorul , dar el tot se simtea vinovat. 

J: Calmeaza-te Minho. Bine ca nu este mai grav. Se va face bine. 

M: Stiu. Dar este doar vina mea. Eu sunt cel care a lasat-o singura. 

O: Nu aveai de unde sa sti ce avea sa se intample. 

M: Da , dar.....

Minho a fost intrerupt de un geamat plin de durere care venea de la Yuri. Fata avea ochii deschisi si se uita la baieti. Minho a mers langa ea si o saruta pe frunte. 

M: Imi pare rau. E vine mea....

Y: Sssss, nu vreau sa aud asa ceva. Nu esti tu de vina...Singurul vinovat este Lee. 

M: O sa il termin. 

Y: Nu merita acest efort. Nu iti epuiza puterile pe el. Ma doar sa vad cand va raniti. Este el cum este , dar eu tot tin la el...in urmare este fratele meu. Si tin atat de mult la tine incat nici macar nu pot sa ma exprim in cuvinte. SImt ca atunci cand iti spun "te iubesc" nu este suficient. Nu vreau sa va vad suferind. Mai bine sufar eu decat voi. Asa ca te rog sa il lasi in pace. Fa-o pentru mine. 

M: Bine, dar daca se mai atinge o sinfgura data de tine iti jur ca o sa il termin. 

Y: Multumesc. Te iubesc Minho. 

M: Si eu te iubesc. 

Yuri adormi din nou , iar baietii au ramas in salon pna a doua zi cand fata era libera sa plece. Toti si-au facut griji pentru ea. Pentru "surioara" lor mai mica. 

True love! (Minho love story, SHINee)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum