Capitolul 28: O prietena veche.
Yuri: Viata noastra a revenit la normal, bairtii au inceput din nou sa fie ocupati cu concertele lor, iar eu si Kaida am fost invitate la nenumarate emisiuni. Acum ne aflam cu totii in casa, extenuati. Stateam pe canapea, iar deodata se auzi o bataie la usa. Onew se ridica in picioare si a mers sa verifice cine era la usa. Acolo se afla o fata. Era frumosa si se pare ca il cunostea foarte bine pe Onew. Ma intreb cine era aceasta fata necunoscuta. Parea o fata de treaba , gingase si foarte calma. Vroiam sa o cunosc. Onew a invitat-o in casa si a adus-o in camera unde eram toti.
O: Hei baieti…o mai stiti pe Saya?
Key: Normal….Hey Saya ce te aduce pe la noi?
S: Vroiam sa vad ce mai fac bunii mei prieteni. Nu ne-am mai vazut de mult timp, asa ca am zis sa va fac o vizita.
J: Bine ai venit la noi. Chiar ma bucur ca ai venit.
M-am ridicat de pe canapea si ma indreptam spre fata. Am intins mana vroind sa o salut. Vroinda sa ma imprietenesc cu ea, dar aceasta isi intoarse privirea in cealalta directie ignorandu-ma complet. Ce sa intamplat cu ea? De ce reactiona asa? Nu inteleg am facut ceva gresit? Se uita la Minho. Avea o privire ciudata. Parea ca este indragostita de el, dar cred ca este doar imaginatia mea. Vazand ca nu ma baga in seama am mers si m-am asezat langa Minho. M-am lipit de el, dar m-a impins pur si simplu de langa el. Ce se intampla aici? Ce avea Minho? De ce ma respingea asa dintr-o data? Se ridica de langa mine si o lua pe Saya de mana. In acel moment m-am simtit ingrozitor. Intreaga lume s-a prabusit peste mine. Fata i-a acceptat mana, iar dupa aceea l-a luat in brate. Am incercat sa imi pastrez calmul si sa par cat mai normal posibil, dar din pacate chiar nu puteam. Fata mea a devenit deodata crispata si ma uitam ciudat la cei doi. Kaida a vazut asta si a venit langa mine. Incerca sa ma calmeze, insa nimeni nu putea sa ma faca fericita in acest moment. Poate nu era vina lor, poate erau doar prieteni buni, poate gelozia din mine ma facea sa vad doar partea rea a lucrurilor. Asa ca am incercat sa ma calmez. Era destul de tarziu, asa ca eu si Kaida am fost de acord sa plecam in casa noastra pentru a ne odihni. Si-a luat ramas bun de la Taemin. Acesta a luat-o in brate si o saruta dulce pe obraz. Ma bucuram pentru cei doi , se vedea pe ei ca se iubesc enorm de mult. Urma sa imi iau si eu ramas bun de la Minho, dar acesta nici macar nu m-a bagat in seama. Cand m-am indreptat spree el, acea anumita Saya l-a tras de mana mergand in bucatarie. Minho nici nu m-a observat. De cand era el atat de indifferent cu mine. Era clar ca ceva se intampla. Nu era gelozia mea, vedeam limpede ca ceva nu era in regula, si nu am fost singura care a vazut acest lucru, deoarece si Kaida a observat. Eram trista. Niciodata nu am mai fost asa trista. Niciodata. Am mers in casa noastra si acolo ne-am asezat amandoua pe canapea uitandu-ne la Tv. La un moment dat Kaida nu a mai rezistat si a inceput sa vorbeasca.
K: Nu pot sa cred ca Minho este asa. Adica cum indrazneste sa se poarte asa cu tine? Acesta nu e Minho pe care il cunoastem noi. De cand a venit fata aceea se comporta ciudat.
Y: Si eu am oservat asta, dar ce as putea sa fac? Il iubesc prea mult pentru ai spune ceva ce il raneste. Nu imi place s ail vad trist sti asta.
K: Inteleg perfect, dar nici mie nu imi place sa te vad suferind din cauza lui.
Y: Mai bine sa sufar eu, decat el. Nu iti face griji pentru mine. Voi fi bine. Maine de dimineata voi fi ca noua.
K: Bine. Daca tu spui.
Y: Noapte buna surioaro.
K: Noapte buna Yuri.
Am mers in camera mea, iar acolo m-am trantit in pat si am inceput sa plang. Nu imi placea sa plang in fata cuiva, iar de aceea preferam sa fiu singura cand eram suparata. Nu stiu de ce ma simteam atat de rau. Nu eram geloasa, dar totusi ma simteam inferioara acestei fete deoarece era foarte frumosa. Nu puteam tine pasul cu ea. Simteam ca Minho o sa fie atras de ea, iar eu nu voi putea face nimic ca sa il opresc. Toata noaptea am stat treaza plangand si gandindu-ma la ce sa intamplat in ziua trecuta. Cam pe la ora 10:35 am decis sa ma dau jos din pat si sa merg in camera de zi. Kaida era in bucatarie pregatind mancarea.
K: Hei…te-ai trezit.
Y: Da…
K: Si cum te simti?
Y: Nu prea bine.
K: Oh….dupa ce mancam vom merge la baieti sit u vei vorbi cu Minho…
Y: Ok.
Am inceput sa mancam, dar eu nu prea aveam pofta asa ca am terminat in cateva minute. Kaida a terminat si ea, iar dupa aceea am plecat in casa baietilor. In camera de zi erau, toti mai putin Minho si Saya. In acel moment simteam cum sangele mi se urca la cap si cum gelozia clocotea in mie. Eram geloasa si nu am de ce sa mint. Nu puteam suporta gandul ca o alta fata putea sa il aiba.
O: Hei fetelor , cum a-ti dormit?
K: Bine….
Y: Nu stiti unde este Minho?
O: Este in camera lui.
Y: Multumesc.
Am pornit spre camera lui. Nu a durat foarte mult si am ajuns in fata usi. In camera, dupa usa se auzeau rasetele lui si a noii fete. Deci se pare ca era cu ea. Acum ma simteam si mai rau. Nu mai suportam situatia asa ca am dat buzna in camera fara sa mai bat la usa. In acel moment i-am vazut sarutandu-se. Nu puteam sa cred. Trebuia sa fie un cosmar. Minho ma vazu, iar in acel moment se retrase repede. Se uita la mine cu o fata ingrijorata. Acum nu mai conta nimic. A dat cu bota in balta a doua oara. De data aceasta nu cred ca o sa il pot ierta. Nu am mai rezistat si am inceput sa plang. Lacrimile mi-au iesit afara fara voia mea. M-am intors cu spatele la ei si am inceput sa fug. Nu am reusit sa ajung prea departe deoarece Minho m-a prins de mana.
Y: Da-mi drumul.
M: Nu…trebuie sa vorbesc cu tine.
Y: Nu am timp chiar acum….ma cam grabesc.
M: Stai….
Y: Minho lasa-ma. Veziti de treaba ta. Am ceva de facut. Nu pot vorbi chiar acum.
M: Daca ai ceva de facut , de ce plangi?
Y: Ma dor ochii. Azi noapte nu am putut dormi….dar ce te intereseaza pe tine?
M: Yuri, asculta-ma….
A inceput sa ma stranga cu putere de mana si ma brusca. Ce a patit acest baiat? Acest nu mai era Minho pe care l-am cunoscut eu. Ma durea mana si nu puteam sa scap, asa ca l-am lovit pe Minho peste obraz cu mana care imi era libera. Am pus multa putere in acea lovitura, iar de aceea locul in care am lovit sa rosit puternic. In acel moment mi-a dat drumul , iar eu am fugit in camera mea plangand. Nu mai vroiam sa ies afara din aceasta camera. Nu mai vroiam sa vad pe mine, iar de aceea am inchis ura camerei mele. Am ramas acolo toata ziua, nevroind sa vad pe nimeni. Vroiam sa sufar singura.