Capitolul 13

233 10 0
                                    

Capitolul 13 : Cearta. 

Era o zi frumoasa. O zi insorita de vara. Soarele era sus pe cer trimitandu-si razele lui calduroase asupra orasului. Era duminica, toata lumea era acasa si asa erau si baietii. Yuri era in bucatarie si pregatea mancarea, iar baietii erau in bucatarie si se jucau carti. Taemin se ridica de pe canapea si a mers in bucatarie sa isi puna putin suc in pahar. Fata lui era atat de draguta. Avea un zambet tare dragalas pe fata. Yuri cand il vazu se sperie. Nu se astepta ca cineva sa vina in bucatarie. 

Y: V-am spus sa nu intrati in bucatarie pana nu termin de gatit. 

T: Imi pare rau, dar imi era sete. Am nevoie de suc si dupa aceea voi pleca. 

Y: Bine...i-al si pleaca repede. 

T: Dar Yuri , ce e cu atat de multa discretie dintr-o data. 

Y: Of , de ce a trebuit sa vi aiaci? Vreau sa fac ceva pentru voi. Asa ca te rog sa iesi din bucatarie si sa nu le spui baietilor. 

T: Ok. Dar vreau sa te ajut. Pot sa te ajut? Te rog?

Taemin a facut o fata atat de draguta incat Yuri nu putea sa spuna nu. Si-a pus mana pe frunte si se uita la Taemin care avea un zambet impecabil pe fata. 

Y: Ok.....poti sa ma ajuti. 

T: Iei......Multumesc Yuri. Deci ce trebuie sa fac?

Y: Ia sa vedem....ceva usor pentru tine. Poti sa bati toate acele oua te rog? 

T: Ok.....Pot face asta. 

Taemin incepu sa bata ouale, iar Yuri a scos homari din oala in care i-a fiert si i-a pus pe un platou mare. Taemin a ramas cu gura deschisa cand a vazut ce a gatit Yuri in tot acest timp. Homari? A mai mancat o singura data si i-a placut atat de mult incat nu s-a putut opri. De ce din nou homari? Avea o slabiciune pentru ei. Inchi-se gura si incepu din nou sa bata ouale. Yuri si-a luat un nou castron in fata , iar acolo facea un sos picant care il turna peste homari cand l-a terminat. Arata splendid. Deja Taemin nu mai putea sa reziste. Vroia sa guste din acea mancare apetisanta care era in fata lui. 

T: Vreau sa gust...pot, pot, pot????

Y: Mai asteapta o secunda. Te rog....

T: As vrea, dar nu mai pot.....

Yuri il lua pe Taemin de mijloc si incerca sa il opreasca, dar Minho veni si el in bucatarie si ii vazu pe cei doi. nu i-a placut ceea ce a vazut. Yuri si Taemin erau imbratisati? Nu ii venea sa creada. Gelozia a pus stapanire pe corpul lui , iar de nervi a mers in camera lui trantind usa cu putere. Acel zgomot asurzitor se auzi in intreaga casa alarmandu-i pe ceilalti. Yuri si Taemin se simteau prost acum. Minho a interpretat gresit situatia. Yuri nu il imbratisa pe Taemin, ea incerca sa il tina departe de mancare. 

T: Imi pare rau Yuri , e doar vina mea. 

Y: Nu fi prostut , nu e vina nimanui. Minho a interpretat gresit atata tot. Merg sa vorbesc cu el.. Pana atunci te rog sa asezi masa si sa ii chemi si pe ceilalti.

T: Ok. 

Yuri a mers in camera lui si il vazu pe baiat stand langa geamul de la baie care era spart. A dat cu pumnul in sticla , iar cioburile care au rezultat din acea lovitura i-a ranit foarte tare mana. Sangele ii curgea fara sa se mai opreasca. In acel moment Yuri lua un prosop si il infasura in jurul maini lui incercand sa opreasca sangerarea. Minho nici nu o privea. Se uita in alta parte. 

Y: Ce s-a intamplat cu tine Minho?

M: Pleaca. Lasa-ma singur.

Y: De ce imi vorbesti asa? Ce ti-am facut?

True love! (Minho love story, SHINee)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum