Capitolul 33

160 6 0
                                    

Capitolul 33 : O surpriza neasteptata.

Yuri: A urmat o luna foarte agitata. SHINee erau din nou ocupati cu concertele, iar noi eram chemate peste tot. Pur si simplu nu mai puteam face fata. Cand ajungeam acasa eram foarte obosite, nici nu mai aveam timp pentru noi. Acum eram cu Kaida in casa noastra stand pe canapeaua din camera de zi su uitandu-ne una la alta. Era ora 23:43. Era destul de tarziu, dar nu putem dormi. Totul a mers bine, pana cand la un moment dat am simtit o durere imensa in jurul abdomenului. Durerea aceasta a venit de nicaieri dintr-o data. Simteam ca o sa plang asa ca am vrut sa ma duc in camera mea, ca sa nu o fac ingrijorata. 

Insa in momentul in care m-am ridicat din pat am ametit si am cazut din nou in pat. Ce se intampla cu mine? Niciodata nu m-am simtit atat de slabita. Mainile au inceput sa imi tremure, iar lacrimile mi-au dat afara. 

K: Esti bine?

Nu eram capabila sa ii raspund, dar durerea a disparut la fel cum a aparut, adica dintr-o data. Corpul meu s-a relaxat vizibil, acum nu mai tremura. Lacrimile au incetat sa mai curga, iar eu m-am calmat. 

Y: Da, sunt bine acum.

K: Dar ce sa intamplat?

Y: Nu stiu. Am simtit o durere imensa in burta. Dar a trecut, sunt mult mai bine acum. 

K: Poate e din cauza oboseli, mai bine dute si odihnestete.

Y: Ai dreptate. Somn usor. 

K: Noapte buna Yuri. 

Am mers in camera mea si m-am pus in pat incercand sa adorm. Am atipit pentru un timp, dar m-am trezit din cauza unei dureri imense in abdomen. Ce Dumnezeu se intampla cu mine? Nu stiam ce sa fac ca sa sfarsesc aceasta durere. Am incercat toate metodele. Mi-am facut masaj, am facut o baie cu apa calduta insa nimic. Din contra, durerea devenea din ce in ce mai mare. Aceasta durere ma inebune. Nu am mai rezistat si am iesit din camera mea. Am vazut-o pe Kaida in camera de zi, strangand lucrurile ne la locul lor. Se uita lung la mine cu o fata ingrijorata. 

K: Durerea a venit din nou?

Am dat din cap in semn de aprobare, iar atunci am cazut in ghenunchi. Kaida veni langa mine si incerca sa ma ajute, insa nu stia cum. 

K:Vino, trebuie sa mergem la spital. Te voi duce eu. 

Y: Dar........Minho.......

K: Trebuie sa se odihneasca, sti cat de mult a lucrat in ultimul timp. Si nu ai vrea sa isi faca griji pentru tine nu-i asa?

Y: Da...

Ma dus in camera si mi-a dat cateva haine. Eu l-eam imbracat, iar dupa aceea am iesit amandoua din casa. Parca eram bata. Nu imi mai simteam picioarele, nu mai puteam sa umblu cum trebuie. Am intrat in masina noastra, iar acum ne indreptam spre spital. Durerea a disparut brusc. Corpul meu a scapat de acea presiune insuportabila. 

Y: Sunt mai bine acum, sa ne intoarcem......

K: Nu.....trebuie sa vedem ce ai. Poate este ceva grav. 

Y: Ai dreptate. 

Dupa 30 de minute am ajuns la spital. Kaida a vorbit ceva cu o asistenta, iar aceasta ne-a pus sa asteptam putin, deoarece doctorul era ocupat in acest moment. Ne-am asezat pe niste scaune si asteptam. Cred ca am stat acolo aproximativ doua ore, cand am vazut doctorul indreptandu-se spre noi. 

Doctorul: Deci ce sa intamplat?

K: Nu stim, am venit la dumneavoastra ca sa ne ajutati. Sora mea are dureri imense in stomac. Dureri care apar dintr-o data si nu stim de ce. Poate fi ceva grav?

Doctorul: Nu stiu sigur. O sa vedem. Vino cu mine. 

Doctorul se uita la mine, iar Kaida mi-a facut semn din cap sa ma duc. M-am ridicat de pe scaun si l-am urmarit pe doctor pana intr-o sala, imensa. Cred ca era biroul lui. 

Doctorul: Ei bine, acum, asistenta mea o sa iti ia putin din sange ca sa iti facem analizele. Vreau sa vad ce ai....

Y: Bine.

Am vazut asistenta intrand inauntru. Avea in jur de 24 de ani, era frumoasa si foarte inalta. Avea in mana o seringa si se indrepta spre mine. Am intins mana si am privit in partea opusa. Acest lucru nu l-am facut pentru ca ma temeam, l-am facut pentru ca nu imi placea sa vad. 

Asistenta: Nu o sa doara.

Si a avut dreptate. Nu a durut. Avea o mana foarte usoara, iar acul a intrat bland, fara sa imi provoace vreo durere. 

Asistenta: Gata. 

Doctorul: Multumesc, acum va trebui sa astepti vreo 30 de minute pana vin rezultatele. 

Y: Va multumesc. 

Am iesit din biroul lui si m-am dus langa Kaida care statea pe coridor asezata pe un sacun. 

K: Deci....

Y: Mi-a luat putin sange si imi vor face analizele, trebuie sa asteptam 30 de minute pana vine rezultatul. 

K: Bine. 

Am luat din nou loc pe scaune si asteptam cu nerabdare verdictul. Nu vroiam sa fie ceva grav. Eram speriata.....daca sufeream de o boala? Ma gandeam intruna la aceasta posibilitate. Eram ingrijorata......dar am fost intrerupta de asistenta care mi-a luat sange...

Asistenta: Doctorul va asteapta. Rezultatele au sosit, puteti merge amandoua. 

Ne-am dus in birou si asteptam verdictul. Doctorul se uita pe o foaie, iar dupa aceea se uita la mine. 

K: Deci ce are?

Doctorul: Este sanatoasa tun......nu are nimic. 

K: Dar atunci......?

Doctorul: Inca nu am terminat.....totul este bine. Doar un singur lucru este in neregula.

Y: Care?

Doctorul: Esti insarcinata......

Y: Ce?????????   

Doctorul: Felicitari. Vei fi mamaica.

Nu putea sa fie adevarat. Cum...? Oh, mi-am adus aminte.....acea seara petrecuta cu Minho......of, trebuia sa luam masuri pentru protectie. Ce aveam sa fac acum? Cum puteam sa ii spun acest lucru lui? Of Dumnezeule.......ce puteam sa fac in acest moment?

True love! (Minho love story, SHINee)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum