Capitolul 30: Trezirea.....
Yuri: M-am trezit intr-o incapere intunecata. Nu stim unde ma aflam asa ca am devenit agitata. Corpul meu incepu sa tremure, iar ochii mei se uitau prin jur incercand sa desluseasca ceva prin intuneric. Se auzeau zgomote inafara camerei unde stateam eu, asa ca eram curioasa. Vroiam sa ma dau jos din pat, dar nu putem, ceva nevazut ma tine legata de el. Nu puteam sa imi misc picioarele, nu puteam sa imi misc mainile, nu puteam sa fac nimic. Sudoarea a inceput sa imi curga pe intreg corpul. Frica imi curgea acum prin vene. Imi simteam corpul fierbinte, clocotind de nerabdare si groaza. Imi era frica de intuneric, iar acum eram si mai ingrozita, deoarece nu stiam unde ma aflam. In dreapta mea se mai afla un pat. Cineva era in el. Nu am reusit sa vad cine era, dar stiam ca era cineva necunoscut mie. Unde ma aflam? Ultima data eram in baie, in camera mea. De atunci nu imi mai aduc nimic aminte. Oare ce sa intamplat? La un moment dat mi-am dat seama ce ma tinea nemiscata. Eram legata de pat cu niste curele groase. Unde ma aflam? Am inceput sa plang, lacrimile imi curgeau pe obraji fini, iar suspinele deveneau din ce in ce mai zgomotoase. Dintro data am vazut cum o silueta intunecata sa ridicat din patul din stanga mea si se apropia de mine. Eram ingrozita. Am inceput sa tip, dar parca nimnei nu m-a auzit. Acea silueta necunoscuta a aprins lumina, iar in acel moment am vazut cine era acea persoana de care m-am temut atat de tare. Era sora mea Kaida. Aceasta veni spre mine si imi puse mana pe frunte. Parul meu era lipit pe intreaga mea fata din cauza sudori care sa prelins pana pe gat. In acel moment ma simtem in siguranta. Pot sa spun ca eram chiar fericita. Dar intr-un tarziu mi-am adus aminte de sarutul dintre Minho si acea fata. Nici nu puteam sa ii pronunt numele. In acel moment simteam cum stomacul mi se intoarce pe dos, iar corpul meu era cuprins de o furie insuportabile. Am inceput sa tremur, insa de data aceasta nu din frica ci de furie. Sufletul ma durea ingrozitor de tare. Il iubeam atat de mult pe Minho incat nu puteam sa imi imaginez asa ceva. Degeaba ma enervam, oricum stiam ca nu o sa ii fac nimic. O sa inghit totul si o sa tin suferinta doar pentru mine.
K: Linisteste-te.....sunt aici cu tine.
Vocea calda si blanda a Kaidei reusea mereu sa ma calmeze. Ma bucuram atat de tare sa o am alaturi. Mainile ei au coborat incet de pe fruntea mea si se indreptau incet spre curelele acele care ma tineau legata de pat. Le deschise, iar eu ma puteam misca in voie acum. Am sarit in bratele ei si o strangeam tare la piept. Ea a inceput sa rada si ma privea blanda.
K: Ce sa intamplat cu tine?
Y: Nimic sunt bine....
K: Dar atunci de ce te-am gasit lesinata in baie?
Y: Nu stiu ce spui......imi amintesc ca am mers in baia din camera mea si atata tot. Ce sa intamplat si unde sunt?
K: Esti la spital, dar acum esti bine.
Eram la spital? Oare ce sa intamplat cu mine. Nici eu nu eram capabila sa imi aduc aminte. Capul a inceput sa ma doara, iar o presiune imensa a inceput sa imi apese intreg corpul... Ce se intampla cu mine? Of, Se pare ca despartirea de Minho chiar m-a afectat. Am inchis ochii si nu mai dadeam importanta nici unui zgomot. Nu mai stiu exact cat timp am stat asa, dar mi-am deschis ochii in momentul cand am auzit vocea atat de cunoscuta si calda a lui Minho.
M: Yuri te simti bine?
Ce cauta el aici....nu vroiam sa il mai vad vreodata. Vroiam doar sa plece , asa ca mi-am intors privirea in directia opusa lui si m-am facut ca dorm. Am simtit doua maini cuprinzandu-mi mizlocul. Cineva tocmai s-a asezat langa mine. Nu aveam de gand sa ma intorc, si nu aveam de gand sa vorbesc cu el asa ca nu m-am intors.
M: Yuri, am ceva sa iti spun, asa ca te rog asculta-ma. Ceea ce ai vazut nu e ceea ce pare. Intradevar Saya m-a sarutat, dar nu cu voia mea. Nu ti-as face niciodata asa ceva. Tu esti singura fata pe care am iubito vreodata si pe care o voi iubi in viitor. Te rog sa ma crezi. Tot ceea ce iti spun e adevarat.
Am inceput sa plang nu mai suportam aceasta atmosfera. Viata mea putea sa fie si mai mizerabila decat atat? Puteam sa sufar vreodata mai mult decat sufeream acum? Rasounsul era nu. Viata mea fugea pe langa mine lasandu-ma undeva in spate, undeva intr-un intuneric fara pic de lumina. Nu mai suportam nimic asa ca am inceput sa tip cu brutalitate.
Y: Ma crezi chiar atat de idioata Minho? Stiu ce am vazut......
M: Da.....ai vazut, dar nu sti ce sa intamplat. Ea m-a sarutat, intr-o fractiune de secunde in care eu nu am fost atent....
Am vrut sa spun din nou ceva, dar am fost intrerupta de o voce de fata..
S: Este adevarat. Minho spune adevarul. Eu l-am fortat sa ma sarute.
Am privit spre usa, iar acolo se afla Saya impreuna cu ceilalti baieti. Fata privea in pamant si se vedea pe ea ca spune adevarul. In acel moment simteam din nou tristete. Eram din nou in agonie. Am facut tot acest circ pentru ce? Pentru nimic. Nu pot sa cred ca l-am crezut pe Minho in stare de asa ceva. Acum eu eram personajul negativ. L-am facut sa se simta vinovat pentru nimic.
Y: Imi pare rau Minho.....
Este tot ce am reusit sa spun printre suspine deoarece am inceput sa plang si mai tare. Exact asa cum credeam si ma asteptam Minho m-a luat in brate si ma mangaia pe par. Imbratisarea lui era atat de calda si plana de iubire. Acum ma simteam bine. Simteam in sarsit putina bucurie. Umarul lui era ud acum deoarece lacrilile mele au curs pe el.
M: Cum poti crede ca eu iubesc pe altcineva? Esti atat de prostuta uneori.
Y: Eu sunt prostuta tot timpul nu doar uneori....
M: Da, poate.....insa esti prostuta mea si eu te iubesc atat de mult.
Ma saruta pe frunte, iar eu l-am luat in brate.....
O: Ma bucur ca totul sa terminat bine.....
J: Da....
M: Mergem acasa...asa ca imbraca-te.
KEY: Eu gatesc......
T: Oh...te rog, mai bine as face baie cu apa rece. Va rog baieti nu il lasati pe Key in bucatarie. Jonghyun parca spneai acum ceva timp ca are restrictie de a mai intra in bucatarie.
J: Cred ca azi va fi o exceptie.....din moment ce Yuri e incapabila sa faca acest lucru....
KEY: Iei.....o sa gatesc ceva nemaipomenit, va fi extra-delicios si super zemos.....
T: Serios.....nu vreau sa o patesc, sunt prea tanar ca sa mor .
J: Daca tot ii place lui Taemin atat de mult cum gatesti de ce nu il lasam pe el sa guste primul....
T: Nu.....nu mltumesc......eu nu ma bag intr-o misiune mortala.
K: Fi serios....cat de rau poate sa gateasca? (Kaida)
T: Nici nu ai idee....odata a incurcat maioneza cu sapunul lichid care avea si miros de nuca de cocos, deci iti imaginezi....
K: Sunt de acord cu Taemin.....mai bine gatesc eu.
O: Te pricepi?
K: Normal.....doar sunt fata.
J: Deci sa ales.....ne pare rau Key, dar nu vei gati azi....
KEY: Nu din nou.....de ce sunte-ti atat de cruzi?
Eu si Minho eram in spatele lor razand de convorbire pe care o purtau prieteni nostri. Saya a disparut din peisaj, si nu am mai vazut-o pe nicaieri. POate se simtea prost fata de mine, sau poate era doar geloasa , neputand sa priveasca nimic. Ajunsi acasa Kaida s-a apucat imediat de gatit, iar eu si Minho stateam pe canapea uitandu-ne unul la celalalt. Fata lui era atat de frumoasa si catifelata. In scurt timp Minho se indrepta incet spre mine si ma saruta dulce pe buze. In acel moment am raspuns imediat sarutului. Nu ma puteam abtine. Il iubeam prea mult, ca sa ma pot impotrivi lui.....totul era bine acum, totul a reintrat in anonimat.