Gdy on jest chory
~ Candy
Nie ma ochoty na nic i siedzi przykryty kordłą i kocem aż po same uszy. Woli żebyś nie widziała go w tym stanie. Stwierdza że sam sobie świetnie daje radę.
~ Jason
Mimo że ledwo trzyma się na nogach to i tak idzie pracować nad swoimi lalkami. Zawsze wtedy interweniujesz, bierzesz wolne (albo wagarujesz). Zapędzasz go do łóżka i czule się nim opiekujesz.
~ L. Jack
Pomaga mu samo twoje towarzystwo, bardzo je ceni. Zawsze wiesz gdy źle się czuje, bo wtedy smutnieje. Siedzisz przy nim tyle ile tylko możesz.
~ Ben
Zakładasz maseczkę i oddalasz się. Jeśli w tydzień mu nie przejdzie to uciekasz jak najdalej. Gdy choruje zamienia się w straszną marude i jest nie do zniesienia.
~ Toby
Jest jak dziecko... traci apetyt i marudzi. No i oczywiście nie lubi brać lekarstw, szczególnie tego okropnie kwaśnego syropu. Twierdzi że jest ble.
Przez jego zachowanie traktujesz go jak dziecko i obiecujesz że jak wyzdrowieje to zabierzesz go na gofry.~ Masky
Jak każdy normalny ludź idzie do lekarza, a ty tylko sprawdzasz jak się miewa i czy regularnie bierze leki. Lubi jak mu czytasz książki. To go odpręża a twój delikatny głos pomaga mu zasnąć.
~ Hoodie
Razem z jego bratem zapędzacie go do lekarza. Lubisz mu gotować. A on gdy jest chory, szczególnie ubóstwia twój rosołek. Gdy przynosisz mu miskę gorącej zupy od razu czuję się lepiej.
~ Helen
Zawsze chce szybko wyzdrowieć i znów "aktywnie" spędzać z Tobą czas. Nie lubi gdy sprawdzasz mu gorączkę. Zawsze go to męczy i zaczyna wtedy gderać pod nosem, jednak rozumie że robisz to z troski o niego.
~ E. Jack
Masz w zwyczaju zawinąć go w naleśnik i zapchać siłą do łóżka. Zazwyczaj ma tylko nie groźne przeziębienia ale zawsze wolisz zapobiegać niż leczyć. Dokładnie pilnujesz drzwi, bo wiesz że czasem się wymykał z gorączką na polowania.
Może następnym razem gdy się rozchoruje powinnaś go przywiązać do łóżka?~ Slendy
Zazwyczaj dużo się przemieszczasz, załatwiając różne rzeczy, które pomogą mu wyzdrowieć. Dzięki temu Slendy nie musi cię wyganiać. Nie chce byś długo przy nim siedziała. Boi się o twoje zdrowie. Martwi się o ciebie bardziej niż o siebie.
______________________________________
Hej, hej
Wybiło pierwsze tysiąc odczytów i z tej okazji chcę wam serdecznie podziękować za to że jesteście.
Również z tej okazji pojawi się specjal. Jeszcze nie zdecydowałam jak będzie wyglądał, więc jeśli chcecie coś konkretnego to piszcie. Jestem otwarta na wasze propozycje. Oraz czekam na wasze komentarze. 💗💖💗
CZYTASZ
Bo ja tak go kocham 💗
Hayran KurguOd fana dla fanów ❤ ZAKOŃCZONA * Preferencje z Creepypast * Postacie, które tu znajdziesz: ~Candy Pop ~Jason the Toymaker ~Laughing Jack ~Ben Drowned ~Ticci Toby ~Masky ~Hoodie ~Bloody Paiter ~Eyeless Jack ~Slendermen ~Kagekao ~Kasper the satanist ~...