(Jungkook)
"Bu şey en çok Jimin'e yakışır bir kere. Bu konu tartışmaya kapalıdır. "
Yoongi hyung böyle dedikten sonra elindeki kedi kulağı şeysiyle arkasını dönüp gitmişti.
Taehyung ile şaşkınca birbirimize bakakalmıştık. Neler dönüyordu böyle?
Jimin ve Yoongi hyung birbirini seviyor olabilir miydi acaba? Sanırım saçmalıyordum. Kesin bizi sinir etmek için söylemişti. Bir kere o şey en çok Taehyung'a yakışırdı.
Of işte yine onun hakkında düşünmeye başlamıştım bile. Hâlâ Taehyung'la bakışmaya devam ettiğimizi farkettiğimde bu sefer gözlerimi kaçırmamıştım.
Bugün bildiğin bana kedi muamaelesi yapmıştı.Bana? Koskoca kaslı Jungkook'a?
Neyin kafasını yaşıyordu anlamıyordum, ama anladığım şey varsa o da Taehyung'un ne halt karıştırdığımla ilgili bir şeyler öğrendiğiydi. Söylemesine gerek yoktu anlamam için. İmalı bakışları ve sokucu sözleriyle anlamıştım zaten. Ah bir de kedi şeysiyle..
Salak değildim. Biraz belki. Ama konumuz bu değildi. Nerden öğrenmiş olabilirdi ki? Kızmamıştı da. Allah Allah.
Aslında yukarıda söylediklerimden yüzde yüz emin değildim. Yani sadece bu şeyi bana aldı diye bu düşüncelere kapılmam yanlış olurdu belki de. Emin olmanın tek yolu diğer hamlesini beklemekti.
O sırada bizi çağırmışlardı. Sonunda bakışmamız bölünürken benden önce ayağa kalktı ve yürümeye başladı. Ben de arkasından tabii.
Bugün yaptığımız konuşma zaten ayrı bi meseleydi.Hyungların buna şaşırması yerine beni veya onu savunması da ayrı bi meseleydi zaten.
Jimin de arkadaşımı siktirtmem diyordu bir de. Hıh. Boş yapıyordu.
Bugün olanlardan çıkardığım şey Taehyung oyun oynamak istiyordu. Onun isteğini gerçekleştirecektim. Çok güzel bir oyun oynayacaktım. O bana ne ile gelirse ben ona iki katıyla gidecektim. Belki de on. Belki de yüz kimbilir?
❥ ❥ ❥ ❥
Biz de sonunda girdiğimizde dans kareografisini öğrenmeye başlamıştık. Çok zor görünmüyordu. Yavaş yavaş hareketleri tekrar ediyordum. Tabi ki arada Taehyung'a bakmıyordum. Kim demiş.
Yalnız onu bunu bırakın da Taehyung bu kadar seksi miydi ya? Ben niye şimdi farketmiştim ki bunu? Gerçekten kendini geliştirmişti dans konusunda.
Bir an üstüme çöken bir varlıkla yeri boylamıştım. Hangi hayvandı bu?! Resmen kaburgalarımı hissetmiyordum.
"Jungkook ne yapıyorsun altımda kalk bakayım! "
Jin hyung manyak mıydı neydi? Hem üstüme düşüyor hem de kalkmamı bekliyordu.
"Hyung farkında mısın ama hem afedersin üstüme çıktın hem de kalkmamı bekliyorsun özür dileyeceğin yerde. "
"Ay öyle oldu değil mi ya? Çok pardon Jungkook görmemişim. "
Dediğiyle birlikte üstümden kalkınca ben de rahat bir nefes alabilmiştim sonunda. Keşke üstüme Taehyung düşseydi. Belki yanlışlıkla öpüşürdük falan yani. Oha ne diyorum ben lan. Kendine gel Jungkook. Bu ficler beni olumlu yönde etkilemiyordu.
Ağrıyan başımla yerden sonunda kalktığımda karşımda sinirli bir Taehyung beklemiyordum. Ben ona bakınca kafasını çevirip çalıştığı harekete devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ficseption'Vkook
FanficJungkook bir şekilde ship kitabı okumaya başlar. Seme: Jungkook Uke: Taehyung 12.12.18 #1-jungkook 05.06.19 #1-namjin 09.06.19 #1-hayrankurgu 20.06.19 #1-yoonmin 06.07.19 #1-love 02.10.19 #1-namjoon 20.10.19 #1-bts 30.10.19 #1-jimin 10.12.19 #...