(Taehyung)
Hışımla Jungkook'la kaldığım odaya girdim. Elimdeki bez parçasını-hizmetçi kostümü- yatağa fırlattıktan sonra sinirle derin bir nefes aldım. Bu şeyi nasıl giyecektim ben? Dahası bu şahsiyet neden böyle bir şey istemişti ki? Daha düzgün şeyler isteyebilirdi.
Mesela onu yemeğe çıkarabilirdim. Bir gün boyunca getir götürünü de yapardım. Yemek de yapardım çok istese. Ama şimdi karşıma geçmiş 'bunu giymek zorundasın, ' 'anlaşma yapmıştık,' 'kendin istedin.'gibi şeyler söylüyordu. Bir bakıma haklıydı kendim kabul etmiştim. Ama o gün onunla uyumayı çok istemiştim nedensizce. Kokusunu seviyordum..
Yine aklımda o piçimsivari gülüşü canlandı. Bak yine sinirlenmiştim. Yatağın üstüne çıkıp tepinmeye başladım. Sinirle ayaklarımı yatağa vuruyor, çığlığımı bastırmak için de elimdeki yastığı ısırıyordum. Bir ara örtüyle kendimi boğmaya bile çalışmıştım. Kafayı sıyırmak üzereydim.
Ne kadar böyle olsa da gece o elbisemsi şeyi giyecektim bunu ben de biliyordum. Şu ana kadar sözlerimi tutan biri olmuştum ve biriyle yaptığım anlaşmaya karşı gelemezdim. O biri özellikle Jungkooksa..
Aslında itiraz etmeye devam edecektim ama bu sağı solu belli olmayan azgın Jungkook daha farklı şeyler isteyebilirdi. O yüzden son anda mantığımı kullanıp susmuştum.En azından elleşmeyi istememişti.
Yatakta hayvanca hareketlerime devam ederken aniden kapıdan biri girdi. Birini beklemediğim için aniden açılan kapıyla örtüyle birlikte yere yuvarlanmıştım. Ödüm bokuma karışmıştı resmen. İnsan bi kapıyı çalardı değil mi?
"Ah! "
"Taehyung iyi misin? "
Jimin kahkahalarının arasından sorduğunda küfür savurarak ayağa kalkmaya çalışıyordum.
Ama ne yazık ki kalkamıyordum. Kıçım çok fena acımıştı. Tek neden bu değildi. Örtüyle öyle hâllere girmiştim ki hareket kabiliyetimi sınırlamıştı.
"Jimin kalkamıyorum ya yardım etsene sonra gülersin. "
Dediklerimle daha fazla gülerken yanıma yaklaşan adım seslerini duymuştum. Bunu sonra ödetecektim ama şimdi burdan kurtulmam lazımdı.
"Sana neden yardım edeyim Taehyung? "
Sinsice sırıttığında gözlerimi devirmiştim. "Çünkü senin yüzünden düştüm. İnsan bi kapıyı çalar Jimin. "
"Dıııt yanlış cevap. Bana geçerli bir neden sunmalısın. "
Kaşlarımı çalarak bağırmaya başladım. "Ne geçerli nedeni Jimin belana sokturtma, kıçım acıyor ya! "
"Kıçın başka sebeplerden dolayı ağrısaydı yardım edebilirdim TaeTae ~"
Yaptığı imayla gözlerimi büyültüp ona baktığımda kollarını önünde kavuşturmuş olduğunu gördüm. Şerefsiz.
"Ya Jimin şerefsizi sen hani benim tarafımdaydın ne ara saf değiştirdin? "
"Taraf değiştirdiğimi kim söylemiş, hemen her şeyi fesat anlama Taehyung. ""İyi de başka hangi nedenden insanın kıçı ağrır ki? "
"Of neyse ne sana yardım etmemi istiyorsun değil mi? "
Gözlerimi sıkıca yumup açtım. "Evet."
Üç parmağını açıp diğerlerini kapattı. "O zaman yakın zamanda senden istediğim üç şeyi-"Hemen sözünü kestim. "Hayır hayır hayır! Hayatta olmaz."
Neden her insan benimle böyle anlaşmalar yapmaya çalışıyordu ki. Çok yumuşak davranmıştım onlara sanırım.
"İyi o zaman sadece bir şey isteyeceğim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ficseption'Vkook
Fiksi PenggemarJungkook bir şekilde ship kitabı okumaya başlar. Seme: Jungkook Uke: Taehyung 12.12.18 #1-jungkook 05.06.19 #1-namjin 09.06.19 #1-hayrankurgu 20.06.19 #1-yoonmin 06.07.19 #1-love 02.10.19 #1-namjoon 20.10.19 #1-bts 30.10.19 #1-jimin 10.12.19 #...