🎀36🎀

11.4K 877 1.1K
                                    

Yorumlarınızı eksik etmeyin,iyi okumalar bebeklerim💜

(Jungkook)

"Gelin çocuklar, oturun."

Bang Pd-nim'in odasındaydık.Masasının önündeki karşılıklı koltuğa oturduğumuzda ellerini masanın üstünde kavuşturdu.

"Bakın, artık her şeyi biliyorum ve açık konuşacağım, itiraz da istemiyorum."

Tedirgince dudaklarımı ısırdığımda Taehyung'a baktım. O da her stresli olduğunda yaptığı gibi elleriyle oynuyordu.

"Sizin ilişki içinde olmanız benim için cidden beklenmedikti. Ama bu duyguyu bilirim ve sevenleri de ayıracak değilim.Beni rahatsız eden bir durum yok. Tamam o gün fazlasıyla sinirlendim çünkü bunu bana söylememiştiniz,yaşadığım şok ve ilk başta bu sorunu nasıl halledeceğimi bilememem nedeniyle stres altındaydım."

Haklı olduğu için ikimiz de aynı anda kafamızı salladık.

Sırayla ikimize baktı ve samimi bir gülümseme bıraktı.

"Artık böyle tehlikeli bir durum kalmadı.Yani endişeleneceğimiz bir şey yok. İnanın bana şanslıydık. Atlattık. Ama sizden ricam kamera karşısında ve personellerin yanında dikkatli davranmanız."

Yüzü ciddileştiğinde derin bir nefes aldı ve gözlüğünü düzeltti.

"Bu olaydan sonra videoları izlediğimde ve özellikle size dikkat ettiğimde bazı şeylerin oldukça belli olduğunu söylemek istiyorum.Ah siz çocuklar, gerçekten aptal aşıklarsınız."

Kafasını iki yana salladı ve hafifçe kıkırdadı.

Sonra boğazını temizledi ve ciddi hâline geri döndü. "Neyse dediğim gibi, bundan sonra oldukça dikkat edin.Onun dışında sizin aranızdaki ilişkinin, grubun diğer üyeleriyle ilişkinizle aynı olduğunu göstermek için bu sıralar kamera önünde diğerleriyle de oldukça yakın olmanızı istiyorum."

"Zaten yakınsınız ama demek istediğimi anladığınızı düşünüyorum.Mesela ikinizden biri veya ikiniz de kendinizi tutamadınız ve oldukça yakın olduğunuz arkadaşınızla bile yapmayacağınız bir hareketi o sırada düşünmeden yaptınız. İş işten geçti. Bu hareketi başka bir üyeyle daha yapın ki,kafalar karışsın ve sonunda bu ilişkinin normal bir arkadaşlık olduğu kanısına varılsın. Sonuçta kimse gruptaki bir kişinin iki kişiyi birden yönettiğini düşünmez. Ve zaten eşcinselliği desteklemeyen fanlar da bu tarz fikirleri çürütecek şeyler söyleyip duracaklardır.Bu da böyle sürüp gider. Eninde sonunda konu kapanır."

"Ve son bir şey söyleyeceğim, birbirinizi bu durumdan kıskansanız da bunu içinizde tutmanızı öneririm, sonuçta burada bir amaç var. Birbirinize kızmayın.Ve unutmayın onlar sizin aileniz."

E tabi bunu söylemek kolay tontiş Bang Pd-nim Bey.Taehyung'u kıskanmam gayet doğaldı. Ne ve kim olursa olsun.

"Dediğimi anladınız mı?"

Son paragrafı hariç dediklerine katılıyordum. O yüzden gülümsedim.

"Evet.İnanın dediklerinizi uygulayacağız."

"Artı bir."

Taehyung konuştuğunda ona döndüm. Rahatlamış görünüyordu.

Bang Pd-nim ayağa kalkarken göbeğini masaya çarptı, yüzündeki gülümseme solmazken küçük bir küfür mırıldandığını duyunca kendimi kahkaha atmamak için oldukça zor tuttum. Taehyung da gülmemek için elini ısırıyordu.

Kollarını iki yana açtı ve geriye gidip önünde boşluk oluşmasını sağladı."Pekâlâ çocuklar, bunu söyleyeceğimi hiç düşünmemiştim ama gelin bir sarılalım."

Ficseption'VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin