(Jungkook)
Şu anda arabaya binmiş en yakındaki alışveriş merkezine doğru ilerliyordum. Yanımda Yoongi Hyung vardı. Havadan sudan sohbet ediyorduk. Tabi geneli yakında olacak konser ile ilgiliydi.
Neden gittiğimizi daha ona söylememiştim. Ve gidene kadar da söylemeyecektim. Hoş, o da çok merak etmemişti. Ama duyunca yüzünün alacağı hâli merak ediyordum.
Geldiğimizde arabadan indik ve alışveriş merkezinin girişine ilerlemeye başladık. Şu an hiç kimse bizi tanıyamazdı. O derece kamufle olmuştuk. Tamamen tarzımızdan farklı kıyafetler, gözlük ve şapka. Yani en azından tanınmayacağımızı umuyordum.
Yürüyen merdivenlerden çıkmaya başladığımızda Yoongi hyung gözlüğünü düzeltip konuşmaya başladı.
"Jungkook, söyle artık neden geldik buraya? "
Sırıttım. "Kedi kostümü alacağız hyung. " Kaşlarını çatıp dediğimi anlandırmaya çalışırken bir kat daha üste çıkmak için diğer yürüyen merdivene ilerlemeye başladık.
"İyi de kostüm mağazası bir alt katta kaldı Jungkook? " Sorarcasına söylediğinde gülüşüm daha da genişledi.
"Bizim aradığımız o türden bir kedi kostümü değil hyung, biraz daha seksi. "
Yoongi hyung gözlerini kocaman açmış şaşkın gözlerle bana bakarken çok tatlı görünüyordu. Evet gözlüğün içini görebiliyorum ne var bunda.
"İyi de neden ki? "
Diğer merdiveni de çıktığımızda son bir kat kalmıştı. Ona döndüm ve imalı bakışlar atmaya başladım.
"Jungkook sen ciddi misin? Düşündüğüm şey mi gerçekten?! "
Heyecanla sorduğunda ne düşündüğünü bilmesem de kafa salladım. Onun da yüzündeki sırıtış artarken sonunda en köşedeki o küçük mağazaya ulaşmıştık.
"TeJk Erotik Shop "
Bu mağazanın ismini ben koydurtmuştum desem de inanmayın.
"Bu kadar çabuk olacağını düşünmemiştim. " Kendi kendine konuşmaya devam ederken onu pek takmamıştım. Biriyle mesajlaşmaya başladığında ben de mağazanın içinde geziyordum.
"Nasıl yardımcı olabilirim? "
Ah yine mi? Ben kendim bakmak istiyordum.
"Sadece bakıyorum. "
"İsterseniz tavsiye verebilirim kim içindi? "
Sana ne be kadın. Sana ne. Niye bu kadar sinirlendiğimi anlamazken yine de sakin olmaya çalışıyordum. Derin bir nefes aldım.
"Teşekkürler ama tavsiyeye ihtiyacım yok. "
Arkamı dönüp diğer raflara ilerlemeye başladığında arkamdan adım sesleri geliyordu. Sinirlerim bozulmuştu. Bir hışımla arkamı döndüm.
"Size yar-" Yoongi hyungu görmemle cümlemi yarıda kestim.
"Sonunda geldin hyung ya çabuk halledelim de işimizi çıkalım buradan. "
Kostümlere bakmaya devam ederken aynı zamanda yürüyordum. Ne kadar garip fanteziler vardı böyle. 15 yaşında şirkete geldiğimden böyle garip şeylerin ismini bilmiyordum. Bahane bulma demeyin, zaten çok fazla çalışıyorduk bi de bunları öğreneceğim diye mi uğraşsaydım.Gece de anca porno izlemeye vakit kalıyordu. Bazen onu da izlemiyordum çünkü çok uykum oluyordu.Sevgilim olmadığı için de gerek duymamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ficseption'Vkook
Fiksi PenggemarJungkook bir şekilde ship kitabı okumaya başlar. Seme: Jungkook Uke: Taehyung 12.12.18 #1-jungkook 05.06.19 #1-namjin 09.06.19 #1-hayrankurgu 20.06.19 #1-yoonmin 06.07.19 #1-love 02.10.19 #1-namjoon 20.10.19 #1-bts 30.10.19 #1-jimin 10.12.19 #...