💟14💟

23.3K 1.6K 725
                                    

(Jungkook)

"Jimin sen bir gerizekalısın biliyorsun değil mi? "

Taehyung konuştuğunda onaylarcasına başımı sallamıştım. Jimin dün fotoğrafımızı çektikten hemen sonra biz daha ne olduğunu anlamamışken,Jimin'in acı dolu sesini duymuş Taehyung'la saliselik bakışıp koştura koştura koridora çıkmıştık. (Bu nasıl bir cümle oldu amk nxlskclekclekf)

Tabi o sese gelen tek biz değildik. Yoongi hyungla aynı kattaydık ve şirkette tek odada kalan oydu. Hâliyle o da odasından "Noluyor ya burda?! " diye fırlayınca kapısının önüne düşen Jimin'i görmemiş ve ayağı Jimin'e takılıp Jimin'in üstüne düşmüştü.

Jimin yere düşmüşken Yoongi Hyungun da üstüne düşmesi cabası olmuştu.

"Hey sırtımın altındaki yumuşak şey de ne böyle, yeni mi aldınız? " diyen Yoongi Hyunga Jimin "Hyung kalk üstümden artık! "diye yüksek desibelde bağırmıştı.

Taehyung'la ikimiz kulaklarımızı tıkarken Yoongi hyung telaşla" Jimin altımdaki sen miydin? " deyip kalkmaya çalışırken bir yandan da iyi olup olmadığını sormuştu.

Tabi kalkamamıştı. O sırada elindeki tavayla koridora Jin hyung savaşa gider gibi giriş yapmıştı. "Hanginizin ne tarafı kırıldı?!"derken yerden kalkmaya çalışan ikiliyi görmeyip onların üstüne uçmuştu.

Bu görüntüye daha fazla dayanamyıp Taehyung'la kahkahayı bastığımızda onların üçü de yerden kalkmaya çalışmıştı.

Taehyung gülmeye devam ederken zaten arkasında duran ben ona iyice yaklaşmıştım. Kulağına eğilip fısıldamıştım. " Ne dersin Taehyung biz de üstlerine atlayalım mı? " Fısıldadığımda hemen ardında olan varlığımı fark etmiş derin bir nefes almıştı. "Jungkook manyak mısın neden öyle bir şey yapalım? " dediğinde "Grup yaparız işte Taehyung fena mı? " demiştim.

Taehyung çatık kaşlarla uzaklaşıp koluma sertçe vurmaya çalışmıştı. Onun bu hâllerine gülüp onu daha da sinirlendirmiştim. Biraz gırgır şamatadan zarar gelmezdi.

Şu an ise yine her zaman oturduğumuz salonda toplanmış koltukta yatan Jimin 'in feryatlarını dinliyorduk. Hepimiz.

"Tamam Taehyung diyelim ben gerizekalıyım, şu ikisine ne diyeceksin? " Eliyle Yoongi ve Jin hyungu göstermişti.

"Sen de yerde yatmasaydın o zaman. " Jin hyung kollarını önünde kavuşturarak konuştuğunda Jimin sabır dileyerek ağzını aralamıştı. "Ya hyung kaç kere diyeceğim düştüm diye? "

"Olsun bu yerde yatıyor olduğun gerçeğini değiştirmez. " Yoongi hyung umursamazca konuştuğunda bu hâllerine inanamadım. Daha beş dakika önce 'Jimin bir ihtiyacın var mı?' 'Canın acıdı mı?' Krem süreyim mi?'diyip Jimin'in etrafında dört dönüyordu. İyi olduğuna tamamen emin olduktan sonra ise hemen Jimin'in yattığı koltuğun karşısındaki koltuğa oturmuş keyif yapmaya başlamıştı.

Yoongi Hyungun sağ ve sol tarafında RM ve Jin hyung oturuyordu. Hoseok hyung Jimin'in sol tarafında kalan tekli koltukta oturuyordu. Biz de Taehyung'la Jimin'in sağ tarafında kalan üçlü koltuktaydık. Biraz farklı bir düzenimiz vardı.

Jimin susup somurtmuştu. "Konserde ne yapacağım ben ayağım bu hâldeyken? "

Söylemeyi unuttum Jimin ayağını fena şekilde burkmuştu. Bu hafta boyunca çalışmalarımıza devam edecektik. Zaten haftaya konser vardı. Ve Jimin'in kareografiye çalışması şu anlık imkansız gibi görünüyordu. Ayağının iyice iyileşmesi 3-4 günü alırdı.

RM hyung yumuşak ses tonuyla konuştuğunda hepimiz ona dönmüştük. "Bu senin isteyerek yaptığın bir şey değildi Jimin. O yüzden endişelenme. Kendine dikkat et ve ayağının bir an önce iyileşmesine bak. Pratik için bizden daha az zamanın olsa da ben senin toparlayacağına inanıyorum. "

Ficseption'VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin