(Taehyung)
"Hadi ama öpüşün artık! "
Kendi kendime odada bağırıp duruyordum. Çünkü o lanet Jungkook sağolsun o günden sonra ben de ship kitabı okumaya başlamıştım ve şu an aşırı derecede sinirliydim.
Çünkü kitaptaki Jungkook naz yaptığı için Taehyung bir türlü öpememişti. Abartma demeyin çünkü bu abartmam gereken bir konu.Ben varım yahu Yüce Kim Taehyung! Nasıl beni öpmezsin?
"Of be ne nazlandı bu da. "
Kaç bölümdür birleşmelerini bekliyordum hadi ama. Sabrım sınanıyor.
Hızla bölümü okumaya devam ediyordum. Çünkü birazdan aşağıya inmem gerekecekti dans çalışması için.
"Eh yeter be öpüşün! Bu kadar zor olmamalı. "
"Ne diye tepinip duruyorsun Hyung? "
"Çünkü öpüşmüyorlar! "
"Kim öpüşmüyor?"
"Biz-"
Allah benim belamı vermesindi. O kadar kitaba dalıp sinir krizi geçirmiştim ki önümde dikilip bana soru soran Jungkook'u ve verdiğim cevapları sonradan farketmiştim.Tam bir gerizekalılık örneği sergilemiştim. Nasıl kurtulacaktım bu durumdan?
"Yani, uhm yani biz derken biz değil aslında ama biziz de. "
Sanırım açıklamaya çalışırken daha da fazla batırmıştım. Evet.
Sıkıntıyla nefes verdim ve ensemi kaşıdım.
Jungkook bana anlamayan gözlerle bakmaya devam ediyordu."Hyung sen iyi misin? Ne dediğinin farkında mısın acaba? "
Of nasıl sıyrılacaktım ki şimdi?Buldum! Saçma sapan şeyler söyleyip, karşındaki seni anlamaya çalışırken kaçma taktiği. Her zaman işe yarardı. Yüzde yüz başarılı! Benim tarafımdan test edildi onaylandı.
"Ben gayet iyiyim Jungkook. Sorun sende. Sen bu kadar nazlı olmasaydın şu an böyle sinirlenmezdim. "
Jungkook kaşlarını çatıp düşünmeye başlayınca fırsat bu fırsat deyip koşarak dans salonuna gittim. Mutlaka bu konuyu gün yüzüne çıkarırdı ama en azından düşünecek vaktim olmuştu.
Dans salonuna koşar adımlarla girdiğimde herkesin burada olduğunu gördüm.
"Taehyung,bir tek Jungkook yok o da gelince başlayacağız. En son sana bakmaya geleceğini söylemişti. "
Yoongi hyung yattığı yerden ısınmaya çalışırken sorduğunda Jimin de onu onaylamıştı.
"Aynen Tae, Jungkook nerde? "
"Kapıyla benim aramdaydı.-"
Bugünün ikinci potunu kırdığımda derin bir nefes alırken Yoongi hyung ve Jimin hareketlerini bırakıp şaşkınca bana bakmışlardı.Sanırım bu ship kitapları yüzünden bir gün başım belaya girecekti.En son aklım orada kaldığı için millete doğru düzgün cevap veremez olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ficseption'Vkook
FanficJungkook bir şekilde ship kitabı okumaya başlar. Seme: Jungkook Uke: Taehyung 12.12.18 #1-jungkook 05.06.19 #1-namjin 09.06.19 #1-hayrankurgu 20.06.19 #1-yoonmin 06.07.19 #1-love 02.10.19 #1-namjoon 20.10.19 #1-bts 30.10.19 #1-jimin 10.12.19 #...