Bu bölüm için cidden çok uğraştım lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin güzellerim!💜İyi okumalar~
(Jungkook)
Sabah erkenden gittiğimiz konser hazırlıkları geceye anca bitmişti ve oldukça yorulmuştuk. Ardından bir gün geçmişti ve işte şimdi de konser vardı.
Oldukça az kalmıştı ve şu an son rütuşlar yapılıyordu. Biz de sahne kıyafetlerimizi giymiştik, sadece makyajımız tamamlanıyordu.
Makyöz yüzüme bir şeyler yaparken, ben de aynadan kendimi izliyordum. Sahneleyeceğimiz beş kareografiden biri olan Mic Drop için siyah şık bir takım elbiseyi uygun görmüşlerdi. Oldukça iyi görünüyordum. Ve de dans için de iyi hazırlanmıştım.
Herkesin makyajı yapılırken, gözüm arkada arkadaşıyla konuşan Taehyung'a kaydı.Onun makyajı hepimizden önce bitmişti. Dizi setinden arkadaşları konser için onu desteklemeye gelmişlerdi ve gülüşerek konuşuyorlardı. Haspam. Çok komik dercesine yüzümü buruşturup gözlerimi devirdim. Neden bu kadar çok arkadaşı vardı ki? Ya da arkadaşlarıyla neden bu kadar yakındı?
Sarılıyorlar, şakasına birbirlerine vuruyorlardı. Tamam sadece arkadaşlardı ama kimseyle paylaşmak istemiyordum. Buna bencillik denilemezdi.
Geçen günden sonra Taehyung'la bir daha konuşmamıştık. Beni öpmesini istemiştim ama sonra kararımdan vazgeçmiştim. Benim için o kadar yakınken vazgeçmek zor olmuştu ama yapmak zorundaydım.
Aslında beni öpmesini istememin sebebi eğer öyle bir şey varsa, kendisinin de bazı şeylerin farkına varmasını sağlamaktı. Ama sonra ilk öpüşmemizin tek benim isteğimle olmasını istememiştim. Tamam o da istiyor gibi olabilirdi, hatta bayağı istekli görünüyordu, fakat sırf ben dedim diye beni öpmeye kalkışacaktı.Sonuçta beni kim öpmek istemezdi ki değil mi?
Ancak büyük ihtimalle yine hiçbir şey olmamış gibi davranacak, konusu açılırsa da sen istedin ben de yapmak zorundaydım o yüzden yaptım gibi bahanelerle işten sıvışacaktı. İşte yine böyle olsun istememiştim. Artık hiçbir şey olmamış gibi davranmak istemiyordum.
Derin derin nefesler alırken ayağımı hızla sallamaya başladım. Makyöz işini bitirdikten sonra hızla ayağa kalktım ve Taehyung'a doğru ilerlemeye başladım. Ne yapacağımı bilmiyordum ama onu oradan uzaklaştırmak tek gayemdi.
Hızlı adımlarla onlara doğru yaklaşırken Minho'nun Taehyung'un kalçasını sıkmasıyla bir anda durdum ve gözlerimi devirirken dilimi yanağımda gezdirdim.Sinirim hat safaya ulaştığında bu hareket benim için son damlaydı.
Tekrar adım atacakken aniden önüme geçen Yoongi hyungla durdum. Kulağıma sakin ol diye fısıldadı. Ardından devam etti. "Sadece on dakika kaldı, şimdi gidersen kavga edersiniz. İşleri zorlaştırma.Sonra halledersin. "
Sırtımı patpatladığında hâlâ makyajı devam eden Jimin'in yanına gitti. Tabi onlar mutluydular.
Benim ise şu an seksi Taehyung'umu elliyorlardı.
Aklıma gelen sahneyle daha da sinirlenirken gözlerimi sıkıca yumup açtım ve tekrardan derin bir nefesi içime aldım. Böyle eli kolu bağlı duramazdım. Konserden sonra görüşecektik zaten. Bu sefer hiçbir şeyi içimde tutabileceğimi sanmıyordum.
Lavaboya gitmeye karar verdiğimde onların yanından geçmek zorundaydım. Yüzümdeki sinirli ifadeyi sildim ve alaycı bir gülüş yerleştirdim.
Tam Minho'nun yanından geçerken ona hafif omuz attım. Yani yerinde sarsılmasını sağlayacak kadar hafif bir omuz. Büyütülecek bir şey yoktu.Bakışların bana döndüğünü hissedebiliyordum. Oldukça soğuk bir ses tonuyla pardon dedim ve bir daha arkama bile bakmadan oradan uzaklaştım. Lavaboya biraz kendimi süzdüm ve ellerimi lavabonun kenarlarına koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ficseption'Vkook
FanficJungkook bir şekilde ship kitabı okumaya başlar. Seme: Jungkook Uke: Taehyung 12.12.18 #1-jungkook 05.06.19 #1-namjin 09.06.19 #1-hayrankurgu 20.06.19 #1-yoonmin 06.07.19 #1-love 02.10.19 #1-namjoon 20.10.19 #1-bts 30.10.19 #1-jimin 10.12.19 #...