4

1.1K 69 10
                                    

Kad sam se probudila prva stvar koju sam primjetila jest da se više ne nalazim na podu. Bila sam polegnuta na kauč s jastukom ispod glave i dekom po sebi. 

Ustala sam polako i bacila pokrivač sa sebe. Pogledala sam na sat koji je bio na zidu iznad vrata koje vode u kuhinju. Devet sati.

Ogledala sam se pospano oko sebe. Bila sam sama. U zraku se mogao osjetiti slabašan miris nekakve hrane.

Na stoliću ispred sebe sam primjetila papirić s porukom.

Leah, otišao sam na posao. Slobodno ostaneš u stanu i radiš što god hoćeš. Želio bi te pitati još neke stvari kad se vratim ako ti ne smeta. Doručak je u kuhinji.

-A

Zgužvala sam papirić u ruci i bacila ga nazad na stolić. Polako sam ustala s kauča te zastala od boli koja mi je došla iz leđa. Prvi instinkt mi je bio potražiti svoju torbu. No kad sam se ogledala nije je bilo nigdje. Lice mi je poprimilo zbunjen izraz.

Potapšala sam se po džepovima i odahnula u olakšanju kad sam osjetila bočicu. Izvadila sam je i stavila jednu tabletu u usta. Primjetila sam da je gotovo prazna.

Krenula sam prema kuhinji ali sam zastala. Odlučila sam se prvo otuširati. Nisam sigurna kako izgledam ali znam da nije najbolje.

Krenula sam otvarati sva vrata koje sam vidjela. Spavaća soba, toalet ii kupaonica.

Ušla sam i pogledala se u ogledalo. Ew.

Ukratko, izgledala sam ko sranje. Brzo sam se presvukla i skočila u tuš. Pokušala sam se tuširati što kraće da ne potrošim previše tople vode. Tko zna, možda se Alvin tušira kad dođe s posla.

Kad sam završila skočila sam van tuša. Pošto nisam imala niša drugo za obući nevoljko sam na sebe stavila svoju staru odjeću. Sve osim jakne.

Okrenula sam leđa prema ogledalu. Prizor na njima mi još uvjek slama srce.

Ožiljci. Dva duga ožiljka na kraju svake lopatice. Iz njih se doslovno izlijevala bol.

Brzo sam skrenula pogled i navukla majcu. Nisam to više mogla gledati. Rukom sam protresla kroz svoju mokru kosu i izašla van.

Kroz glavu su mi se vrtjela sjećanja od prije dvije godine.

Kad god sam se sjetila ostalih srce mi se steglo.

Pogotovo kad se sjetim Liama.

Obrisala sam oči i duboko udahnula. Moram prestati razmišljati o njima. Nije kao da ću ih ikad više vidjeti. Nije kao da me i žele vidjeti. Mrze me. Sigurna sam.

Mrze me jer sam otišla. Jer sam glupa kukavica.

Ali neka misle što hoće. Nije me briga više.

Brzo sam sjela za stol u kuhinji. Na stolu je bio pokriven tanjur. Kad sam ga otkrila vidjela sam jaja s malo slanine.

Moram se zahvaliti Alvinu kasnije. No nije kao da ga je stvarno briga za mene. Odgovore. On želi odgovore. I ništa više.

Tanjur sam spraznila u sekundi. I još uvjek sam bila gladna. Nisam baš dobro jela već neko vrijeme.

Oprala sam i ostavila ga u sudoperu. Što sad?

Odlučila sam potražiti svoj ruksak. Pogledala sam po kuhinji i dnevnom ali ga nije nigdje bilo. Na kraju sam ga pronašla u dnevnom, iza kauča.

Počela sam prekopavati po njemu. Unutra su bili samo novci koje sam ukrala iz bankomata i još dvije bočice. 

"Divno." Promumljala sam.

Trebala bi ići kupiti odjeću no to ću kasnije. Ne želim otići prije nego se Alvin vrati.

Odlučila sam se izležavati na kauču dok se on ne vrati s posla.

*********

Brobudilo me otvaranje vrata. Čula sam kako me netko zove.

"Leah?" Alvin me dozvao.

"Da?" Promumljala sam i ustala s kauča. Nisam ni primjetila da sam zaspala. Pogledala sam na sat. Tri popodne.

"O. Hej." Rekao je i otišao u kuhinju odložiti nekakve vrećice. "Na tren sam pomislio da si otišla."

Nisam znala što reći na to pa sam samo ostala tiho.

"I..uh..što si radila?" Pitao me.

"Ništa." Rekla sam.

Alvin je nakon toga ostao tiho na par minuta. Pomislila sam da mi nema više ništa za reći pa sam se počela igrati s bočicom iz dosade.

"Leah?" Alvin me nervozno dozvao.

"Da?" Okrenula sam očima. Imam osjećaj da će što god će sada reći biti glupo.

Alvin je došao iz kuhinje i sjeo pored mene.

"Uh..sjećaš se jučer kada smo pričali? Mislim kada si spomenula ustanak?" Promumljao je.

"Što s tim?" Pitala sam polako.

"Uh..da ne duljim." Počešao se iza glave.

"Želim se pridružiti."

********

A/N

Yo know what it isss. Idemo malo samo reklamiranja.

'Kako preživjeti Valentinovo'-moja najnovija knjiga. Koga zanima neka pročita. Pošto mrzim pisati romantiku ima najviše humora.

Sve bi bilo lakše da moja najbolja prijateljica nije počela izlaziti s najboljim prijateljem mog neprijatelja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sve bi bilo lakše da moja najbolja prijateljica nije počela izlaziti s najboljim prijateljem mog neprijatelja.

*****

Ariel i Cole su u šoku kada na Valentinovo saznaju da su njihovi najbolji prijatelji sada skupa. Pošto im planovi propadaju za taj dan, što im drugo preostaje nego ujedinjti se i uništiti njihov spoj?

Djevojka bez krila |✓Where stories live. Discover now