~5~

489 17 1
                                    

'Heeyy jongens!' Zegt Melissa. Ze geeft iedereen een knuffel en blijft wat langer bij Jer hangen. Ik zie dat de jongens het allemaal heel ongemakkelijk vinden. Als ze bij mij aankomt kijkt ze me vuil aan. 'En wat doe jij hier' vraagt ze met gefronste wenkbrauwen. 'Ik ben met de jongens mee, en ik ben hier om even plezier te hebben.' Zeg ik. Ze kijkt naar de jongens. 'Hebben jullie haar uitgenodigd?!' Zegt ze verontwaardigt. 'Euhh ja iets mis mee?' Zegt Link lichtelijk geïrriteerd. Melissa zucht. 'Laten we maar gaan dan' zegt ze zuchtend. We lopen naar een reuzenrat. 'Omg zullen we daar in??' Link juicht bijna van blijdschap dat dit ding er staat. Iedereen stemt in en we kopen onze kaartjes. 'Je kunt met zn 2en in een karretje' zegt de man van de attractie. 'Link wij gaan samen!! Roept Joost meteen. Jeremy kijkt twijfelend mijn richting. Maar dan komt Melissa al op Jeremy afgestormd. 'Zullen wij samen Jer?' Vraagt ze slijmerig. Wat doet deze bitch?! Ik weet niet waarom ik zo jaloers doe, maar op een of andere manier vind ik het super kut dat Melissa zo doet bij Jer. Jeremy kijkt mijn kant op en zegt dan. 'Nee ik ga al met Sophie, Harm jij gaat toch met Julia?' Ik zie dat Harm en juul rood worden maar dan zegt Harm; 'euh ja klopt.' Melissa kijkt me woest aan, het lijkt alsof ze elk moment op me kan springen en me dood te slaan. Ze loopt op me af, en ze wil langs me lopen en zegt; 'je bent zeker nog niet an me af' en ze loopt weg. Haar vriendinnen lopen achter haar aan. 'Nou daar zijn we van af!' Roept Link blij. Ik por hem in zijn zij. 'Niet zo hard sukkel!' Zeg ik lachend. 'Okejj laten we in de karretjes gaan!' Zegt jeremy. Als iedereen in de karretjes gaan zit ik naast Jeremy. Hij slaat een arm om me heen en ik schuif een beetje dichter tegen hem aan. Jeremy voelt ik tril en doet zijn jas om mijn schouder. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, maar tril nog steeds. 'Hey je trilt helemaal' zegt Jeremy bezorgt. 'Ik heb nogal hoogtevrees' zeg ik voorzichtig. 'Waarom zij je dat niet?' Zegt Jeremy rustig. 'Ik wilde het moment niet verpesten.' Zeg ik met mijn hoofd naar beneden. Jeremy komt dichterbij me zitten en duwt me tegen zich aan. Hij tilt mijn hoofd op zodat ik hem aankijk. 'Hey het komt goed sophie.' Ik smelt als hij mijn naam zegt en kan mijn ogen maar niet afwenden. Hij komt wat dichter bij met zijn hoofd en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Honderden, misschien we duizenden warme trillingen gaan door mijn lichaam heen. Alle vlinders die aan het slapen waren in mijn buik worden allemaal in een keer wakker en vliegen alle kanten op. Ik glimlach naar hem en ga op zijn schouder liggen. Als ik voor me kijk zie ik dat Harm en Julia ook dicht bij elkaar zitten. Harm heeft zijn arm op haar heen geslagen en ze ligt net als ik op zijn schouder. Wat een cuties denk ik bij mezelf. En ik por zachtjes in Jeremy's zij. 'Hey Jer, moet je Harm en Juul zien! Zij ze niet suuper cutee?' 'Ahww wat een schattig stel.' Jeremy haalt zijn mobiel tevoorschijn en maakt een foto. Daarna draait hij de camera om en maakt hij een foto van ons. Het maakt me allemaal niet uit als ik maar hier in zijn armen lig.

Wat een cutiess;)

I love you|| ft jeremy frieser en de squad|| completed✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu