~18~

370 8 3
                                    

Ik word wakker, in een stille witte kamer. Alles is wit. Ben ik dood? Ik open mijn ogen wat wijder wat met veel moeite toch lukt. Ik kijk door mijn wimpers naar de kamer waar ik mij bevind. Dan hoor ik stemmen. Ze klinken ver weg maar ik kan verstaan wat ze zeggen. 'Ze is wakker!' Voetstappen komen op me af lopen en dan verschijnt er een hoofd in mijn beeld. Het is Link. Hij glimlacht. 'Welkom terug.' Ik probeer mezelf op te hijsen. Geen sucses. 'Wil je omhoog?' Vraagt iemand. Ik herken zijn stem. Het is Jeremy. Ik knik. Het bed onder mij komt in beweging en ik zit overeind. Ik kijk rond in de kamer. Een ziekenhuis. Er zitten meerdere mensen in de kamer. Ik zie Joost, Link, Jeremy, Julia, en Harm. Ze zitten allemaal rond mijn bed. 'Hoelang lig ik hier al?' Vraag ik met moeite. 'Een dag.' antwoord Jeremy. Hij ziet er trouwens wel beter uit. Maar de rode kringen van bet huilen zijn nog niet weg. Dan herinner ik mijn armen. Ik kijk ernaar. Ze zijn met verband ingewikkeld. Er zit ook een buisje in mijn hand, waarin rode vloeistof stroomd. Bloedtekort dus. 'Heb ik bloedtekort?' Vraag ik toch maar voor de zekerheid. 'Ja.' Zegt Jeremy kortaf. 'Owh oke.' Ik weet niet echt hoe ik moet reageeren. 'Wanner mag ik weer naar huis?' 'Je mag vanavond al naar huis als je je goed voeld.' Glimlacht Jeremy. Ik zucht 'gelukkig maar.' Ik kijk naar de rest van in de kamer. 'Hoi lelijkerds.' Zeg ik met een grijns op mijn gezicht. 'Oke we gaan weer, Julia staat op.' 'Neeeee wacht!!' Roep ik. Julia lacht en komt naar me toe. 'Bitch ik laat je nooit meer aleen.' Ze geeft me een knuffel voor hoever je het een knuffel kan noemen want ik kan mijn armen niet echt gebruiken. 'Ik heb je gemist bitch.' Zeg ik. 'Ik jou ook lelijkerd.' We lachen wat pijn doet aan mijn armen geen idee waarom.

~skip tot de avond~
Ik ben met iedereen aan bet bijkletsen als de dokter binnen komt. 'Sophie, je mag naar huis. Je bloedstroming is weer hersteld.' Zegt hij met een glimlach. 'Eindelijk!!' Ik stap uit bed en word geholpen. Door iedereen. We lopen naar de auto . 'Wacht van wie is deze auto?' Vragend kijk ik de groep rond. 'Van mij!' Joost steekt zijn hand op met daarin de sleutels. 'Wow Joost gaaaf!' Roep ik

Auto joost:

We stappen allemaal in en Joost rijd, Link zit voorin en Jeremy, Harm en Julia zitten achterin

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We stappen allemaal in en Joost rijd, Link zit voorin en Jeremy, Harm en Julia zitten achterin. Ik zit op Jeremy's schoot. Want ja er is niet genoeg ruimte. Jeremy houd mijn hand de hele tijd al vast. Hij beschermt me. Als we thuis aangekomen zijn ploft iedereen op de bank. 'Melissa, Don en Milan zijn aangehouden.' Zegt Link. 'Lekker voor ze. Mompeld Jeremy. 'Laten we een film kijken!' Stelt Link voor. 'Ja goed idee.' Zeg ik.
Na de film is het al laat en ik ben heel moe. 'Ik ga slapen.' Gaap ik. Ik sta op en loop richting de trap. Jeremy loopt ook achter me aan. 'Wat is er?' Vraag ik als hij achter me staat. 'Sorry maar ik kan je nu echt niet alleen naar boven laten lopen. Ik knik. Ik begrijp hem. Als ik boven kom zie ik dat de vaas die ik heb omgestood opgeruimd is. Ik loop de gang door en twijfel. 'JULIAAA!!' Schreeuw ik door de gang. 'WAT MOT JE!' Klink er van beneden. 'Moet dat zo luid.' Lacht Jeremy. Ik glimlach en begin weer te schreeuwen. 'JIJ BLIJFT SLAPEN.' Roep ik. 'SINDS WANNER BEPAAL JIJ WAT IK DOE!!' Roept ze terug. 'SINDS DE ZON SCHIJNT!' Roep ik lachend. 'JE STINKT!' Schreeuwt ze terug. 'Oke die blijft slapen.' Zeg ik met een glimlach. 'Oke dan slapen julie weer op Harm zijn kamer.' Zegt Jeremy. 'Misschien kunnen we morgen mijn kamer afmaken?' Stel ik voor. 'Ja goed idee, ik zal het zo wel tegen de rest zeggen.' Zegt Jeremy. 'Oke dankje.' Ik ga op mijn tenen staan en geef hem een kus op zijn wang. 'Kleintje.' Grinnikt hij. 'Pfff' lachend loop ik Harm zijn kamer in. Even later komt ook Julia. We gaan in het bed liggen en kletsen nog een beetje. 'Oke nu ga ik pitten. Welterusten stinkdier.' Zeg ik. 'Truste walvis.' Zegt ze lachend. Ik ga op mijn zij liggen en glimlach. Dit is beter dan die stoel.

Oke ik schrijf nu letterlijk elke avond want ja wat moet ik anders als savonds de wifi altijd uitvald! Dit betekend niet dat er elke dag een nieuw deel komt, ik heb dit deel al eerder geschreven en ben nu waarschijnlijk al weer 2 hoofdstukken verder! Dusss het gaat wel goed met het schrijven:) verwacht meer delen die er snel aankomen! Xx sophie :)

Ps als julie ideeen hebben voor dit verhaal, laat het achter ! Misschien wil je jou karakter wel in dit boek hebben? Stuur me dan even een berichtje

I love you|| ft jeremy frieser en de squad|| completed✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu