Ik word wakker in Jeremy's armen. Het is stil in de auto. Iedereen slaapt behalve Link natuurlijk. Voorzichtig kruip ik onder Jer zijn arm vandaan en leun op de stoel voor me. 'Goedemorgen Soof.' Link glimlacht door de spiegel. 'Hey Link, hoe laat is het?' Gaap ik. '2 uur snachts.' Zegt Link. 'Pff zo laat al? Hoe lang moeten we nog?' 'Als het goed is een half uur volgens de naffie.' Link wijst op het schermpje voor in de auto. 'Ik snap echt niet dat je zo lang wakker kan blijven.' Zeg ik. 'Tja t moet maar he.' Link gaapt. Ik krijg het koud en vlucht weer onder Jer zijn arm. Ik ben echt kapot, en ik heb niet eens wat gedaan!' Ik zucht. 'Hou je het nog vol?' Vraagt Link. 'Ik wel, maar ik denk dat ik het eerder aan jou kan vragen.' 'Ohh met mij gaat t prima hoor.' Ik knik en sluit mijn ogen even, en tot mijn verbazing val ik meteen weer in slaap.
Ik hoor geluid aan alle kanten. 'Shhh straks maak je haar wakker.' Hoor ik Jeremy zeggen. Ik word verplaatst volgensmij. Met moeite open ik mijn ogen. Ik zie Jeremy die me vast houd en verplaatst. 'Ik ben al wakker je kan me wel laten lopen. Zeg ik. Jeremy schrikt, maar houd me nog steeds vast. 'Euh Jer?' 'Ik ga je mooi niet loslaten, lekker peu.' Lacht Jeremy. 'Jeheerrrr, ik stribbel tegen maar Jeremy is sterk. 'Leuk geprobeerd prinses.' Grijnst Jer. Link opent de deur met de sleutel. Ik kijk meteen langs link naar binnen. 'Oohhh wat mooii!!' Gild Julia. Met open mond kijk ik rond in de villa. 'Er is hier een zwembad!' Roept Link vanuit een andere ruimte. Jeremy zet me neer en geeft me een kus. 'Mooi he?' Grijnst hij. Ik glimlach en begin door het huis te rennen. Ik bekijk alle hoeken en gaten en het lijkt alsof het een oneindig groot huis is. Ik ren een kamer in waar ik opeens Julia en Harm zie zoenen. Ik trek een vies gezicht en doe snel mijn handen op mijn ogen. 'Niks gezien hoor!' Roep ik en ik draai me snel om en ren weg. Ik hoor Julia lachen. Dan kom ik aan bij een prachtige kamer met een reusachtig balkon. Met grote ogen blijf ik staan. Ik staar naar het prachtige hemelbed en het uitzicht op de witte sneeuw. Snel gooi ik mijn tas neer en ren naar beneden voor mijn koffers. Ik pak ook Jeremy's tas en sleur alles baar boven. Op de trap word het te zwaar en ik probeer met alle kracht de tassen en koffers vast te houden. De koffers vallen bijna naar beneden, maar tot mijn grootste schrik zit mijn hand klem. Ik val helemaal naar beneden. Binnen een paar tellen ben ik helemaal naar beneden gerold. Blijkbaar maakte ik veel geluid want iedereen komt al snel aanrennen. Jeremy komt verschrikt naar me toe. 'Gaat het baby?' Snel komt hij bij me zitten. Ik haal mijn hand uit de handvat van de koffer en schut hem even heen en weer. 'Ja hoor, ik werd meegesleurd door de koffers.' Lach ik. Jeremy kijkt me met grote ogen aan. Lachend geef ik hem een kus en sta op. 'Het gaat goed hoor!' Jeremy glimlacht weer. Samen trekken we de koffers naar boven. 'Ik heb de perfecte kamer gevonden.' Zeg ik hijgend als we boven zijn. Ik ren naar de kamer en plof op het bed. 'Wow.' Is het enige wat Jeremy weet uittebrengen. Ik pak zijn hand en sleur hem mee naar het balkon. Hand in hand genieten we van de sneeuw die weerkaatst in het maanlicht. 'Oehh romantischh!' Met een ruk draai ik me om en ik zie julia grijnzend met haar telefoon staan. 'Geen foto's maken!' Roep ik en lachend ren ik haar achterna. Ze vlucht haar kamer in en doet hem op slot. 'Ja ren maar! Morgen pak ik je!' Roep ik en lachend loop ik weer terug naar de kamer. Ik plof op het bed en sluit mijn ogen. Dan val ik in een diepe, droomloze slaap.Jaaaa eindelijk weer eens een update! Ik ben echt te lang niet meer online geweest omdat ik druk ben met muziek en school:( maar ik ga t schrijven weer oppakken!!
JE LEEST
I love you|| ft jeremy frieser en de squad|| completed✔️
Romance'Hey, mag ik misschien je nummer.' Vraagt hij dan. Ik ken hem nog geen 3 minuten en hij vraagt nu al mijn nummer?! Ik weet niet eens zijn naam? Toch geef ik mijn nummer. Maar hij appt me niet, hmm het was niks bijzonders dus. Een spannende fanfictio...