Ik neem Don mee naar huis, niet die van Jeremy en derest, maar mijn huis. Ik open de deur, het ruikt een beetje muf, maar voor de rest is alles in orde. 'Ik maakt het zo wel schoon.' Zeg ik terwijl ik de sleutels op het aanrecht zet. Don gaat zitten op de bank en sluit zijn ogen. Hij is doodmoe. Ik pak een emmer en een dweil en dweil het hele huis. Dan neem ik alles af en zeem ik de ramen. Als ik klaar ben, ruikt het hele huis fris. Tevreden kijk ik rond. Don is inmiddels helemaal weggezakt, verweg in dromenland. Ik pak een papiertje uit de la en schrijf op:
Ik ben bij het huis van Jeremy, als je me nodig hebt, bel dan dit nummer: 06**********
Xx sophieIk leg het briefje op de tafel voor hem en sluip de deur uit. Als ik thuiskom zit de rest al aan tafel. 'Waar was je?' Jeremy staat op van tafel en komt meteen op me af en slaat zijn handen om me heen. 'Even aspirientje halen, had hoofdpijn.' Jeremy geeft een kus op mijn voorhoofd en kijkt me aan. 'Laat me alsjeblieft niet meer zo schrikken .' Zegt hij met een klein glimlachje. Ik lach terug en geef hem een kus op zijn mond. Dan wend ik me tot de anderen die aan tafel zitten. 'Wie in dit huis legt lege pakjes van asprintjes terug im de kast?' Ik kijk rond de tafel en zie Harm naar benden kijken. 'Ja Harm ik zie t al, jij weer he?' Ik kijk hem lachend aan. 'Sorry sophie.' Zegt hij met een zucht. Ik haal mijn schouders op en loop naar het aanrecht. Ik pak een glas en vul het met water. Rustig loop ik naar de tafel. Ik voel me duizelig. Snel ga ik zitten en neem mijn asperintje. Ik zie dat Link me aankijkt. Snel wind ik mijn blik af en kijk ik naar mijn beschuitje voor me.'ik euhm, heb niet zo een honger, ik ga even douchen.' Zeg ik en loop naar boven. Ik loop naar mijn kamer en plof neer op mijn bed. Ik voel me zo.. Moe. Even voel ik me ontzettend misselijk. Ik schiet omhoog en ren naar de badkamer. Ik geef over. Net op tijd hang ik boven de wc. Het stopt maar niet en het doet ontzettend veel pijn. Na 6 keer overgeven stopt het en zak ik op de grond van de de badkamer. Als ik tot rust ben gekomen sta ik op een spoel mijn mond. Ik kijk in de spiegel. Ik zie lijkbleek. 'Dat word griep.' Zeg ik hardop. Ik slaak een diepe zucht en laat me via de muur naar beneden glijden. Ik voel me verschrikkelijk. Laat dit alsjeblieft overgaan. Denk ik bij mezelf.
JE LEEST
I love you|| ft jeremy frieser en de squad|| completed✔️
Romance'Hey, mag ik misschien je nummer.' Vraagt hij dan. Ik ken hem nog geen 3 minuten en hij vraagt nu al mijn nummer?! Ik weet niet eens zijn naam? Toch geef ik mijn nummer. Maar hij appt me niet, hmm het was niks bijzonders dus. Een spannende fanfictio...