Het is middag, iedereen is zijn eigen ding aan t doen. Link is een video aan t opnemen, net zoals Joost en Harm en Jeremy is een video aan t editen. Ik en Julia zitten beneden. 'Ej je ziet er niet echt goed uit.' Zegt Julia dan. 'Oh nou bedankt hou ook van jou.' Ik geef haar een luchtkus en lach. 'Nee maar serieus, je ziet lijkbleek en je hebt wallen van hier tot tokio.' Ik kijk Julia aan en bijt op mijn lip. 'Ik voel me de laatste tijd niet zo goed.' Julia schuift wat dichterbij en slaat een arm om me heen. 'Je kan het mij altijd vertellen he, hoe je je voeld.' Ik denk na. Zal ik het haar vertellen? Nee, ik kan haar niet opzadelen met mijn problemen. Daar raak ik haar alleen maar mee kwijt. 'Ik krijg denk ik een griepje.' Ik zie dat Julia twijfelt aan mijn antwoord maar dan komt Jeremy binnen. Opgelucht haal ik adem. 'Ik heb super ver vooruitgewerkt, ik heb zo veel vrije tijd nu!' Zegt Jeremy blij. Een paar uur later komen Joost, Harm en Link ook binnen. 'Hey zullen we met zn alle wat leuks gaan doen?' Stelt Joost dan voor. 'Euh, ja leuk maar wat dan?' Vraagt Harm. 'Misschien met zn alle een luxe villa huren ofzo? ' stelt Link voor. 'Oh en dit is nog niet lux genoeg?' Jeremy wijst om zich heen in het huis. 'Het kan altijd luxer Jer.' Zegt Link met een grijns. 'Ik vind het wel een leuk idee.' Zeg ik. Even ertussenuit kan ik wel gebruiken, maar dat zeg ik niet. 'Ik kijk wel voor een mooie plek.' Link springt op en rent naar de gameroom. Een uur of 2 later komt Link huppelend de kamer binnen. 'Ik heb een suuuuper mooie villa in Zwitserland gevonden, het is een eindje rijden maar dan heb je ook wat, we kunnen zo lang blijven als we willen!' Roept Link blij. 'Vet leuk! Maar wanneer gaan we dan?' Vraagt Harm. 'Morgen' zegt link met een grote lach op zijn gezicht. 'MORGEN AL?!' Roept Julia. 'Jazeker.' Zegt Link. 'Dan kunnen we maar beter beginnen met inpakken guys.' Zegt Jeremy. Iedereen stat op en gaat inpakken. Jeremy slaat een arm om mijn middel en kust me. 'I love you.' Fluistert hij in mijn oor. Ik kijk hem met een glimlachje aan. 'I love you to.'
Vind je dit nou een leuk boek, geef dit hoofdstuk nou een sterretje:) ik wens iedereen een fijne kerst en remind: alles komt goed❣
JE LEEST
I love you|| ft jeremy frieser en de squad|| completed✔️
Romance'Hey, mag ik misschien je nummer.' Vraagt hij dan. Ik ken hem nog geen 3 minuten en hij vraagt nu al mijn nummer?! Ik weet niet eens zijn naam? Toch geef ik mijn nummer. Maar hij appt me niet, hmm het was niks bijzonders dus. Een spannende fanfictio...