Blijkbaar ben ik in slaap gevallen in het reuzenrat in Jeremy zijn armen. Want ik word wakker van gelach en geklik van de jongens. Ik hoor Jeremy zeggen 'sst jongens, laat haar.' Ik open mijn ogen en ik zie dat ik in Jeremy's armen lig. Er worden allemaal foto's gemaakt en ik vind het nog al ongemakkelijk. 'Hoe kan ik in slaap zijn gevallen.' Lach ik. 'Kijk wat een couple goals!' Julia laat een foto zien van mij slapend in Jer zijn armen. Ik word rood en spring uit jer zijn armen en ren achter Julia aan. We sprinten de 'feesttent' in en ik ben Julia al snel kwijt. Er word al gauw bier in mijn handen gedrukt door een random jongen en hij probeert met mij te dansen. Ik vind het nogal apart en probeer weg te komen maar hij houd me tegen. 'Waar denk jij heen te gaan' zegt hij in mijn oor en pakt mijn arm vast. Ik probeer me los te maken maar hij is te sterk. Hij trekt me mee de tent uit naar een plek waar niemand is. 'Wat doe je laat me los, je kent me niet eens.' Ik blijf bewegen in de hoop dat ik los kom. Maar het werkt niet. Hij duwt me tegen de muur aan en geeft kusjes in mijn nek. 'Hou op ik wil dit niet.' Ik probeer hem weg te duwen, wat niet lukt. 'Nee schatje, je wilt dit wel.' Hij blijft me kusjes geven en ik begin te huilen. Er rollen een paar tranen over mijn wangen. 'Stop' zeg ik. Dan begint hij boos te worden. 'Je gaat nu doen wat ik zeg of anders doe ik je wat.' Ik word bang en er rollen nog meer tranen over mijn wangen. BAM. Hij geeft me een harde klap en ik val op de grond. Angstrillingen gaan door mijn lichaam heen. Hij tilt me op en zegt; 'doe je topje uit NU.' 'WAT nee doe normaal.' Ik huil en hij geeft me nog een klap waardoor ik opnieuw op de grond val. 'Dan doe ik het zelf wel.' Hij hurkt en probeert mijn shirt uit te doen. 'Nee alsjeblieft' smeek ik. 'Niet doen alsjeblieft.' Hij geeft me een stomp in mijn buik en ik krimp ineen van de pijn. 'WHAT THE FUCK BEN JE AAN HET DOEN.' Daar staat Jeremy, hij ziet er geschrokken uit en komt meteen op me af. 'Ho ho boy zij is van mij, een stap dichterbij en jij ligt er ook zo bij.' De jongen wijst naar mij. Het lijkt geen effect te hebben op Jeremy. Jer stormt op de jongen af en geeft hem een flinke klap op zijn hoofd. De jongen wankelt even maar word dan woest. Hij rent op Jeremy af en slaat hem terug. 'Jer, ren weg.' Ik probeer te schreeuwen maar er komt maar een zacht geluid uit mijn keel. Ik moet hem helpen, die jongen slaat jer nog dood. Ik raap al mijn kracht bij elkaar en probeer op te staan. Maar het lukt niet. Ik probeer het opnieuw. Ik moet en zal opstaan. Ik sta op wankel en val bijna weer maar ik vang mezelf op tegen de muur en dwing mezelf te blijven staan. Ik veeg het bloed uit mijn ogen en zie dat Jeremy en de jongen aan het vechten zijn. Ik ren op ze af en geef de jongen een stoot. De jongen valt op de grond en ik val ook bijna, maar Jer vangt me op. 'W-we moeten hier w-weg.' Hijg ik. Jeremy rent en ik lig verwaarloost in zijn armen. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd, ik weet alleen dat de jongens heel bezorgt zijn en dan, word alles zwart. Ik hoor niks meer, ik zie niks meer. Ik voel alleen nog Jeremy zijn gespierde armen.
JE LEEST
I love you|| ft jeremy frieser en de squad|| completed✔️
Romance'Hey, mag ik misschien je nummer.' Vraagt hij dan. Ik ken hem nog geen 3 minuten en hij vraagt nu al mijn nummer?! Ik weet niet eens zijn naam? Toch geef ik mijn nummer. Maar hij appt me niet, hmm het was niks bijzonders dus. Een spannende fanfictio...