Terwijl ik bezig ben met schilderen zie ik steeds Jeremy voor me. Diep in gedachten over die kus, zijn lippen tegen de mijne. Ik word uit me gedachte gehaald door link die op mijn schouder klopt. 'Hey soof hoor je me wel?' 'Heu wat.' Stamel ik. Ik draai me verschrikt om en kijk hem aan. 'We gaan naar de mac ga je mee?' Hij glimlacht. 'Euh ik heb eigenkijk niet zo een honger gaan jullie maar ik blijf wel hier.' 'Weet je het heel zeker, want sowieso als we thuis komen ga om eten vragen.' Lacht link. 'Ik weet het echt zeker ga maar tot zoo!' De deur gaat dicht en ik zit hier in me eentje in deze grote villa. Ik loop naar de woonkamer en plof op de bank. Ik scroll een beetje door mijn insta heen. Opeens hoor ik boven iets rinkelen. Glas ofzo. Ik schrik me dood maar blijf doodstil zitten. Voetstappen. Ze lopen in een kamer. Die van Jeremy zo te horen. Ik durf niet te bewegen. Angst gaat door mijn hele lichaam heen. Wat moet ik doen? Ik sta voorzichtig op en sluip naar de trap. Ik hoor niks meer. Ik loop zachtjes naar boven en sluip naar de kamer van Jeremy. Mijn hart begint sneller te kloppen. Mijn ademhaling gaat niet normaal snel. Adrenaline stroomt door mij hele lichaam. Ik kijk links van me, waar de trap naar de zolder staat. Ik loop weer verder. Opeens word er een hand tegen mijn mond aan gedrukt. Ik probeer te schreeuwen maar het lukt niet. De grip is stevig en ik probeer los te komen. 'Hou haar stevig vast ze is sterk.' Hoor ik een andere onbekende stem zeggen. Het zijn dus 2 personen. Ik krijg de mogelijkheid om mijn mond te openen en bijt in de hand die voor mijn mond zit. 'Auuwww.' Hoor ik de stem roepen. 'Hou je bek lul, straks hoort iemand ons nog.' Zegt de andere stem. 'Ja wat denk je, deze bitch bijt zo in mijn hand.' 'Ach stel je aan, kom op we gaan.' Ik blijf tegen stribbelen om tijd te winnen. Ik duw de vaas met mijn voet om en zorg daarmee voor een enorm kabaal. 'Pak haar voeten vast, ze maakt teveel geluid.' Sist de man die mij vast heeft. 'Ik heb een beter idee.' Er word een naald in mijn nek gezet en meteen voel ik dat mijn spieren bet begeven. Ik zak in elkaar en zie nog net een blonde jongen boven me. En dan, word alles zwart. Het geluid doezelt weg en ik val in een diepe, droomloze slaap.
Spannenddd!!!
Laat even weten wat je van dit deel vond en of je zin hebt in het volgende deel. Ik wel namelijk!! Xx
JE LEEST
I love you|| ft jeremy frieser en de squad|| completed✔️
Romance'Hey, mag ik misschien je nummer.' Vraagt hij dan. Ik ken hem nog geen 3 minuten en hij vraagt nu al mijn nummer?! Ik weet niet eens zijn naam? Toch geef ik mijn nummer. Maar hij appt me niet, hmm het was niks bijzonders dus. Een spannende fanfictio...