~8~

454 28 12
                                    

De volgende ochtend word ik wakker en draai me om. Geen julia. Ik ga rechtop zitten en kijk rond de kamer. Niks. Dan zie ik een berichtje op me telefoon van julia
Julia- heey me moeder appte me dat ik naar huis moest komen ze wilde me wat vertellen... See ya loveyoy xx
Ik gaap en bekijk mijn andere berichten. Waarvan er ook een van me ouders is.
Mama- hoi schat! Papa en ik wilde je even vertellen dat alles goed met ons gaat! Maar ook dat we 2 jaar langer in Afrika moeten blijven, omdat er zojuist een bouwplan is gemaakt voor een nieuw dorp. Ik leg je alles later uit. Kus mama.
Wow, ik ben nu dus 2 jaar langer alleen. Dat me ouders wilde helpen daar, dat wist ik.. Maar zo lang?! Ik ga uit bed met mijn hoofd volledig in gedachte. Ik kleed me aan en loop over de hal, waar ik tegen Jeremy aanbots. 'S-sorry ik had je niet gezien.' Stamel ik terwijl ik naar mijn voeten staar. Jeremy tilt mijn kin op en vraagt: 'hey wat is er.' Hij ziet blijkbaar meteen dat ik iets verberg. Ik kijk hem aan in zijn prachtige bruine ogen. 'Ik euh.' Ik voel de tranen in me opkomen en verberg mijn hoofd in mijn handen. 'Hey je kan het me vertellen.' Jeremy trekt me tegen zich aan en aait over mijn hoofd. 'Mijn ouders.' Snik ik. Ik ben overspoeld met emoties en kan geen woorden vinden of uitbrengen. Mijn hersenen zijn in volle toer bezig met het vinden van woorden. Maar het enige wat ik vind zijn tranen, verdriet, niet wetend wat ik moet doen, zo lang, zonder ouders! 'Hier kom mee.' Jeremy leid me naar zijn kamer en laat me zitten in op zijn bed.' Ik ben zo terug.' Even later komt hij terug met een glas water. Ik drink het met kleine slokjes en word langzamerhand rustig. Ik haal even diep adem en begin over wat ik heb gehoord van mijn ouders. Nadat ik mijn verhaal heb geëindigd slaat Jeremy een hand om me heen. 'Je kan altijd bij ons terecht, dat weet je.' Hij kijk me lief aan. 'Dankje.' Ik laat me in zijn armen rusten. 'Laten we het de rest meteen vertellen.' Zeg ik na 5 minuten. 'Als je dat wild, dan doen we dat. Maar je moet je niet gedwongen voelen.' Zegt Jeremy. We lopen samen naar beneden en ik vertel door mijn tranen heen wat er aan de hand is. Link komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. 'Het komt goed, voor dat je het weet zijn ze weer terug, let maar op.' Zegt hij lief. Ik zie Jeremy een beetje jaloers kijken, hmm appart. 'Waarom kom je niet gewoon een tijdje hier logeeren?' Vraagt Joost. 'Euhm ja ik kan jullie ook niet de hele tijd storen he.' Stamel ik. 'Nee joh! Je stoort ons niet! We vinden het juist wel gezellig!' Zeg Jeremy. 'Jaa!' Roepen alle anderen. 'Kom gewoon een tijdje hier, en als je dr klaar mee bent ga je gewoon weer terug naar je eigen huis!' Zegt Link. '
Euhm nou oke.' Ik ben blij dat ik deze jongens als mijn vrienden mag beschouwen, hoewel ik Jeremy misschien wel iets leuker dan de rest vind.. Denk ik...

Kort hoofdstukje maar ja... Laat even een ster achter als je bet leuk vind tot nu toe thankss!

I love you|| ft jeremy frieser en de squad|| completed✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu