~12~

414 7 1
                                    

Ik word wakker met enorme hoofdpijn. Ik wil mijn hoofd vastpakken maar ik merk dat ik word tegengehouden. Ik open mijn ogen en zie dat ik in vastgebonden op een stoel zit. Ik zit midden in een simpele kamer. Er is weinig licht omdat de ramen met gordijnen dichtzitten. Ik kijk rond in de kamer, het is een gewone huiskamer. Waar ben ik? Denk ik in mezelf. Ik wurm een beetje aan het touw om wat meer ruimte te creëren. Opeens hoor ik voetstappen links van me. De deur gaat open en ik zie... "Melissa?! Wat doe jij hier? Wat is dit?' Ik kijk haar met open ogen aan. Ze lacht. 'Je weet best waarom je hier bent.' Ze kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik schut mijn hoofd. 'Ik zij dat je nog niet van me af was.' 'Ik.. Ik begrijp het niet melissa, echt ik..' Stamel ik. 'Wat wil je van me melissa.' Ze lacht. 'Eigenlijk niet zo veel. Gewoon, een paar opdrachten die je moet uitvoeren.' Ze loopt om me heen en bekijkt me van top tot teen. 'Wat bedoel je met opdrachten?' Zeg ik rustig. Ik wil haar niet laten horen dat ik me enigszins bedreigt voel. 'Je bent nog dommer dan ik dacht.' Zegt Melissa bithey. 'Het enige wat ik wil is dat je niet meer met Jeremy omgaat.' Zegt ze dan. 'Wat waarom?!' Ongeloofwaardig kijk ik haar aan. 'Je hebt hem van me afgepakt, en nu, nu doe ik hetzelfde met jou.' Ze glimlacht. Oh wat kan ik haar hoofd niet uitstaan. 'H hoe weet je d dat ik..' Ik kom moeilijk uit mijn woorden. 'Ik zie alles meid.' Ze pakt haar telefoon en laat me een paar foto's zien: ik en Jeremy die een verfgevecht houden, ik die in Jer zijn armen lig van mijn hyperventilatie, onze kus. Ik kijk verschrikt op. 'Wat, hoe kom je aan deze foto's?' 'Ik weet waar julie wonen honey.' 'Dus wat ik van je vraag is om naar Jeremy toe te gaan en te zeggen dat hij heft gelogen en dat je niks met hem te maken wilt hebben.' Zegt ze dan. 'WAT?! Dat nooit van mijn leven!' 'Oei dan zou ik moeten vrezen dat daar wat consequenties aanhangen.' Zegt ze met een beteuterd gezicht. 'Kom maar boys.' Roept ze. De deur gaat open en 2 jongens lopen naar binnen. De ene heeft korte blonde haren en een hoodie aan. De ander heeft ook blonde haren. Zo te zien heeft hij ze geverft want er groet al nieuw zwart haar. Ik herken hem ergens van. Jeremy heeft veel over hem verteld. Ik heb hem al eerder ontmoet. 'Don?' 'Ja hey dat ben ik.' Zegt hij duister. Don is een goeie vriend van Jeremy. 'Don wat doe je hier?' 'De zaken op orde stellen.' 'JIJ VERADER' roep ik boos ik probeer op te staan maar vergeet dat ik vast zit en scheur mijn armen open aan bet touw. Meteen stop ik en kijk naar mijn arm. 'Zo dus julie kennen elkaar al?' Zegt melissa verbaast. 'Ja ik heb haar 1 keer gezien.' Zeg don rustig. 'Nou wat leuk! Dit gaat gezellig worden!' Melissa kijkt blij naar mij. Dan loopt ze naar me toe en hurkt voor me neer. 'Ik vraag het nog een keer: zorg dat je niet meer met Jeremy omgaat.' Ik kijk haar recht aan en zeg niks. 'Oke boys laat haar de gevolgen maar zien.' Ze staat op en loopt naar achter. De andere jongen waarvan ik de naam niet weet loopt naar me toe en geeft met een stomp voor mijn kaak. 'Milan wat was dat nou voor zacht stompje' lacht melissa. 'Ik doe mijn best prinses.' Hij kijkt achterom en geeft mij weer zijn blik. Milan heet hij dus. Hij geeft me nog een stomp recht in mijn gezicht. Ik druk de tranen weg en kijk hem weer recht aan. Ik voel het bloed over mijn gezicht stromen.'zo is het wel genoeg Milan, we kijken morgen wel of we er wat meer uit krijgen.' Zegt Melissa die tegen de muur geleund staat. Milan loopt naar achter en gaat zitten. 'Hoelang ben je van plan om haar hier te houden Melissa?' Zegt Don dan. 'Zolang het nodig is.' Grijnst Melissa en ze kijkt me aan.

Yeaaa nieuw hoofdstukje weer yayyyy😌

I love you|| ft jeremy frieser en de squad|| completed✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu