~16~

358 6 2
                                    

Ik open mijn ogen meteen helemaal. 'WAT HEB JE MET LINK GEDAAN?!' Schreeuw ik. 'Don kijkt verschrikt naar mij en staat ongemakkelijk voor me. 'H-hij verdiende het.' Zegt Don nors. Op dat moment komen Milan en Melissa binnen. 'Wat is hier aan de hand?!' Melissa komt met grote passen naar ons toe lopen. 'Waarom was je net zo aan het trillen?!' Melissa kijkt me vragend aan. 'H-hoe weet je d-dat?' Ik kan mijn zin niet afmaken of Melissa komt er meteen tussen. 'We hebben camera's domme, wat denk je zelf?!' Ook Don kijkt verbaast naar Melissa. 'Waarom wist ik daar niet van?' Don fronst zijn wenkbrauwen en kijkt naar Melissa. 'Dat gaat je niks aan.' Zegt ze nors en ze went zich weer tot mij. 'Ho eens, hier kom je niet zo makkelijk mee weg.' Don loopt naar Melissa toe. 'Ze zij dat het je niks aangaat vriend.' Milan springt er meteen tussen. 'Ga Uit mijn weg.' Don kijkt Milan strak aan. 'Don probeer het niet.' Ik zie dat Milan zijn hand in een vuist maakt en weer ontspand. 'Ik vraag het je nog een ke..' Milan reageert meteen door Don een klap op zijn gezicht te geven. Don legt zijn hand op zijn gezicht en reageert ook door een klap in Milan zijn gezicht te geven. De 2 storten op elkaar en slaan elkaar de hersens in. 'ZO IS HET GENOEG!' Melissa haalt de 2 uit elkaar. Op dat moment komt Jeremy binnen gestort. 'SOPHIE?!' Hij ziet er verschrikkelijk uit. Hij heeft wallen onder zijn ogen en zijn hele gezicht is opgezwollen en rood. 'JERMEY.' Ik worstel om uit de stoel te komen maar bedenk de wonden op mijn armen. Melissa,don en Milan kijken verschrikt op. 'H-hoe weet je?' Melissa word rood. Jeremy komt op me afgerend en bekijkt de wonden op mijn armen. 'WHAT THE FUCK HEB JE MET HAAR GEDAAN?!' Woedend rent hij op Don af en gooit hem op de grond. Jeremy blijft maar slaan en slaan. Don ligt piepend op de grond. Milan en melissa staan er roerloos bij. Als Jeremy klaar is rent hij meteen weer naar mij toe hij maakt mijn armen los en knuffelt me. 'Sophie ik wist echt niet waar je was het spijt me..' 'Shhh.' Ik strijk over zijn haar en negeer de brandende pijn in mijn armen. 'Het was niet jou schuld.'

Spannnenddddd!! Ik ben echt in een schrijfmood dus ga nu lekker veel schrijven!! Weten julie dat deel van Julia's vader nog? Dat doosje? Dat komt er ook nog in als je je dat afvroeg:) maargoed ik ga slapen welterusten!!   X x x

I love you|| ft jeremy frieser en de squad|| completed✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu