"Bu dansı bana lütfeder misin Aleda?"
Gözlerim şaşkınlıktan kocaman açılmış bana uzattığı ele bakıyordum.
Benimle dans etmek mi istiyordu?
Yoo, olamaz. O duvar beni neden dansa kaldırıyor ki? Yok yok. Rüyadayım heralde.Ellerimle gözlerimi ovuşturdum.
Allahım, hala orda! Bu rüya değil!
"Belli ki kızda seninle dans etmek istemiyor" dedi Sedat sırıtarak.
Yönetmen ise hala gözlerime bakıyordu. Saşkınlıktan açılmış ağzımı görünce güldü.
"İstememesinden değil, şaşırmasından " dedi.
Uzattığı elini elime yaklaştırdı. Elimin üstüne koydu.
Ben üst üste olan ellerimize baktım. Şaşkınca..
O anda eliyle elimi kavradı.. Elimi tuttu..
Sonra beni kaldırdı. Bir tek laf edemiyordum.
Onunla dans etmek istemediğimden mi sandınız? Hayır.. Nedense onunla dans etmek için deliriyordum. Başka bir adam olsa ağzıma geleni sayardım ama ne vardı bu yönetmende böyle.. Bana ne yapıyordu?
O elimi tutmuş bir şekilde ilerlerken ben arkasında sürükleniyordum.
Boş bir yer bulunca durdu. Gülerek bana baktı.
Benim kalbim heyecandan bağırıyordu.
(Yazar en sevdiğiniz romantik yavaş şarkınızı açıp okumanızı tavsiye eder)
Heyecanımı gizlemeye çalıştım.
Elimi kaldırıp tuttu, bir elini belime koydu ve hafif bir şekilde kendine çekti. Çalan müziğin ritmine bıraktık kendimizi...
Ben hiç bir tepki vermeden ona ayak uydurmaya çalıştım. Ama gözlerimiz birbirimizden ayrılmıyordu.. O gülerek beni izlerken, ben ona hala aval aval bakıyordum.
Yanaklarımın kızardığını hissedince başımı çevirdim. Kıkırdaması kulağıma geldi.
"Bizim baş belası utanınca bir tatlı oluyormuş" dedi üzerime eğilip.
Kızarmam devam ederken yüzüne bakmadan sordum.
"Neden.. " yani soramadım. Ama o beni anladı.
"Neden seni dansa kaldırdım öyle mi?" dedi gülerken.
"Aslında... Amacım Sedatı kızdırmaktı." demesiyle kaşlarımı çatıp gözlerine baktım.
Birşey söylememe izin vermeden alnını alnımın üstüne koyup mesafeyi azalttı ve fısıldadı.
"Ama şuan.. Şuan.. Çok farklı.." demesiyle şaşırdım. Sonrada güldüm. Benim gülmemle oda güldü. Ne demek istediğini anlamıştım. Çünkü benimde içimdeki.. Çok farklıydı..
Dans adımlarını hızlandırırken bende ona ayak uydurdum.
Birbirimize gülerek dans ediyorduk.
Onu yakından izlemek çok güzel bir duyguydu..
Müzik bitince son kez gözlerine baktım, oda benim gözlerime.. Bana birşeyler söylüyordu sanki o ela gözler..
Gülümseyip ellerimi çektim ve bir adım uzaklaştım.
Biraz daha yakın duramazdım.
"Senin böyle dans etmeni beklemezdim." dedi gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BAKIŞLARINDA
RomanceHep magazin haberlerinde duyarız "sevilen dizinin başrolleri arasındaki aşk hayatı.." peki nasıl oluyor bu? Oyunculuk bölümünü bitirip iş arayan bir kız.. Artık ümidi bitmiş evde otururken ayağına geliyor kaderi.. Hem kaderi hem geleceği.. Neler ge...