'Sabahın köründe uyanmak' tabiri nedir biliyor musunuz? Daha güneş doğmamış, horozlar ötmemiş zaman. Ve ben o zamanda uyandım bu sabah.
Gözlerim açılmıyordu. Vucüdüm yataktan kalkmıyordu. Saat 4.30dı. Gözlerim yapışmıştı, gerçekten japon yapıştırıcısı mı kullandın gözüm?"Aleda, mal mısın kızım?" dedi annem ayaklarımı aşağı uzatmış yerle bakışırken ki halimi görünce.
"Yatsana, daha işe çok var" O sırada bir mesaj geldi. Zorla elimi göz kapağımın üzerine koyup kaldırdım ve mesaja baktım.
Yavuz
Son yarım saatin.
"Allah belanı versin be duvar!" diye bağırıp telefonumu yere attım. Sonra çığlık atıp kafamı yastığa gömdüm.
"Anne, anne bak bişi olmuş mu telefonuma. Anne lütfen en ufak çizik olursa biterim ben!"
"Telefonunun her yeri çizik zaten Aleda." dedi annem ve yerden az önce bilerek fırlattığım telefonu aldı.
"Birşey yok." dediğinde telefonuma sarıldım.
"Aleda yatsana!"
Kalkmaya çalıştığımda yere düştüm, sonra birşey olmamış gibi yaptım.
"Bugün iş erken başlıyor anne. Bana özel" dedim ve gözlerim kapalı bir şekilde üstümü giyindim.
Yüzümü yıkamaya fırsat olmadı. Ama şeker yemeğe fırsatım vardı.
Kerem dün ben öyle gidince çok üzülmüş, tüm şeker kutularını satın almış. Ama mal arkadaşım dayanamayıp bir tane kutuyu bitirmiş. Allahtan daha 4 tane var. Birde bana boş kutuyuda verdi. 'Al Keremden hatıra' dedi.
Gülerek ağzıma şekerleri attım ve otobüse koştum.
Bir kaç amca ve teyze ile kavga ettikten sonra tam 4.59 iken setteydim.
Duvar kılıklının odasının önünde durup tıklattım. Sonra korkarak kapıyı açtım, burda değildi.
Sinirle telefonumu elime aldım. Mesaj atmıştı.
Yavuz
Beni boşuna arama. Uyuyacağım. Bu arada kapımın önünde bir süpürge ve yer silme bezi var. O set ben gelene kadar tertemiz olacak. Haaa, eğer zorluk çıkaracaksan işten kovulursun. Bu sete gelmek isteyen bir sürü oyuncu var. Kendin bilirsin.
"Allah belanı versin senin. İnşallah tam sevdiğin çikolatanı yiyeceğin sıra erimiş olarak görürsün! İnşallah dondurmanda bedava çıkmaz! İnşallah duvara serçe parmağın çarparda acıdan bağırırsın!" ben salak salak kendi kendime beddua ederken salaklığımı farkettim. Uzun bir süre süpürge ile beze baktım.
"Ulan bir vileda verseydin bari! Gerizekalı ilkel silme şeyleri vermiş!"
Sonra devam ettim. "Ulan anneme yardım etmedim ömrümde! Senin setinden banane!"
Sinirle çantamdan hiç çıkarmadığım kulaklığımı aldım.
Son ses açtım. Saçlarımı salıp elime yer bezini aldım ve su yaptım. Temiz suya sokup sıktım.
'Angaranın bağları'
"Ankaranın bağları
Büklüm büklüm yolları"Saçlarımı savunarak şarkıyı söyleye söyleye her yeri sildim.
Eğlenceliydi ama canım çıkmıştı. Kulaklığımı çıkarıp saate baktım.
8.45
"Ulan yönetmen bozuntusu. Duvar kılıklı. Şuan uyuyo olacaktım lan ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BAKIŞLARINDA
RomansHep magazin haberlerinde duyarız "sevilen dizinin başrolleri arasındaki aşk hayatı.." peki nasıl oluyor bu? Oyunculuk bölümünü bitirip iş arayan bir kız.. Artık ümidi bitmiş evde otururken ayağına geliyor kaderi.. Hem kaderi hem geleceği.. Neler ge...